Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Skyka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 15:36

Citaat:
Dikke Buiken
Suzzy_3 - Suzanne - 21 jaar - uitgerekend 15 juli 2012
Bluppie - Chantal - 27 jaar - uitgerekend op 13 augustus 2012
MissToseland - Corina -8 jaar samen, 4 jaar samenwonend - uitgerekend op 8 september 2012 van een jongen!
tessie1985 - 27 jr - uitgerekend 15 september 2012 van een meisje!
xxmayleexx - ? - uitgerekend op 11 oktober 2012
Rinske - Rinske - 29 jaar - uitgerekend op 22 oktober 2012
StormTitan - Hanneke - 33 jaar - samenwonend - uitgerekend op 14 november 2012
D_Travis - Dagmar - 26 jaar - uitgerekend 5 November 2012 eerste kindje, wordt een meisje!
Esplendido - 29 jaar - uitgerekend op 1 december 2012 tweede kindje
fanci_mike- Daniëlla-29 jaar, getrouwd met Raoul- uitgerekend 1 januari 2013
xDramaQueen - 23 jaar - uitgerekend op 15 januari 2013
Sandra694- Sandra - 22 jaar en samenwonend - eerste kind uitgerekend januari 2013
Haagsemeid - Wendy - 26 jaar en getrouwd- eerste kind en uitgerekend 26(?) januari 2013 in ZH

Klussers
Joanne1987 - Joanne -25 jaar - getrouwd met Michel en nu 1 maand aan het klussen haha
Gogonut - Mellanie - 23 jaar - 7,5 jaar samen met Dennis - 3 maanden aan het klussen
Zahlina - Emma - 32 jaar - samenwonend met Daan - sinds oktober spiraalloos - zwanger in febr/maart - 12 mei miskraam
Leandra - Rosa - 29 jaar - getrouwd met Jeroen - 5 maanden aan het klussen
Saffier - Jessy - 26 jaar - 18-08-2012 trouwen met Nicolas - vanaf bruiloft echt klussen
Zonnebloem18 - Bianca - 26 jaar - 2 jaar samen met Justin - vanaf half februari aan het klussen
Loonew - Lione - 22 jaar - 2-4-2010 samenwonend met Marcel - sinds 17-11-2010 aan het klussen
Amenicora - Mariska - 23 jaar - samenwonend met Jordy - 8 maanden aan het klussen - eind november 2011 miskraam
Kinscem - Jose - 31 jaar - getrouwd met Arnoud - sinds augustus aan het klussen - onder behandeling bij gynaecolooog
Suze_ - Suzanne - 32 jaar - 15-08-2012 trouwen met Willem - vanaf bruiloft echt klussen
Fleur1984 - Fleur - bijna 28 jaar - getrouwd sinds 17-12-11 - Vanaf volgende maand beginnen klussen
nameless - marjon 30 jaar trouwt 7-6-2012 , onder behandeling gynaecoloog
rienne - Manon 21 jaar getrouwd 4-5-2012 - sinds 3 maand aan het klussen
Skyka - Amber 26 jaar - samenwonen - september gestopt met de pil - februari miskraam - nu weer aan het klussen

Meelezers
SuperLiesje - Lisanne - 21 jaar - 4,5 jaar samen met Jochum
Rockwitch - Lieke - 26 jaar - 9 maanden samen met Rob, waarvan 6 maanden samenwonend en sinds 21 mei geregistreerde partners. Hopelijk eind dit jaar beginnen met klussen.
Satine - Nikki - 27 jaar - getrouwd met Filip - twijfelt nog een beetje om te beginnen klussen ivm eigen zaak en grote renovatie woning
Calimero_ - Kim - 20 jaar - 3 jaar samen met Ype
Anne_Mieke88 - Lees gewoon mee omdat ik het zo leuk vind 2,5 jaar samen met Jarno voorlopig nog geen kinderen voor ons
Lynniiie - Lynn - 22 jaar - 4,5 jaar samen, waarvan 2 jaar samenwonend
Meliszy - Melissa - 21 jaar - 5 jaar samen met Ronald, gaan bijna samenwonen
Boompje - Leest ook mee, gaat pas over x aantal jaar weer klussen
Suuskipje - Suzanne - 22 jaar - 4 jaar samen met Jeroen - gaat eerst maar eens samenwonen binnenkort
Duppie_ 23 jaar,5,5 jaar samen met Mikel,waarvan bijna 2 jaar samenwonend.vorige jaar miskraam.(voorlopig even meelezer)
Djesseka - Linda - 22 jaar - Eerst op zoek naar een leuke pappa!

