Shaun T - Insanity workout

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_SantOs_

Re: Shaun T - Insanity workout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 10:31

Wow wat een succes verhaal. Hoop stiekem dat ik het ook volhoud en vooral dat ik ook dat resultaat boek. Moet vast wel goed komen!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 12:02

Hier vanochtend resistence gedaan. Dat vind ik echt de minst leuke. En spierpijn van gister!!

Heel positief filmpje yv! Niet zo'n promo filmpje van telsel maar een echt verhaal. Dat is echt motiverend!
Morgen pure cardio hier

Avalon87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 12:55

Hoi allemaal.

Ik heb al het eea gelezen in dit topic, maar nog niet alle 37 pagina's. :o
Ik wil graag gaan beginnen met insanity, er mogen wel wat kilootjes vanaf.
In het topic las ik dat het wel echt goed schijnt te werken, dus ik ben benieuwd!
Een paar reacties terug werd er ook al gevraagd over die hele goedkope gekopieerde boxen van marktplaats. Ik heb deze advertenties gevonden:

http://www.marktplaats.nl/a/cd-s-en-dvd ... ousPage=lr

http://www.marktplaats.nl/a/cd-s-en-dvd ... ousPage=lr

Ik kan, behalve de prijs, niet echt een verschil vinden in deze 2? Weten jullie of hier nog verschil in zit? Heb ik nog wat anders nodig om te beginnen, behalve deze set dvd's ( en eendvd-speler / computer :+ )

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 13:42

Oef, pure cardio.. Die had ik gister, met abbdinges erachteraan.. Voel het vandaag wel zeg maar haha!

ja, dat vond ik inderdaad ook van het filmpje! Weet niet, misscihen is ook deze wel geacteerd hoor, maar het komt iig op mij over als een geloofwaardig verhaal.

Volhouden vind ik steeds makkelijker worden, conditie gaat vooruit, dus de oefeningen worden wat "makkelijker" en daardoor mn motivatie ook wat groter. Bij de eerste 2 lessen zag ik er ook ontzettend tegenop, omdat ik de helft niet volhield, meer rust tussendoor moest pakken dan die mensen op het scherm etc. Maar nu ben ik vrij gelijk, dus is de motivatie ook een stuk groter. Mijn conditie was trouwens behoorlijk slecht toen ik begon, wist wel dat je basisconditie moest hebben, maar ik was eigenwijs haha.

Ga linkjes nu even bekijken, anders ben ik het getypte weer kwijt :)

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:26

ja had ik inderdaad ook, dvd zit al klaar, ga zo van start maar poeh hee, ik heb nog zo'n last van gister _O-

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:41

Ik ga vandaag beginnen met focus T25 :D Had gister nog erge spierpijn van mijn bootcamp training.

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:14

Pff, ik ben net klaar nu! Elke keer iets eerder gestopt zeg maar. Ben wel echt kapot zeg hoop dat ik de motivatie erin kan houden

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:01

Zojuist pure cardio gedaan. Men wat een zware pootjes heb ik zeg!

Moet wel zeggen met mijn conditie is niks mis al zeg ik het zelf. Ben zo weer op adem en heb snel een normale hartslag terug maar ik kan echt merken dat ik door de extra kilo's er wel moeite mee heb. Die kicks enzo. Damn dan moeten die benen wel hoog ineens hoor haha.
Maar kan merken dat het beter gaat. Morgen geen insanity ivm heel lange werkdag. Vrijdag gaan we er weer voor.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:02

Keedie schreef:
Pff, ik ben net klaar nu! Elke keer iets eerder gestopt zeg maar. Ben wel echt kapot zeg hoop dat ik de motivatie erin kan houden

Probeer wel het hele dag programma te voltooien. Zo bouw je de conditie opm het is niet erg om tussendoor wat vaker een break te nemen. Maar voltooien is echt belangrijk. Dan zul je zien dat het in week 2 al veel makkelijker gaat.

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:13

Thanks, had het idd nu al iets minder, maak het wel steeds af vind gewoon dat ik door moet gaan! En nu heb ik ook meer door wanneer die breaks komen, dus eis ik vanmezelf dat ik door ga! Net Cardio Power and Resistance gedaan hou het dus al meer vol alleen op het laatste minder. Maar dat komt vanzelf allemaal wel :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 18:40

Hoe gaat het met de sportievelingen hier?

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 21:27

Ik moet een schop onder mijn kont. Insanity en t25 beide alleen de eerste maand voltooid. Ik wil wel graag weer beginnen maar ik ga over 3 weekjes op vakantie. Zit erover te denken om dan weer T25 te gaan doen.. Ik vind het echt een super fijn programma en merkte echt al meer verschil dan bij Insanity :j

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 08:57

Ik heb met Insanity moeten stoppen een week omdat ik naar Duitsland ging en daar niet de mogelijkheid had om het te doen. Toen ik terug kwam wilde ik het meteen weer gaan oppakken maar schoof het iedere keer een week vooruit, ik ben nu 3 weken verder en nog steeds niet weer opnieuw begonnen.
Ik wil ook T25 gaan proberen, kijken of ik dat makkelijker vol houdt. Ik merkte namelijk bij Insanity dat ik iedere dag meteen keek hoe lang die work out ging duren en ik vond het vervelend dat het de ene dag 35 min was, wat ik redelijk kon volhouden, en de andere dag 45 min wat ik minder makkelijk vol hield.

