Julia: niet teveel smeren goed laten drogen en dan afpoederen evt nog een spray zoals fix + erover dan gaat t nergens heen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
shantal schreef:Heel raar misschienmaar ik gebruik de billendoekjes van de AH (die oranje verpakkingen) Deze krijg ik aardig alles mee af.
(Want ja als je vieze baby billetjes ermee schoon krijgt en je kan je huis ermee doen,dan moet make up ook wel lukken hihiih)
En als baby s er geen last voor de rest van krijgen,is het ook vriendelijk voor je huid
Glossi schreef:Had ik al verteld dat mijn buffer kwast van Bdellium Kapot is? Ik heb hem nog niet eens zo hele lang. Daarvoor was de buffer van Zoeva al kapot gegaan. Dat Zoeva het niet zo lang vol houd begrijp ik nog een beetje (goedkoop) maar Bdellium.. Ik ga dit weekend maar even naar ACW mailen. Maar heb ook al 2 nieuwe kwasten gekocht. De Real Techniques Expert Face Brush en de Real Techniques Stippling Brush. Had liever de buffer gewild maar die was er niet. Ben erg benieuwd naar deze 2 kwasten. Hoop dat ze wel wat langer mee gaan