[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 15:52

Ik krijg altijd koorts na het zetten... De dag erna is ook nooit leuk terwijl het zetten me niets doet.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 16:01

mymy schreef:
Kan je ook een tattoo laten zetten over littekens?

Beetje laat en wellicht is er al geantwoord:
Volgens mij ligt dat er aan wat voor littekens je hebt.
Het kan wel, maar met bepaalde littekens wordt het er niet mooier op.

Ikzelf heb m'n polstattoo over littekens heen laten zetten en dat is mooi gelukt, maar nu zijn mijn littekens eerder lijnen en er zitten geen 'bobbels' oid op.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 16:03

Net een vriend hier gehad die nu twee armen/schouders aan het volzetten is Japanse stijl. Word echt heel mooi! :))
Hij had nu een kersenbloem op zijn hand laten zetten, vond ie leuk. :')

Ik baal dat het zetten van een goede tattoo zo duur is. Ik moet nog een jaar wachten! :( :P

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 16:03

Gister was ik ook af en toe misselijk/beroerd. Dat heb ik vandaag niet meer maar nog wel die zeurderige pijn. Hij is niet ontstoken verder. Maar ben dus niet de enige met na pijn. Gelukkig maar, begon me al zorgen te maken :o

Wat ik me af vroeg, mag ik ook een ijsblokje er tegen aan doen? Of is dat verkeerd voor de tattoo?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 08:44

Natuurlijk doet ie daarna nog pijn. Het ligt er ook aan HOE je getattoeerd bent, maar je hebt een flinke wond. Zelf heb ik ook wel eens wondkoorts gehad snachts, gelukkig niet altijd :+ gaat vanzelf over

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 08:46

Ff gekeken, maar jij had dat sterretje...
Dan weet ik niet zeker of de koorts wel door je wond komt. Ik weet eigenlijk niet precies hoe het werkt, maar zelf kreeg ik dat meestal na een uur of vier tattoeren.
Wellicht een combinatie van alles? Het zal een beetje spannend geweest zijn en toch de nodige energie van je gekost hebben

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:10

´Betekenis van koorts

Koorts kan opgevat worden als een bescherming tegen ziekteverwekkers, maar ook als een manier van bacteriën om het afweersysteem te ontlopen.

Door een verhoogde lichaamstemperatuur versnelt het metabolisme en kan er een sneller herstel optreden van aangetaste cellen of weefsels.´

Is +:)+
Beter NIET afkoelen dus!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:16

Bedankt allemaal!
Ben er zelf ook erg blij mee :D

Die van Lady Gaga is wel heel lelijk zeg!! :oo

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:25

Ik was na de tattoo op m'n rug ook een beetje koortsig had ik het idee.. Zal ook de spanning zijn, het vraagt toch ook wel wat van je lichaam. Hij was toen 's avonds gezet, en toen ik thuis was heb ik gewoon een paracetamolletje genomen en ben gaan slapen (nouja soort van). Volgende dag was het over :)

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:13

Af en toe begint het bij mij ook alweer te kriebelen om iets nieuws te zetten, maar heb nog geen idee hoe of wat dus gaat nog wel even duren haha.

Vriendlief gaat volgende maand ook weer beginnen met een nieuw project. Hij gaat zijn linkerborst/bovenarm volzetten met een Phoenix (schrijf ik het goed?!). Dit ter nagedachtenis van zijn overleden opa en oma. Hij heeft zijn rechterborst/bovenarm al vol staan met een draak, en op zijn beide onderbenen heeft hij ook al het een en ander staan.

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:09

wouw, dat vind ik wel een hele mooie betekenis die je vriend erachter heeft _JTM ! volgens mij schrijf je het in het nederlands als feniks, en in het engels als phoenix.. Als je de mythes bekijkt, staat een feniks voor het herrijzen uit het as.

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:33

Vanavond afspraak in soest bij tattoojennie , voor het ontwerpen :D

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:39

@Priscilla, leuk! wat ga je laten ontwerpen? (of heb je dat al gezegd? zoja sorry, ben er niet helemaal bij vandaag :) )

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:44

Een hondepootje met een kroontje.
Hondenpootje staat voor mijn eerste eigen hondje die al met 23 weken overleden is ;( En ik nog elke dag mis. Het kroontje hou ik voor mij zelf dat heeft een erg speciale betekenis voor mijzelf.

Mijn moeder wil een tattoo met mijn naam en die van mijn zusje dus we gaan samen.

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:24

mooie betekenis, heftig als een beestje al zo vroeg overlijd, kan me voorstellen dat je 'm nog elke dag mist ;( word vast een super mooie tatoeage, ben benieuwd naar het resultaat.

Gaaf dat je moeder ook een tatoeage laat zetten! leuk dat je zoiets met haar kan delen

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:27

Marshaha, na een uur begon de tattoo een beetje vervelend te worden. De volgende dags was ik telkens misselijk. Weet niet of het van de pijn komt of van iets anders. Maar het is vandaag wel ietsje beter al. Dus het zal over een paar dagen wel helemaal weg zijn. Weet ik dit iig voor de volgende keer. Spanningen had ik niet (dan moet het onbewust zijn geweest)

Bedankt voor het andwoord Huertecilla, niet koelen dus :)

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 08:08

jolienrotti schreef:
wouw, dat vind ik wel een hele mooie betekenis die je vriend erachter heeft _JTM ! volgens mij schrijf je het in het nederlands als feniks, en in het engels als phoenix.. Als je de mythes bekijkt, staat een feniks voor het herrijzen uit het as.

Klopt de betekenis die hij erachter heeft is inderdaad het herrijzen uit de as
Die draak staat overigens voor het beschermen van zichzelf en zijn familie en daarom heeft hij ook de sterrenbeelden van zijn moeder, vader, zus en broertje in Japanse tekens laten verwerken in het geheel.

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 08:33

Vanavond om 5 uur een afspraak bij House of Gain in deventer, word ie eindelijk gezet :D!

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 08:39

Gaaf Dagmar! Have fun!

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 08:57

Leuk hoor Dagmar, veel plezier! :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 09:30

Veel plezier Dagmar :D

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 10:10

dankjulliewel! hihi, mn eerste tattoo.. Toch wel spannend hoor.. :o

Dont_Give_Up

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 10:32

Ik kom ook gezellig mee kletsen (:

Heb ondertussen 5 tattoo's, allemaal.gezet bij Bullyboy in Hoofddorp.
En heb gisteren maar weer een afspraam gemaakt, want lijkt wel een verslaving.

Spannend Dagmar ! succes (:

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 10:38

Ik heb een paar dagen geleden met een groepje besloten hier in Glasgow een tattoo te zetten, dus dat wordt ergens deze 3 maanden nog :oo *\o/* Nu begint de zoektocht naar de beste tattooshop in Glasgow...
Het wordt een lijn van Shakspeare, 'one foot in sea and one on shore', op m'n voet uteraard :))

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 10:43

ik meld me weereens een keer... ik moet officieel bekennen ook verslaafd te zijn :o
Ik heb nu een kleintje op mijn pols en een grote tekst op mijn zij... maar ben alweer aan het kijken voor een nieuwe op mijn rug/schouder :oo

M'n man is al aardig voorzien... als hij in dit tempo doorgaat is die geheel ge-inked voordat hij 40 is :')
zijn nieuwste aanwinst is psalm 23 in het latijn op zijn borst :+
Afbeelding