Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
callum schreef:Even stip je heb niet de energie om nu alles te lezen. Heb zelf ook Ad.
HijadelaLuna schreef:Nou, ik heb ook ADD en uit fatsoen schrijf ik wel gewoon ABN hoor. Ik typ wel vrij snel en met veel fouten, maar zie ze dan ook heel snel waardoor ik ze makkelijk even verbeter. Is kwestie van gewoonte. En dat is iets waar een ADD'er extreem veel moeite mee heeft; de discipline om iets tot gewoonte te maken.
Omkering dat of dta enz. doe ik wel heel vaak en laat ik in berichten naar vrienden enz. ook gewoon staan, anders wel even verbeteren. Juist omdat ik niet het vermogen heb om mijn VWO te halen terwijl ik de intelligentie wel voor heb ben ik bang dommer over te komen dan ik ben, iets wat ik verschrikkelijk vind.
HijadelaLuna schreef:Van die dingen die in een keer goed moeten gaan, verschrikkelijk. Ik kan ook echt niet lijstjes maken met de hand, zodra een woord scheef staat of er gekrast moet worden wil ik weer overnieuw beginnen, en dat wordt dan dus een eindeloos verhaal
lifaya schreef:Ik schrijf ook gewoon netjes ABN hoor mét ADDvind het laksheid als je zonder hoofdletters en leestekens schrijft, dat heeft niets met ADD te maken in mijn ogen. Natuurlijk, met écht schrijven wil het wel eens fout gaan bij mij, moest laatst een verjaardagskaart bewerken met pen, man, dat ene zinnetje ging gewoon helemaal fout puur omdat ik niet echt erbij was met mijn hooft :')