Zo mijn gegevens maar even ingevuld.

Jeetje ik blijf lezen hier.... Volgens mij heb ik nog een aantal pagina's te gaan.
Dus daar gaan we weer.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 17:58

tessie1985 schreef:
bij mij thuis mag er niet gerookt worden, dan gaan ze maar in de tuin staan
hihi en ik ben een flinke roker geweest anderhalf jaar geleden was ik het zat en ben ik er mee gestopt

In ons huis zometeen ook niet maar ben echt bang dat mijn schoonouders dit niet serieus nemen, mijn vriend inmiddels gelukkig wel, in mijn huis word niet gerookt en er word helemaal niet gerookt in MIJN omgeving en al he-le-maal niet in de zelfde kamer waar mijn baby zich bevind, dan zijn wat mij betreft de oppas dagen voorbij..

Oh btw, ook nog iets leuks, mijn navel is aan t veranderen :D

Zahlina

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:40

Dq dat is het voordeel van het hebben van je eigen huis, daar gelden jullie regels en hebben ouders en schoonouders helemaal niets te vertellen.
Kan me niet voorstellen dat je so het zich niet aan jullie regels zouden houden en ik heb zo'n vermoedde dat hij fel genoeg bent om ze het goed duidelijk te maken mochten ze niet luisteren.

Een veranderende navel, ga je een drukknop navel krijgen???

Ik heb net boodschappen gedaan, was heerlijk rustig op de weg en in de winkel. Toen ik in de auto stapte het heugelijke nieuws dat Nederland achterstaan!!!!
Op dit soort momenten ben ik zo blij dat mijn vriend geen voetballiefhebber is en dat we ook geen tv hebben (heb namelijk het vermoedde dat als we wel tv zouden hebben deze toch wel op voetbal zou staan).

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:54

Ja maar wanneer er opgepast word is dat niet in onze huis (wilde ik wel eigenlijk) maar dit komt nog wel ter sprake :j

Ik heb geen idee wat voor navel ik krijg ik heb echt een hele diepe mooie ronde navel normaal, en nu zit er zo'n tutje in...

Ik ben geen groot voetbal fan maar kijk het ek en het wk wel :j rustig zal t zeker geweest zijn ja _O-

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 19:04

Even niet geweesten er is weer veel bij. Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden. Ik zou deze week al naar de huisarts gaan, of omdat ik zwanger zou zijn of om te overleggen over de onregelmatige cyclus. Wordt nu dus voor het laatste.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 19:11

Mmm oké dan snap ik je probleem.
Niet de mogelijkheid om je so bij je eigen huis te laten oppassen?
Ik weet dat mijn vader binnen rookt maar ik zou indien ze zouden oppassen wel afspraken maken over het roken.

Heb ondertussen van FB begrepen dat NL verloren heeft... En volgens de echte voetballiefhebbers lag het aan de schieds.. Het zou eens niet zo zijn...

Jammer Leandra, dat je ipv zwanger ongesteld ben geworden en dat je cyclus dus onregelmatig is..
Ik zit zelf met smart op mijn ongi te wachten, heb er nog nooit zo naar verlangt als nu.
* onsmakelijkmode aan* wel al wat taai korrelig roze slijm * onsmakelijkmode uit*.
Nu kan ik me alleen niet herinneren of ik dat anders ook had want ik heb er nog nooit opgelet.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 19:15

Ik had dat de orige keer ook dat ik met smacht op mijn ongi zat te wachten. Mijn man zei toen al: ik heb je nog nooit zo blij gezien met je menstruatie.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:13

Balen leandra!

Zahlina, ik had dus ook dat ik zat te wachten en wachten en men wat kan dat dan lang duren...
We hebben wel de mogelijkheid maar mijn so zijn niet mobiel.. daarom vind ik het ook zo moeilijk om ons kleintje aan ze over te laten, de angst dat ze de baby zouden laten vallen is echt enorm maar ik verwacht dat ze aangeven wanneer het niet gaat :)

babypakjes kijken!! :D

Afbeelding

Afbeelding

:D

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:21

DQ kan heel goed begrijpen dat je niet wilt dat er in jouw buurt gerookt wordt.
Dat eerste pakje is schattig zeg!!

