Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 12:20

Wat balen van je wond cindy! Wat voor wond is het?

Joanne jammer dat je tattoo niet doorgaat!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 12:23

ja! vind het echt jammer... aangezien afspraak eigenlijk pas 25 augustus was maar naar voren is gehaald door een uitvaller ben ik bang dat 25 augustus ook al opogevuld is... hoop dat het alsnog op korte termijn kan anders probeer ik te onderhandelen voor zaterdag haha dat is eigenlijk alleen inloop voor kleine dingen maar aangezien het vrienden zijn maak ik misschien nog kans ;)

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 12:39

Nell_ schreef:
Wat balen van je wond cindy! Wat voor wond is het?

borstcorrectie (3 jaar geleden alles preventief weg laten halen en implantaten erin, dat was heel lelijk dus nu gecorrigeerd)
en precies op het '3 landenpunt' staat de wond open.....

NaSan schreef:
Balen Cindy dat je wond openstaat. Niet handig met je kleine nu. Heb je niet iemand in de buurt die je een beetje kan helpen? Hoop echt dat het meevalt!

FM ik ken het probleem. Ik ben vorige week met mijn moeder wezen shoppen in Wijnegem daar was het solden en heb ik positiebroeken gescoord voor € 4,50 per stuk, 70% korting!

ja op zich wel, maar ja het is natuurlijk de hele dag door tillen
uit bed, in bed, in eetstoel, uit eetstoel, in box, uit box, in maxicosi, uit maxicosi etc
en iedereen om mij heen werkt wel (parttime) en hoef ook niet de hele dag één iemand om me heen :+
dus als het donderdag tegen valt in het UMC dan moet manlief volgende week nog maar een week thuis blijven...
liever minder centjes en snellere genezing dan andersom :))

jeetje 4,50 das ook geen geld!!!! er is nu lekker uitverkoop idd :D

Joanne, balen van je tattoo btw
gelijk weer een maand verder dus

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 12:44

ik vermoed het wel... manlief lacht me al de hele dag uit, hij moet 2 en 9 augustus enhij baalde dus toen ik vorige week te horen kreeg dat ik eerder mocht. volgens hem is dit nu dus 'gerechtigheid'...

ik hoop dat je goed nieuws krijgt donderdag, positief puntje is dat het (nog) niet ontstoken is

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 13:15

Heb altijd al een regelmatige cyclus gehad. Met de pil ben ik al 2.5 jaar geleden gestopt en heb al zeker 1 jaar en 3 maanden een regelmatige cyclus. Ben vorig jaar vanbinnen volledig onderzocht door een Gyn en alles was goed. Had op dat moment mijn eisprong en ook dat zag er 100% goed uit.

Ik heb iig altijd de 21ste van de maand ongezellig geworden. Net met mijn buikgriep niet maar daarna gewoon weer wel.

Mocht ik donderdag dan nog geen zekerheid hebben ga ik naar de dokter.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 13:19

Heb ook geen stress oid. Ben gewoon zoals ik altijd ben, lekker bezig met vanalles en nog wat.
Tja ik denk er niet aan maar me collega is ook bezig voor een kindje en die kan er niet over zwijgen met als gevolg dat je er toch aan denkt. En manlief heeft ondertussen ook door wanneer ik ongezellig moet worden en vraagt er dus ook naar

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 13:25

Misschien omdat je zo graag wil dat je lichaam erop reageert?

Cindy is het ook pijnlijk? Vervelend zeg!

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 13:26

Cindy sterkte!!

Ik heb al de hele week dat ik steeds de pil vergeet, zou dat een teken zijn van mijn manke geheugen dat ik aan de bak moet??

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 13:28

Ik had dat idd de eerste maande wel maar nu iig niet meer. Ik had er deze maand iig ook helemaal geen rekening mee gehouden dat ik weer ongezellig moest worden. Ik dacht ineens van huh? Tis er nog niet.

