Sammy lijkt me een moeilijke beslissing. Ik zou er ook niet aan moeten denken om in jouw schoenen te moeten staan. Mijn paardje geeft mij weer plezier om dingen te doen. Heel veel sterkte

Joolien gelukkig weer iets beter. Beterschap verder.
Gister voor de laatste keer PMT gehad. Was heel opgelucht toen ik er heen ging. Eerste 15 min. mag je wat voor jezelf gaan doen: lekker tegen de muur getennist. Toen begonnen met muziek: lopen, rennen, wat je maar wilde. Toen oefeningen (ontspanning/aanspanning). In het midden lagen 4 smiles (boos, verdriet, redelijk, blij). Gaande de therapie moest je zeggen waar je stond. Op een moment begon hij over gedachtes en toen dwaalde ik af. Ik wilde vluchten (letterlijk en figuurlijk). Ik wilde weg. Ik wil niet meer terug in de gedachtes zinken. Kreeg het heel moeilijk; heb alleen maar gehuild. Natuurlijk mag dat maar ik was zo goed op weg om het een plek te geven maar doordat iemand de opdracht geeft word ik er toch weer in mee gezogen. Ben langs de kant gaan zitten en geprobeerd weer bewuster te worden. Heeft me heel veel moeite gekost maar is het me aardig gelukt (op dat moment word je ook een beetje geleefd dus je gaat daarin wel mee). Gisteravond had ik het heel slecht. Veel gehuild, veel gedacht aan dingen die ik nog zo graag zou willen maar weet dat dat niet meer haalbaar is