Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Om even wat duidelijkheid in mijn situatie te scheppen, ga ik het dan toch maar posten. Het is niets om me voor te schamen. Ik heb bipolair (type II), wat dus betekent dat ik sowieso dalen en hoogtepunten heb in mijn leven. Al hebben die dalen bij mij wat meer de overhand. Kom nu uit een hele diepe, waar n.a.v. de diagnose is gesteld, en vervolgens met medicatie begonnen. Gaat heel goed, maar stress enzo zijn dingen die me totaal uit het veld slaan. En omdat ik toch een hele tijd helemaal niks heb gedaan, moet ik alles weer rustig opbouwen. Risico was dat ik mezelf ging overvragen want ja, ieder normaal mens kan het ook op die manier en dan even vergeten dat het bij mij allemaal niet zo normaal gaat. Mede dankzij het sporten voelde ik me supergoed en ik was bang dat dat dus helemaal terug zou vallen als ik moest stoppen vanwege mijn blessure. Wat nu dus inderdaad een beetje is gebeurd. Maar goed, proberen of ik dat weer een beetje op kan pakken

)
Het maakt het al je moeite alleen maar meer bewonderenswaardig

. Nu bijna iedereen er aan begint was ik ook nieuwsgierig, gister een testrondje gedaan en het was best leuk
. En nu volhouden
.
. Armario schreef:Wel volhouden hoor!!Dag 1 week 5 van Body Revolution (workout 5) voltooid! Ik weet alleen niet wat het is maar de laatste tijd heb ik er minder en minder zin in om eraan te beginnen. Maar ik zit nog steeds op schema!!
je kunt het!!
waardoor komt het dat je er geen zin in hebt? is het te makkelijk of juist te moeilijk?
Fantabulouss schreef:Armario schreef:Wel volhouden hoor!!Dag 1 week 5 van Body Revolution (workout 5) voltooid! Ik weet alleen niet wat het is maar de laatste tijd heb ik er minder en minder zin in om eraan te beginnen. Maar ik zit nog steeds op schema!!je kunt het!!
waardoor komt het dat je er geen zin in hebt? is het te makkelijk of juist te moeilijk?
Ik ga vandaag voor het eerst workout 3 doen , ben benieuwd
)