Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Procent schreef:@Paulaaa, ik verminder idd het aantal keren. Heb alles 1x gedaan de woensdag (heb nu nog spierpijn..) Maar het voelt zo falend als ik het o weinig doe... Ben denk ik bang, omdat ik het zo weinig kan, dat ik straks voor een teleurstelling kom te staan qua lichaamsverandering...
Loose schreef:Zonde Paula! Je het zulk mooie vooruitgang ook (als ik het me goed herinner, je hebt toch een keer een foto geplaatst?)... Je zou ook gewoon de LIIS kunnen schrappen of alleen doen wanneer het uitkomt? Dus dan alleen de drie KT sessies per week, is denk ik nog steeds effectief. Met de sportschool ben je uiteindelijk meer tijd - en geld - kwijt.
Domi_94 schreef:Ik wou vandaag HIIT doen, maar ik snapte niet veel van dat boek. Moet je 30 sec. rennen en 30 sec. wandelen of 30 sec. rennen en 30 sec. niks doen?
Domi_94 schreef:Hoe was de vakantie Jodie? En wat was je bestemming?
Sabine, de motivatie komt hopelijk vanzelf weer terug. Heb je het nu ook zo druk met school?
Ik wou vandaag HIIT doen, maar ik snapte niet veel van dat boek. Moet je 30 sec. rennen en 30 sec. wandelen of 30 sec. rennen en 30 sec. niks doen?
Djilna schreef:Ik heb de eerste paar pagina's gelezen, maar het wordt me iets teveel tijd anders, maar zijn er hier ook die hiermee zijn begonnen en die niet willen/willen afvallen en alleen meer spieren?
Ik wil nl geen gram kwijt, maar wel weer een sterker lijf. Hebben er mensen die dit programma volgen daar ook ervaring mee?