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:30

Wat een leuke pakjes!

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:59

Geweldige pakjes! DQ En lekker neutraal voor meisje en jongen!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 21:02

Oh god, mijn vriend gaat de baby alvast voorlezen. Gekozen boek: het werkplaatshandboek van onze auto :') . Ja, dit gaat helemaal goedkomen hier _O- :') .

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 21:09

_O- Dat wordt dus een auto klusser :P

Ik ben zo weg van Noppies! En nijntje :D
Als het voor ons zover is wil ik graag een uni kamer met bruin en ecru tinten en een Nijntje behang rand.

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 21:21

Saffier schreef:
_O- Dat wordt dus een auto klusser :P

Ik ben zo weg van Noppies! En nijntje :D
Als het voor ons zover is wil ik graag een uni kamer met bruin en ecru tinten en een Nijntje behang rand.

Jaa Noppies! Maar ook gewoon Hema!
Lief vind ik dan weer minder, jullie?
Dat eerste pakje is leuk, DQ!

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 21:37

Ik vind noppies echt heel leuk! Ik vind nijntje niet zo leuk!
Ik kies voor een heel vrolijk gekleurde kamer! Eentje met circus, of aqarium of derde keus bos en kabouters, woezel en pip vond ik heeeeel leuk, maar is ondertussen beetje afgezaagd!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 21:47

Lief vind ik ook niet zo leuk...
Waar ik eerst werkte (in Frankrijk) had ik contact met iemand van Noppies, heb hier dus ook wat samples thuis liggen van Noppies (baby en zwangerschap).

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 21:50

ik hou niet van nijntje..

Hier word het bruin/creme met een muursticker die ik heb gezien :)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 21:51

Hier wordt de kinderkamer antiek en brocante. Met veel wit en wat mintgroen :) .

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 22:06

Een drukke en felgekleurde babykamer zou hier niet best zijn, ik word mega druk van felle kleuren om me heen. Heb nu in mn klaslokaal veel oranje, nou ik zweer je, ik stuiter er letterlijk uit!

Mint vind ik wel een mooie kleur, lekker unisex ook! :)

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 22:09

Ja, ik weet niet hoe dat zit met babytjes? Worden ze hier beïnvloed van? Drukke kamer druk kind? Dat hoor je wel eens maar ik geloof dat niet zo!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 22:17

Zwart maakt mij ontzettend somber, wit/bruin/creme zijn voor mij de beste tinten, ook ik word knettergek van felle tinten zoals felblauw,paars,oranje of roze..

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 22:24

loonew schreef:
Ja, ik weet niet hoe dat zit met babytjes? Worden ze hier beïnvloed van? Drukke kamer druk kind? Dat hoor je wel eens maar ik geloof dat niet zo!

Is ook meer gewoon voor mezelf hoor!
Mijn huisje is licht met bruintinten en wat paars/roze accenten. Dat gaat net, haha.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 22:31

Die pakjes :+:
ik vind noppies idd ook heel leuk! Heb ik van de week nog wat van gekocht. Ik vind nijntje ook schattig!

Hier wordt de kamer wit met zilver en zachtroze. Beetje strak en meisjesachtig is nu de bedoeling. Maar niet te veel poespas. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk wordt :))

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 23:10

@ Djesseka ik ben zelf druk en vrolijk, had vroeger mijn kamer ene kant groen andere kant blauw, groen was overdag, (met zon als lamp) en blauw was uiteraard nacht(met maan Als lamp) had een kanarie gele vloerbedekking , en verder alle kleuren van de regen boog accesoirs.(sorry weet even niet hoe ik het schrijf)
Zo ging ik me vmbo tegemoet, toen ik heel klein was, toen had ik regenboog behang hihi.

Helaas hebben man lief en ik ruzie en ben enorm verdrietig! Pff laatste tijd kei vaak ruzie ! En word er echt gek van! Beide zo gestresst!

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 00:02

Oh Loonew, ruzie is helemaal niet fijn en ik kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent.
Is een lekker ontspannen weekend weg geen oplossing zodat jullie even alle stress kunnen loslaten?