secricible schreef:Denk dat de naam bedacht is vanuit het feit dat crossfit allemaal functionele oefeningen zijn: dus geen apparaten waarbij je 1 spiergroep traint, maar bewegingen die je altijd maakt (duwen, trekken, springen enz.) en waarmee je alle spiergroepen tegelijkertijd traint.
Dat is de meest logische verklaring ja.

Renee16:
Dat was het opzich ook wel, en het is gewoon de keus aan de instructeur wat ik ga doen.
Vind ik wel prettig dat ik niet altijd precies weet wat ik ga doen.
Verder dinsdag toch echt wel wat overbelast ofzo, iets in elk geval want mijn hiel doet zeer.
Leuk Lyme, tweede keer die training en gelijk bingo.

Het is nu al beter gelukkig na gepruts.
Heb mijn boek over triggerpoint therapie ingekeken en gevoeld, er zijn twee spieren in mijn kuit verkrampt, eentje zat echt een flinke knoop in dus ik verbaas me niet dat die hiel zeer doet nu.

De spier verkort dan en dus kwam er meer druk op de plek waar ik nu pijn heb.
Gisteren magnesiumolie en natriumbicarbonaat in een voetenbad en op mijn kuiten gesmeerd, daarna mijn kuiten gemasseerd en de spieren die niet goed zijn..
Ook al twee keer APS therapie erop gedaan en nu duimen dat het snel weer goed is, ik wil geen hielspoor ofzo.
Dit is dan weer de mazzel van Lyme hebben, ik heb het arsenaal aan middelen al staan.