MightyJoe schreef:
Ik moet een schop onder mijn kont. Insanity en t25 beide alleen de eerste maand voltooid. Ik wil wel graag weer beginnen maar ik ga over 3 weekjes op vakantie. Zit erover te denken om dan weer T25 te gaan doen.. Ik vind het echt een super fijn programma en merkte echt al meer verschil dan bij Insanity :j

Ik zie op de filmpjes dat bij T25 een resistance ding nodig is? Wat gebruik jij? Ik koop de originele DVD's namelijk niet...

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 09:12

Ik heb bij de eerste maand geen resistance ding nodig gehad hoor! En anders kan je nog altijd de makkelijke oefening volgen( die doet Tanya)
Ik koop het ook niet orgineel.

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 14:45

Ik meld me hier ook maar.
Ik ben van de week begonnen met insanity en heb net dag 4 achter de rug (Cardio Recovery). Helaas niet zo relaxed als dat de naam doet voorkomen :=
Tot nu toe vond ik dag 2 (Plyometric Cardio Circuit) het heftigste. Pittig zijn ze trouwens allemaal en ik kan het ook (nog)niet helemaal volhouden. Ik vind die warming up al best pittig, en met die stretchoefeningen voel ik me net zo'n stijve hark :o ~~}>

Dit waren de resultaten van mijn eerste Fittest :
Switch Kicks: 75x (de kicks werden wel steeds wat lager)
Power Jacks: 37x
Power Knees: 71x
Power Jumps: 27x
Globe Jumps: 9x
Suïcide Jumps: 10x
Push-up Jacks: 8x
Low plank oblique: 45x

SuusBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 18:58

Oh ik kan de motivatie maar niet te pakken krijgen....

Bleh, baal van mezelf!

Nog meer mensen die wel willen maar ook ff geen motivatie hebben?

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:20

NNNigel schreef:
Oh ik kan de motivatie maar niet te pakken krijgen....

Bleh, baal van mezelf!

Nog meer mensen die wel willen maar ook ff geen motivatie hebben?

Jepz herkenbaar.. ik heb steeds weer 'geweldige' smoesjes om het vooral niet te doen :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:43

Ja hier ook, gelukkig ben ik niet de enige :P.

Mijn grootste excuus is mn schouder, ben nog erg voorzichtig en we zijn nu ook met mn voortuin bezig dus vind 1 zo'n fanatiek ding op een dag wel even genoeg. Woensdag gaan we tefelen, dan zit het zware werk erop en dan wil ik wel insanity weer gaan oppakken. Want ondanks dat de motivatie nu wel een beetje weg is, mis ik het toch ook wel op het moment dat ik naar bed ga. Zo'n gevoel alsof ik iets vergeten ben zeg maar :=

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 08:21

Hier nog zo een. 3 weken volgehouden, daarna een week weg geweest en het niet kon doen, en helaas niet meer gestart. De laatste workout is ondertussen 3 weken geleden.

Moet eerlijk zeggen dat ik in de tussentijd wel T25 heb. die wil ik ook even proberen. Bij Insanity heb ik vooral wanneer er een aflevering van 3 kwartier is, dat ik denk NEEEEE!!!!!. Half uur lukt wel. T25 is 25 minuten Insanity zonder de rustpunten erin. Misschien dat ik mij daar wel doorheen krijg.

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 11:16

Meld mij toch ook maar.

wij zijn ook begonnen en zitten nu"officieel" op dag 4.

vorige week ook al 3 dagen gedaan, maar toen besloot zoonlief van 13 om ook mee te doen. Dus
zijn we weer opnieuw begonnen.

Ik vind het erg leuk en natuurlijk wel behoorlijk zwaar. Heb spierpijn op plaatsen waar ik nog nooit had geweten dat ik daar spieren had zitten. :P

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 12:00

ik begin steeds opnieuw :') red het gewoon niet om me aan het schema te houden. Heb ook nog paardrijden, en dan nog bootcamp tussendoor. Ben nu overgestapt op de T25, wel pittig maar als het even te pittig wordt kan je de makkelijke oefening gaan doen. Ook erg fijn als je even rust nodig hebt

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 18:05

Ik ben gister opnieuw begonnen, had echt geen motivatie gewoon. _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 18:14

Hahahah dat had ik ook besloten, ik ga maandag opnieuw beginnen, nu al anderhalve week niks gedaan :=

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 20:09

Ja ik zit hier ook gewoon nog steeds doodgewoon achter de laptop m'n tijd te verdoen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 20:19

Criminal minds begint zo, ik heb geen tijd meer O:) :')