Gianti schreef:Ik weet op dit moment niet meer... heb afgelopen dag te veel gestaan en lig nu wakker van de pijn... op dit moment in staat huisartsenpost op te bellen voor zwaardere pijnstillers, maar zou er niet eens kunnen komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Ik weet op dit moment niet meer... heb afgelopen dag te veel gestaan en lig nu wakker van de pijn... op dit moment in staat huisartsenpost op te bellen voor zwaardere pijnstillers, maar zou er niet eens kunnen komen
ItsMe2 schreef:Volgens de fysio ben ik niet hypermobiel. Dat zijn volgens hem de mensen die zich kunnen opvouwen in een koffertje. Wel constateerde hij dat ik in een aantal gewrichten soepeler ben dan een 'normaal' mens. En mijn hamstrings zijn te kort
Dus het is verstandig om te gaan rekken en strekken en spierversterkende oefeningen te gaan doen.
Gianti schreef:ItsMe2 schreef:Volgens de fysio ben ik niet hypermobiel. Dat zijn volgens hem de mensen die zich kunnen opvouwen in een koffertje. Wel constateerde hij dat ik in een aantal gewrichten soepeler ben dan een 'normaal' mens. En mijn hamstrings zijn te kort
Dus het is verstandig om te gaan rekken en strekken en spierversterkende oefeningen te gaan doen.
Dat is bullshit dat eerste
ItsMe2 schreef:Gianti: ik heb kennis gemaakt bij een sportschool.. en met de rondleiding zag de instructeur dat mijn knieën redelijk overstrekt waren en dat ik mijn polsen ook makkelijk overstrekken. Hij gebruikte de term hypermobiel. Toen leek het mij verstandig om dit even door een deskundige te laten controleren alvorens te beginnen met sporten.
Ik geloof ook zeker dat hij met het voorbeeld het verschil wilde aangeven, dat er verschillende gradaties zijn. Misschien heb ik het in mijn vorige post wat zwart/wit neergezet. Maar ik ben dus in wat gewrichten wel wat mobieler dan gewoonlijk, maar niet hypermobiel.
Ik kan met een gerust hart gaan sporten. Hij gaf ook aan dat de sportschool waar ik een wil, dat daar goede begeleiding zit. Hij heeft zijn bevindingen ook doorgegeven aan hen, dus dat komt goed