Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gruis schreef:Jeetje, is dit normaal? Gisteren mijn eerste injectie gehad, zetten deed me al best pijn. Daarna niet veel gemerkt, tot een uur of 12 gisteravond: werd opeens erg onrustig en m'n hart ging echt gigantisch tekeer. Ben pas tegen 3 uur in slaap gevallen en was rond half 9 alweer klaarwakker..
Gruis schreef:Jeetje, is dit normaal? Gisteren mijn eerste injectie gehad, zetten deed me al best pijn. Daarna niet veel gemerkt, tot een uur of 12 gisteravond: werd opeens erg onrustig en m'n hart ging echt gigantisch tekeer. Ben pas tegen 3 uur in slaap gevallen en was rond half 9 alweer klaarwakker..
Gruis schreef:Haha hoe droog je dat zegt.
Goed dan, gewoon accepteren dus. Enig idee na hoe lang het weer over gaat? Ik ben een panieker (maar dit zou ook door B12 tekort kunnen komen), dan is extra onrust en spanning niet echt een zalige bijwerking
Gruis schreef:Ik hoop niet dat het bij mij erger wordt... Wat is Takeda precies?
Edit: En hoe begon bij jou het panieken? Bij mij kwam het volledig uit het niets namelijk, en kreeg ik de aanvallen omdat ik me 'zo raar' voelde. Daarom denk (hoop) ik dat het bij mij uit B12 komt.
miss_lizje schreef:Hebben jullie trouwens ook zo last van de acne als bijwerking? Mijn hele huid (hoofd, schouders, decolleté ) zit weer onder de ontstekingen. Het jeuk en doet vreselijk zeer. Morgen weer prik halen en maar even vragen wat ik er nou aan kan doen. Ik zie er namelijk echt uit als een 14 jarige pukkelpuber