Verder zou ik 2x per dag een zeezoutbadje blijven geven en er verder afblijven
Mocht het met een paar dagen niet beter worden, of als je nu al een te krap staafje hebt, dan even bij de shop langs gaan
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Ik zou gewoon nemen wat jij het mooist vindt. Ieder persoon ervaart pijn anders, dus ik denk niet echt dat het veel nut heeft om eerst voor een "minder pijnlijke" variant te gaan, ter voorbereiding opMijn navelpiercing was ook super pijnlijk, maar ik ken mensen die daar niets van voelden. Ik voelde bijna niets van mijn tragus, terwijl veel mensen die blijkbaar echt hels vinden
joyce2 schreef:Voel je nu al gelijk wat verlichting? Fijn in elk geval dat je er nu eindelijk een langer staafje in hebt zitten!
[***] schreef:Corelli schreef:Bij mij ging hij ook meteen bloeden na de wissel en dat reinigt ook wel. Binnen een dag of 2 was het bij mij weer helemaal goed
Heeft hij bij jou ook gebloed?
Jep,bij mij ook
lotlot2 schreef:Ik wil graag een piercing in m'n oor, weet iemand een piercing die minder pijn doet om te zeggen en wat sneller geneest.
Iemand ideeën ?
xemmaxx schreef:lotlot2 schreef:Ik wil graag een piercing in m'n oor, weet iemand een piercing die minder pijn doet om te zeggen en wat sneller geneest.
Iemand ideeën ?
Als je t door kraakbeen doet dan heeft dat best veel tijd nodig om tecgenezen dan normaal gaatje . Mijn 2e gaatje was heel snel geheelt en kraakbeen is nog niet geheelt .
xemmaxx schreef:Als je t door kraakbeen doet dan heeft dat best veel tijd nodig om tecgenezen dan normaal gaatje . Mijn 2e gaatje was heel snel geheelt en kraakbeen is nog niet geheelt .