Maar we zullen wel zien

Ebony_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:15

Zo ik meld mij ook weer...sorry dat ik lang niks heb laten horen maar ivm met de vakantie sta ik alleen in de winkel en is lekker druk! Gelukkig maar ik mag dan ook heel niet klagen! Ook net met mijn 4,5 jarige merrie verhuisd en gaan nu lekker trainen!

En zijn natuurlijk ook aan t doorklussen! Ik denk dat ik voor deze cyclus (ze zijn nu redelijk normaal, na 7 maanden niet ongi te zijn geworden na stoppen pil) een ovulatietest ga doen.
Gewoon om eens te zien hoe mijn lichaam het regelt en in welke dagen. Ik voel mijn eisprong dus helemaal niet. Zo knap dat andere dat wel kunnen voelen.

Ik ga snel maar eens wat paginas terug lezen! Dan ben ik weer helemaal bij!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 16:37

Cindy en Joanne, dat is inderdaad niet leuk! Cindy sterkte!!

Babypark belde net. Krijgen er naast een gratis autostoel en luiertas (dat wisten we) er ook nog een gratis buggy bij. *\o/*
Box kregen we bij het kamertje, nu nog wat losse dingen kopen badje, babyfoon dat soort dingen.

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 16:57

Vanmiddag toch naar de VK geweest. Alles is prima in orde met de kleine meid. Nog even geklaagd over de 20weken echo, de echoscopist was heel kortaf en ongeïnteresseerd. Dat vertelden we dus en het blijkt dat ze vaker klachten krijgen, dus nu het verzoek of wij over deze echo een enquête willen invullen.
Bloeddruk is nog steeds heel erg laag, dus ik moet veel zout en drop blijven eten.
Daarna lekker wezen shoppen met Siemen, hij ook nog een paar kleertjes uitgezocht. Zo leuk om dat samen te doen! We hebben wel een heel verschillende smaak, dus het zal een divers kledingassortiment worden.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 18:11

wat leuk HM! leuke verrassing

daisyree fijn dat alles goed was! en je gevoel zat dus ook goed als ze al vaker klachten hebben gehad!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 18:14

Hm, jullie krijgen veel gratis! Super zeg :D

Daisyree vervelend dat je klachten had over de 20 weken echo. Wel leuk kleertjes geshopt :D
Ik vandaag ook in de uitverkoop voor onze meid!

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 18:17

Ze deed ook best raar. Ik had begrepen dat een 20weken echo langer duurt dan een termijnecho. Maar ik stond ook bij de 20weken echo met 20 minuten weer buiten.
Als je wat vroeg dan was het een grote moeite om te antwoorden, deed ze wel, maar met frisse tegenzin.
Ik was blij dat ik weer buiten stond.

Ik heb net voor eerst de schoppen door de buikwand heen gevoeld. Ik voelde in mij iets trillen, net een mobiel op trilfunctie maar dan langzamer.
Ik leg mijn hand op mijn buik en krijg toch een paar karatetrappen. Zo zeg, dat had ze nog niet eerder gedaan. Druktemaakster.

Ik heb hele leuke dingen geshopt.
Deze van mijn zusje en ouders gekregen:
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8846_o.jpg

Deze laatst samen met zusje gekocht:
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3149_n.jpg

Die van vandaag zal ik zo nog even op de foto zetten.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 18:19

Daisyree schreef:
Vanmiddag toch naar de VK geweest. Alles is prima in orde met de kleine meid. Nog even geklaagd over de 20weken echo, de echoscopist was heel kortaf en ongeïnteresseerd. Dat vertelden we dus en het blijkt dat ze vaker klachten krijgen, dus nu het verzoek of wij over deze echo een enquête willen invullen.
Bloeddruk is nog steeds heel erg laag, dus ik moet veel zout en drop blijven eten.
Daarna lekker wezen shoppen met Siemen, hij ook nog een paar kleertjes uitgezocht. Zo leuk om dat samen te doen! We hebben wel een heel verschillende smaak, dus het zal een divers kledingassortiment worden.

