hee wow, aanpakken !!! Hee ik weet niet waar je vandaan komt maar ik heb een vrindin in kessel lo, ik weet zeker dat ze je zou kunnen helpen. Geef maar een pbtje als je daar in de buurt zit en een lijstje van wat je nog nodig heb.
Esmeralda
Geplaatst: 10-09-12 20:08
als bokt zo door gaat, dan zit je woning zo vol
unamie
Geplaatst: 10-09-12 20:18
Wat fijn dat je eigen woonruimte krijgt.. wat een verschil met de situatie waar je kort geleden nog in zat! Mocht je nog zoekende zijn Ik heb nog een gratis (prima) TV voor je inclusief onderkastje van aluminium/glas
Denk erom dames, ts moet hier natuurlijk niet vertellen waar ze zit!! Sterkte Meid je komt hier zo veel beter uit (al geloof je dat nu vast nog niet) ! Ik hoop dat er niet nog meer fam leden zoals bv je zusje gevaar lopen? Groetjes uit friesland
Vera
Geplaatst: 11-09-12 08:19
PLK schreef:
Denk erom dames, ts moet hier natuurlijk niet vertellen waar ze zit!!
Fijn dat je binnenkort een eigen appartementje hebt! Dat heb je goed en snel geregeld zeg! Goed bezig meid!
Leuk dat veel bokkers allerlei spullen aanbieden. Het idee van een lijstje maken is wel een goede! Wellicht kunnen wij bokkers je ergens aan helpen. Ik zie wel dat mensen allerlei dingen aanbieden die gratis opgehaald kunnen worden, goed bedoeld, maar misschien wel handig om eerst te weten of TS eigen vervoer heeft of dit kan regelen om spullen op te halen. Anders heeft 'gratis af te halen' niet zoveel zin.
Ik ben deze middag al kunnen verhuizen, alles moets snel snel gebeuren. Maar ik zit hier nu dus op 'mijn eigen plekje'. Vannacht de eerste nacht alleen slapen in mijn nieuwe thuis. Ik heb geen lijstje van wat ik nog nodig heb, omdat ik eigenlijk het hoogst nodige wel heb, alle andere zaken zijn comfort dingetjes. Ik kan wel zeggen wat ik wel al heb: tweepersoonsbed incl. (dons)dekens ,kussens en overtrekken enzo Kleerkast (niet mijn stijl maar mijn kleren kunnen er voorlopig in) Eettafel met stoelen
Verder ga ik nog eens kijken op al die site's die jullie mij gegeven hebben, maar ik heb inderdaad geen vervoer. Eventueel kan ik wel vervoer regelen, maar ik kan slapen (heel belangrijk) eten en ik heb gewoon een eigen plek wat het belangrijkste toch wel is.
Heb toch wel stress voor vannacht hoor.
MADExLIEFJE
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-12 20:57
Dankjewel voor alle aanbiedingen!
Ik ben deze middag al kunnen verhuizen, alles moets snel snel gebeuren. Maar ik zit hier nu dus op 'mijn eigen plekje'. Vannacht de eerste nacht alleen slapen in mijn nieuwe thuis. Ik heb geen lijstje van wat ik nog nodig heb, omdat ik eigenlijk het hoogst nodige wel heb, alle andere zaken zijn comfort dingetjes. Ik kan wel zeggen wat ik wel al heb: tweepersoonsbed incl. (dons)dekens ,kussens en overtrekken enzo Kleerkast (niet mijn stijl maar mijn kleren kunnen er voorlopig in) Eettafel met stoelen
Verder ga ik nog eens kijken op al die site's die jullie mij gegeven hebben, maar ik heb inderdaad geen vervoer. Eventueel kan ik wel vervoer regelen, maar ik kan slapen (heel belangrijk) eten en ik heb gewoon een eigen plek wat het belangrijkste toch wel is.
Heb toch wel stress voor vannacht hoor.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 12-09-12 21:04
Fijn om je laatste updates te lezen, Ts. Heerlijk dat je nu een eigen plekje hebt en wat lief van de bokkers hier dat zij je spulletjes aanbieden voor je uitzet.
(de bloemetjesgeefsmiley kijkt zo sip, dus dan maar deze ) TS, ik vind dat je zo sterk omgaat met de situatie en elke keer weer een nieuwe stoere stap zet. Heb ontzettend veel respect voor je! Geniet van je nieuwe eigen huisje. Ik wens je heel veel geluk en blijf je volgen...
Wat goed nieuws, TS. En wat heb ik veel respect voor de manier waarop jij het aanpakt en doorpakt.
Fijn, je eigen plek. Schrik er niet van dat je een terugslag krijgt. Die krijg je ongetwijfeld en eigenlijk is dat goed. Je komt tot rust, de achtbaan van emoties en spanningen komt tot stilstand en dan kom je toe aan verwerken, rouwen, opbouwen etc. Blijf zorgen dat je goede hulp krijgt. Ook van veel bokkers kun je die op welk vlak dan ook krijgen.
Je bent echt een KANJER, veel mensen kunnen een voorbeeld nemen aan jou, maar je bent ook mens met je eigen zwaktes en tekortkomingen. Vergeet niet dat je dat laatste ook mag zijn.
Sassol
Geplaatst: 13-09-12 00:24
Heb al je reacties gelezen, heb er gewoon buikpijn van...
Heb dan ook immens respect voor hoe je nog steeds aan dingen denkt als: ik ben niet ziek, dus hoor niet in het ziekenhuis. Ik wil verblijfbokker geen problemen brengen en weer gaan werken omdat m'n spaargeld niet eeuwig duurt etc.
Hoop alleen niet dat dat soort gedachten ook je valkuil worden. Dat jij je psychisch beter gaat voelen is namelijk het allerbelangrijkste. JIJ bent het ALLERbelangrijkste!
Weet verder eigenlijk ook niet zo goed wat te zeggen. Ben er gewoon stil van. Echt waar... immens respect.
Jee wat goed zeg! Een echt eigen stekkie.. wow! Misschien mag ik het niet zeggen, maar misschien krijg je nu tijd om echt jezelf te zijn. Te huilen als je wilt, te schoppen tegen een muur als je je boosheid eens niet de baas kan... heerlijk naar buiten te kijken als het regent en je geen zin heb om je aan te kleden.. meis...geweldig!! Nu s echt tot rust komen. Je lichaam maar ook je hoofd, want deze afgelopen weken zijn een racebaan geweest. Geniet ervan en doe nu maar s lekker rustig aan. Maak het je eigen heerlijke stekkie, waar je je thuisvoelt en waar je je veilig voelt! Dikke knuf van hier X
Jeetje meid wat fijn dat je je eigen plekje hebt en zo ontzettend snel al, top! Het is zo snel gegaan, maar als straks alles wat geregeld is en je lekker tv hebt bv, kun je het eigen maken he..desnoods een kwast over de muren in een kleur die je graag wilt..de kaarsjes aan en lekker jezelf zijn. Zal best nog zwaar worden, want alles is in zo'n sneltreinvaart gegaan, dat je nergens bij stil hebt kunnen staan..ik wens je daarbij alle kracht.
Super TS dat je nu je eigen plekje hebt! Het is wel allemaal heel snel gegaan dus geef jezelf nu wel de tijd om dingen te gaan verwerken. Zoals Marion71 al zei zal 't niet makkelijker worden maar je bent nu al zo ver gekomen dat dat jou ook zeker gaat lukken! Ik heb iig vertrouwen in je!