Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nant schreef:Ongezond is idd goedkoper, ik eet sinds een aar echt heel gezond en ben eigenlijk niet meer geld kwijt. Het meeste ongezonde voedsel vult minder en daardoor ging ik in de avond snacken, ook krijg je van ongezond voedsel lekkere trek.
Laatst ging ik naar de Mac en had een menu op met friet en een burger, ik had al een tijd niks vets meer gegeten. Ik ben er geloof ik 3 dagen ziek van geweest!
Wat ik me nu afvraag, als alle maten groter worden, moet er dan geen maat xxxs komen? als een xs een s word, wat moeten mensen met xs dan aan?
Nant schreef:Ongezond is idd goedkoper, ik eet sinds een aar echt heel gezond en ben eigenlijk niet meer geld kwijt. Het meeste ongezonde voedsel vult minder en daardoor ging ik in de avond snacken, ook krijg je van ongezond voedsel lekkere trek.
Laatst ging ik naar de Mac en had een menu op met friet en een burger, ik had al een tijd niks vets meer gegeten. Ik ben er geloof ik 3 dagen ziek van geweest!
Wat ik me nu afvraag, als alle maten groter worden, moet er dan geen maat xxxs komen? als een xs een s word, wat moeten mensen met xs dan aan?
mang schreef:Wouw je vertaald precies wat ik al tijden denkDe nieuwe standaard is inderdaad gevulder. En ook ik heb niks tegen dikke mensen, maar het lijkt tegenwoordig wel of 'dikkere' mensen iets hebben tegen mij omdat ik geen overgewicht heb
Huertecilla schreef:kjoetie schreef:al merk ik ook dat de maten tov 15 jaar geleden vergroot zijn.. slimme marketing, maar zorgelijke ontwikkeling.
Money, money, money; milieu, gezondheid, veiligheid zijn allemaal rotsmoezen om de ´openbare´ orde van de geldstroom van de sheeple naar de gevestigde orde te motiveren.
Meer te dikke mensen = meer geld voor farma.
Het geneuzel over de stijgende kosten van gezondheidszorg is alleen maar geneuzel want de winsten zijn hoger dan ooit en de salarissen van de toplui stijgen sneller dan een hete lucht ballon op een koude dag.
Maatinflatie is win-win-win voor de gevestigde orde waarbij het welzijn van de sheeple irrelevant is.
Dikkerds; let zélf op uw seack; u bent alleen maar een letterlijk vettere prooi.
dipstaartje schreef:mijn dochter is 12 en heeft maatje 36 - 38
hoeveel ze weegt durf ik niet te zeggen, ze is niet mager maar ook niet dik.
zwemt ontzettend veel waardoor ze brede schouders heeft en stevige benen.
ze is niet heel groot, en ze heeft vrij grote borsten
heb wel eens een discussie met iemand gehad dat ze meer moest sporten en gezonder eten
nu eten wij gezond en doet ze wedstrijd zwemmen 3 tot 4 keer per week, 1 uur tennis in de week.
en dan nog scouting.
elke dag met de fiets naar school en op zaterdag met de fiets naar scouting 20 minuten heen en 20 minuten terug.
dus genoeg beweging
als ze te weinig eet gaat ze in het zwembad onderuit,
dus we laten ons niets meer aanpraten. ze is zoals ze is en als mensen commentaar hebben doen ze dat meer lekker ergens anders
Romyv schreef:heel raar om te zien!! Maar nu wel opvallend hoe irreëel die pop eigenlijk iswil je daar echt je kinderen aan blootstellen?
horseyfries schreef:Hahaha maar dat komt gewoon omdat die mannen allemaal zelf denken dat ze er wél zo uitzien