Zo de TTYL is er af (was even doorbijten... heb bij 3 vingers weer van die losse velletjes bij m'n nagelriemen, kom er niet vanaf). Denk dat zo IDK of BFF erop gaat
Ik denk hetwel Micha, maar wil ff swatches afwachten. Denk dat ie van Dexter hier wel gaat komen .
Ahh mams is net lief voor me geweest . We waren bij Goya wezen eten en op de terugweg naar de parkeergarage kwamen we langs een douglas. Wilde daar ff maar binnen om Nordic in het echt te zien. Zoals gewoonlijk stond ik wéér met my private jet in mn handen, maar dit keer kon ik 'm niet terugzetten. Mams graaide m uit mn handenen huppelde naar de kassa . Voor zichzelf en voor mijn collectie (ze koopt wel vaker een lakje die ze leuk vindt, maar dan dumpt ze m bij mij om m vervolgens maar 1x op te willen ) die stock-holm van de nordic. Lieve mama
Leuke moeder Yv! Mijn moeder liet vroeger altijd haar nagels met gel doen bij zo'n salon, dan bracht ze soms opis mee . En aangezien ik de enige ben die into nagellak is thuis, mogen ze in mijn stash blijven inmiddels heb ik er zelf meer maar toch
Ik heb uiteindelijk niet besteld, maar ruby is wel mooooi ja.
Thasja
Geplaatst: 16-08-14 19:44
Weten jullie trouwens iets van een leuke art die ik morgen voor school zou kunnen maken? Ben een beetje inspiratieloos en zou graag wat leuks doen, hehe