Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt_Sisi schreef:Bol.com haat me. Voor 23.00 besteld is de volgende dag in huis toch? Nou niet dus.. Hij komt maandag pas maar kan ook dinsdag zijn of weet ik het
_lies_ schreef:Iedereen die nu spontaan de epilator besteld, gebruikt hem over een maand niet meer
Ik heb vorige week ook epilator besteld en binnengehad en vond het even doorbijten maar ben nu blij met mijn gladde huidje. Ik heb meteen mijn benen oksels en foef gedaan. Niet voor iedereen bestemd gok ik, ben benieuwd hoeveel mensen over een maand nog epileren!
kaatje89 schreef:Mijn tip, na het douchen eerst een stukje van je bikini lijn doen(tot dat echt te zeer doet..) en dan je benen... Je benen zijn dan echt een makkie![]()
Maar word het echt steeds minder pijnlijk?? Want m'n oksels durfde ik nog niet aan te beginnen...
Lumea schreef:kaatje89 schreef:Mijn tip, na het douchen eerst een stukje van je bikini lijn doen(tot dat echt te zeer doet..) en dan je benen... Je benen zijn dan echt een makkie![]()
Maar word het echt steeds minder pijnlijk?? Want m'n oksels durfde ik nog niet aan te beginnen...
Ik vind dat je echt aan de pijn went. Je voelt het nog wel, maar het is niet meer zo erg als de eerste keer en niet ondraaglijk