zullen veel stickertjes worden... als ik bij iedere ademteug er eentje moet krijgen
heb haar ook gevraagd of ze me nu wilde laten opnemen op de gesloten afdeling... madam begreep me niet...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb haar ook gevraagd of ze me nu wilde laten opnemen op de gesloten afdeling... madam begreep me niet...

tot aan de relativiteitstheorie aan toe

dus je hebt nu zo'n ding... Ja gut hoe heet ie ook al weer? Piekmeter klinkt zo onwetenschappelijk.
*
weten precies over wie ik het heb!
t is geen voetbalwedstrijd

was het zo ongelooflijk zat van dat mevrouw het deed voorkomen alsof het niets was

) de naald gaat er dan uit en alleen een slangetje blijft erin, toch? of was dat gewoon bloed aftappen van een infuus? ( normaal kijk ik ( dom dom dom ) altijd naar de naald, die keer niet,... )
StonedRomy schreef:wacht, ik ben een keer met een vlindernaald geprikt, 2 jaar terug... in mijn hand ( in de hand is het fijner vind ik) de naald gaat er dan uit en alleen een slangetje blijft erin, toch? of was dat gewoon bloed aftappen van een infuus? ( normaal kijk ik ( dom dom dom ) altijd naar de naald, die keer niet,... )
ik hoefde vandaag maar 2 buisjes, heb het 10x nagevraagd... normaal was het altijd 8 grote, nu maar 2 kleine