waar ben je geweest dan?
Ik kreeg bij Sicht een heel kil gevoel, ben dus ook naar een man in Garijp geweest, dat was geweldig :)
jammer dat het zo gelopen is :(:)

dat zijn leuke belletjes HM!

jammer dat je tattoo afspraak niet door ging joanne

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 18:20

ow konijntjes! en hello kitty <3

ach ja er komt wel een nieuwe afspraak maar ik verheug me er dan op hahaha ben dan net een klein teleur gesteld kind :P

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 18:22

dat snap ik, ik kan ook niet zo goed tegen teleurstellingen :P

leuke kleertjes idd!

ik heb dus alles gewassen en gevouwen en opgeborgen en tasje klaar gemaakt voor de kleine man als het zo ver is..
al die mooie kleertjes <3

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 18:34

Wat een leuke kleertjes!
Zo kortaf antwoorden is ook niet leuk. 20 weken echo is toch spannend en bijzonder!

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:02

Ik ben dus vandaag naar de gyno geweest.
Had eerst 10 min gesprek, stelde me wat vragen noem maar op.
Daarna 10 mij inwendig onderzoek, had er geen last van gelukkig:)

Kwam naar voren dat ik teveel eitjes heb, je mag er 12 hebben en heb er rond de 20.
Meteen bloed laten prikken, moet al mijn hormonen laten prikken en nog wat dingen.

Misschien heb ik namelijk het pcs syndroom, dit dus
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/8727-het-pco-syndroom.html
maar dat wordt nu dus verder onderzocht.

Mijn slijm is verder prima, mooi op waarde..dus hij kon me niet 1,2,3 zeggen waar het nou vandaan kwam.

over 2 weken terug

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:28

Daisyree, vervelend dat je zo'n naar gevoel over hebt gehouden van de twintig weken echo. Deze echo hoort inderdaad een half uur tot drie kwartier te duren en ze horen alles nauwkeurig te bekijken. Mocht je twijfelen over de zorgvuldigheid waarmee de echo is uitgevoerd kun je misschien een herhalingsecho vragen bij een andere echoscopist.

Leuke kleertjes heb je trouwens gekocht!

Kani, fijn dat er verder onderzoek wordt gedaan. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Vandaag heeft ukkie heerlijk in haar zwembadje en onder de sproeier gespeeld. Heerlijk dat het eindelijk zomers weer is. Morgen gaat ukkie een paar uurtjes naar het kdv en ik kreeg al bericht dat ze zwemkleding mee moest nemen. Ze zullen dus ook wel lekker een zwembadje of sproeiers hebben.

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 21:34

MT ik ben inderdaad bij Sicht geweest. Dit was mijn derde echo, de eerste 2 waren heel leuk met hele leuke, enthousiaste dames. Alleen de laatste ging niet zo lekker.
Volgens mij heeft ze wel alles bekeken, maar ik begin nu wel te twijfelen. Zal morgen nog even met de VK bellen.
Maar wie is dat in Garijp dan? (mag ook per pb)
Ik kan natuurlijk altijd om een tweede echo vragen. Vind het helemaal niet erg om de kleine nog eens te zien.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 21:39

http://www.echoburogaryp.nl/
Eerst denk je als je binnenkomt: uh??
Net of ik bij mijn pake en beppe binnenstapte.
Maar een hele lieve man, neemt de tijd en legt alles uit.
Dvd en foto's kregen we gratis omdat we van 'ver' kwamen :+
En we kregen ook nog 2 paar sokjes mee :D

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 06:08

Wat belachelijk zo'n slechte 20 wkn echo.
Ik liep bij vk praktijk in het zkhs waar ik ook wilde bevallen. Daar was alles ineen, super.
De pretecho werd gemaakt door dezelfde meiden die ook de serieuze echo's maakten.

Het hoort ook gewoon bijzonder te zijn, elke echo toch?

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 08:24

Wat een teleurstelling zeg, en dat nog wel bij de 20 weken echo! Hopelijk dat ze via de verloskundige het een en ander door kunnen spelen over deze echoscopist!