Nee hoor eind juni scan gehad en gisteren naar de orthopedist geweest
Chantalla
Geplaatst: 24-07-14 22:32
Tasserd staat op 1 met 171,9 km
Jij maakt beste afstanden Helderder!
Doubtless, ik heb hetzelfde. Komt waarschijnlijk omdat je maar met een aantal vrienden bent.
Ik had gehoopt vanochtend te kunnen, maar op een eiland waait het toch veel meer, dus toch maar niet gedaan. Mede om de middag en avond werk die er nog achteraan kwam.
Hngg, te veel regen en natte bende hier nu, zo komt het er nooit van
Helderder
Geplaatst: 25-07-14 17:16
Paardennamen schreef:
Trijnie, succes dadelijk met je operatie! Ik hoop dat je weer snel beter bent en weer lekker kunt gaan skeeleren
Ik heb eindelijk mijn nieuwe wieltjes en lagers opgehaald! Nu nog onder mijn skates monteren...
Welke wieltjes heb je nu?
Paardennamen
Geplaatst: 25-07-14 19:53
Helderder, ik heb nu wielen 80 mm en lagers van Nijdam
Nancy, dat is toch niet zo moeilijk? Schroefje losdraaien, oud wiel eruit, nieuw wiel erin (waar je eerst de lagers in hebt geduwd) en weer vastdraaien En dat keer 8.
Ik hoop snel een rondje te kunnen doen! Eens kijken of ik verschil ga merken...
Helderder
Geplaatst: 26-07-14 15:03
Pfff, oké, dat doe ik niet weer. 62 Kilometer gereden maar conditioneel kan ik het tempo echt nog niet aan. Benen en afstand geen probleem maar na elke pauze was ik na 10 minuten gewoon hartstikke leeg en werd ik kotsmisselijk door de snelheid. Laatste stukje maar aangehaakt. Conditie waar blijhijf je nou...
xEliesx
Geplaatst: 26-07-14 15:10
Haha nancy, dat voel je idd wel! Als je nu nog een rondje zou doen voel je het al minder denk ik
Eindelijk heb ik ook weer een rondje kunnen maken! Zou heel rustig aan doen, maar de laatste 5 km. Moest ik me toch nog even flink haasten! Anders had ik een dikke bui op mn kop gekregen wel warm pfff eerst maar even douchen!
Ja wordt een week revalideren vrees ik. Misschien morgen met de racefiets weg om de benen los te maken... Wij begonnen ook met nat wegdek, niet erg fijn. Later wel lekker (vochtig) warm maar prima skeelerweer met dat windje. Douchse! Ik ga ook.
Tsja, vind het wel heel knap hoor, wat was jullie gemiddelde?
beentjes losmaken is idd fijn, maar persoonlijk vind ik racefietsen na het skeeleren niet zo fijn.. Heb dan vaak trage en zware benen, omdat het zo'n andere beweging is!
Helderder
Geplaatst: 26-07-14 19:36
22 km/uur, uitschieters naar de 27 km/uur. Ja dat wisselt, ene keer heb ik erna echt pap in de benen en de andere keer kom ik juist lekker op gang met fietsen. We shall see.
Paardennamen, klinkt niet moeilijk nee. Maar ik heb het nooit gedaan dus ik weet dat niet
Elies, haha was je wel op tijd binnen?? Toch harder gewerkt, is nooit verkeerd En ik heb dat ook.. Merk het met traplopen, na het skeeleren gaat dat toch wat anders dan anders .
Morgen ochtend 9 uur sta ik weer op de skeelers Weer wat kilometers maken!
Die wielen zien er een stuk beter uit paardennamen!
Was voor de bui binnen Nancy! Heb even flink het gas erop gezet, want skeeleren op nat beton is niet fijn!
Thrive
Geplaatst: 27-07-14 23:12
Zo, ik ben weer terug van weggeweest. Ben weer wat opgeknapt en het weer was vanavond ook erg fijn voor mijn longen. Net een rondje van 31.4km gedaan, waarmee ik de 200km in de challenge ben gepasseerd.
Leuk dat het fietsen zo goed bevalt Helderder! Ik ben ook wat aan het rondkijken naar een leuke tweedehands fiets om mee te beginnen, het lijkt me toch wel ideaal om te doen naast het skeeleren.
En wat een afstand zeg, 62km, pff, respect. Ik ben nu na de helft al uitgeteld en heb nu moeite met rechtdoor lopen.
Fijn dat er nu zicht op verbetering is TrIjNiE__! En heel veel succes met revalideren alvast natuurlijk.
Zo Paardennamen, je bent er wel op vooruit gegaan met deze wielen! Smeren helpt meestal wel bij nieuwe lagers, anders kunnen ze wel eens wat stroef zijn.
Helderder
Geplaatst: 28-07-14 08:56
Mooie nieuwe wielen, dat skeelert vast een stuk fijner. Het kan zijn dat je lagers wel gesmeerd zijn maar dat het zich pas na een paar kilometer skeeleren echt goed verdeeld is. Zou sowieso voor je eerste rondje even met Teflon/WD-40 aan de slag. Je hebt wel spacers tussen de lagers gedaan neem ik aan?
@Tasserd; nou jij bent ook lekker bezig toch! Niet twijfelen over die fiets, ik heb er echt geen spijt van.
Ik heb net een rondje gedaan van 12 km met vriendin. Was lekker, wel errug warm! Maar goed. Heb nu een heupriem met 2 bidons erin, echt ideaal!!! Kan ik onderweg lekker drinken.
Helderder
Geplaatst: 28-07-14 12:54
Lekker Nancy! Het is dus nog ergens wel droog in Nederland...
_Nancy
Geplaatst: 28-07-14 17:57
Helderder schreef:
Lekker Nancy! Het is dus nog ergens wel droog in Nederland...
Ochtend was droog.. Rest van de dag errug wisselvallig dus ik heb gewoon geluk gehad Had ook anders kunnen zijn.
prugelpiet
Geplaatst: 28-07-14 18:10
Ik ga denk ik zo nog even alleen een rondje maken, vind alleen beschermers gewoon niet fijn en een helm al helemaal niet, maar anders mag ik niet weg van paplief