dat ben ik dus niet meer van plan

daar was t namelijk roodbruin geweest (op die foto is het gewoon heel erg verwassen), vind dat ook niet meer zo'n mooie kleur.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat had ik deze zomer (zwart verven, chloor, zeewater, zon) bij mij hielp conditioner erdoorheen doen en anitklitspray, of gebruik je dat al?

iets slag. Foulplay_ schreef:Hallo,
Ik denk er misschien over om mijn haren bruin te kleuren, denken jullie dat dit zou staan?
Hier een foto.
Alvast bedankt
_Micha_: Ik heb net hetzelfde als jou, een vriendin die kapster is zegt altijd dat ik dan zéker geen shampoo/conditioner mag gebruiken voor vet haar omdat dit dan nog meer gaat uitdrogen en het dan ook weer snel vettig wordt als reactie op de uitdroging ofzoiets

Maar koop geen bleaching kit, als je je haar letterlijk dood wilt voelen gaan van ellende moet je het vooral doen, maar ik raadt het je af xd Zwitsal schreef:zo, even die foto vervangen
thnx !
ja die eerste was heel donker inderdaad haha. had ook iets te lang ingetrokken toen en toen was t zwart ^^ (maar gelukkig heeft de antiroosshampoo me daarvan gered).
maar als ik t bruin doe, wil ik wel een vrij donkere kleur met weinig rood denk ik.
sowieso zo min mogelijk rood erin, mocht ik t dan ooit weer blond willen (ahum, ik gok dat dat volgende zomer is) dan is er wat minder kans op oranje worteltjes haar![]()
haar kleur vind ik heel gaaf:
http://media-cache-ec2.pinterest.com/up ... girH_c.jpg
vind t alleen lastig inschatten hoe bruin/donker haar bij mij staat met zo'n kort kapsel.
Zwitsal schreef:Grrrrr. rot foto's :p
Inecto gebruik ik ook af en toe . Maar ben vooral heel tevreden over herbal essences ( die blauwe) en de conditioners van dove.
Dat serum van inecto vind ik wel heel fijn
Denk namelijk dat ik mijn vraag hier kwijt moet. Ik ben op zoek naar een nieuwe stijltang. Heb nu een hele slechte, een kleintje waarmee ik alleen mijn pony rechtkrijg, als ik de rest van mijn haar probeer te stijlen ben ik eeuwen bezig en is het alsnog golvig en na een half uurtje begint de slag alweer terug te komen.

Zo is het nu: http://i50.tinypic.com/95spl3.jpg