dat ben ik dus niet meer van plan

daar was t namelijk roodbruin geweest (op die foto is het gewoon heel erg verwassen), vind dat ook niet meer zo'n mooie kleur.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foulplay_ schreef:Hallo,
Ik denk er misschien over om mijn haren bruin te kleuren, denken jullie dat dit zou staan?
Hier een foto.
Alvast bedankt
_Micha_: Ik heb net hetzelfde als jou, een vriendin die kapster is zegt altijd dat ik dan zéker geen shampoo/conditioner mag gebruiken voor vet haar omdat dit dan nog meer gaat uitdrogen en het dan ook weer snel vettig wordt als reactie op de uitdroging ofzoiets
Zwitsal schreef:zo, even die foto vervangen
thnx !
ja die eerste was heel donker inderdaad haha. had ook iets te lang ingetrokken toen en toen was t zwart ^^ (maar gelukkig heeft de antiroosshampoo me daarvan gered).
maar als ik t bruin doe, wil ik wel een vrij donkere kleur met weinig rood denk ik.
sowieso zo min mogelijk rood erin, mocht ik t dan ooit weer blond willen (ahum, ik gok dat dat volgende zomer is) dan is er wat minder kans op oranje worteltjes haar![]()
haar kleur vind ik heel gaaf:
http://media-cache-ec2.pinterest.com/up ... girH_c.jpg
vind t alleen lastig inschatten hoe bruin/donker haar bij mij staat met zo'n kort kapsel.
Zwitsal schreef:Grrrrr. rot foto's :p
Inecto gebruik ik ook af en toe . Maar ben vooral heel tevreden over herbal essences ( die blauwe) en de conditioners van dove.
Dat serum van inecto vind ik wel heel fijn