Hardlopen, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak loop jij gemiddeld hard?

minder dan 1x per week
37 (11%)
1x per week
35 (11%)
2x per week
97 (30%)
3x per week
106 (33%)
meer dan 3x per week
41 (12%)

Totaal aantal stemmen: 316

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:18

Lein_ schreef:
Gisteren voor het eerst over de 50 minuten heen sinds een lange tijd, 57 minuten gelopen! Zelfs nog wat versnelt en heuvels getraind.
Nu lekker doortrainen over 't uur. Als dat goed blijft gaan, blessurevrij... In Oktober mijn eerste halve marathon :D

Respect! :) _/-\o_ ik kom nog niet verder als 5 minuten ..in hoeveel tijd trainen kon jij 50minuten lopen als ik vragen mag ? :)

Goldie schreef:
OMG ik wil jou benen hebben... :o

haha, hier nog eentje :P maar Elies jij bent al harstikke slank! :Y)

Goldie schreef:
Zo lekker geslaagd vanavond! Kon me niet inhouden :P
2 korte broekjes, 1 driekwart broek, 2 shirtjes, een jasje en nog sokken en waterflesje... :D
Zag ook idd zo'n rokje, best grappig. Wappert dat niet onhandig?

Jaloers! :P dat doe ik na m'n vakantie wel een keertje denk ik ...

Ik heb vanochtend les 14 van Evy gelopen :) weer 4-5-5-4 minuten met 3 min rust ertussen.
't voelt wel zwaar, maar nog niet zo zwaar dat ik misselijk word ofzo, maar wel gewoon nog vrij snel ademen aan het eind... is dat normaal? soms tijdens de training denk ik ik heb 't ff helemaal gehad.....
Maar na de training ben ik dat dan alweer helemaal vergeten en denk ik was dat het nou :)

Romyv

Re: Hardlopen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:40

hhahahaha thnxx #bloosbloos Zit ook meer tussen mn oren hoor.. heb net wel zitten twijfelen, ga zo hardlopen om dan een korte broek aan te doen. Maar ga met 2 collega's dus durf het echt niet aan!! hahaha (heb met fietsen wel eens gehad dat ik met collega's rondje ging doen en dat er 3 weken lang is nagepraat over de hipster die ik onder mn broekje aan had.... niet leuk!)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:44

Nou vanochtend les 11 gehad van evy, en het ging al wat makkelijker dan les 10. 3-4-4-3-3 bij de 2e 4 had ik het van de week erg moeilijk, en nu viel het wel mee. Wel vind ik de laatste 3 en dan vooral de laatste minuut van die 3 minuten altijd even doorzetten. Maar misschien zit dat tussen je oren omdat het de laatste minuten lopen zijn... :')

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 13:35

Ik ga vanavond voor les 24, iig dat is de bedoeling... Voel me al de hele dag niet helemaal lekker, dus kijk nog wel even :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 14:48

Ach Romy .. als het een leuke hipster was ... schijnbaar ben je dan reuzeleuk om zolang nog over te praten :P

Ik neem m'n hardloopschoenen maar weer eens mee naar m'n ouders. Dan ga ik vanavond wel even lopen .. denk gewoon gelijk de 2x15 minuten. De 2x10 / 2x3 ging vorige keer zo simpel. Die moet ik eigenlijk nog een keer, maar probeer de 2x15 gelijk :D Dan kom ik tenminste ook wat verder!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 14:54

hij pas rood....... mn broekje zwart, maar blijkbaar scheen ti door ofzo! Waren met 6 mannen, ik de enige vrouw dus dan krijg je dat. Begreep gelijk waarom niemand wou omkoppen (omstebeurte voor rijden om de rest uit de wind te houden)

net rondje strand gedaan, krachttraining. dus bergjes op en af, mulle zand en sprinten. rondje van 8,5 km in 50 min, vorige keer hebben we er 54 min over gedaan dus verbeterd :D nu in dubio of ik morgen wedstrijdje 10km moet doen ofzo.. Aangezien ik zondag klimtraining met de fiets ga doen, dagje rust kan misschien geen kwaad?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:34

@romyv: niks mis mee toch dat mannen over je praten :') blijkbaar waren ze nogal onder de indruk want anders hebben ze het er niet zo lang over.

Ik zie ook wel een mannen kijken als ik langs kom rennen en dan denk ik altijd " ja kijk maar eens goed naar dit moois " _O-

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:07

hahaha like!

Nee het maakt me onzeker!! hahaa En daarbij; het zijn collega's.. In mn job moet ik wel een soort van serieus genomen worden om wat ik zeg ;)

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:21

Zo.. Vandaag les 3 gelopen en hij ging lekker. :D

Vind het ook echt leuk en voel me goed dat ik het volhoud!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:29

goed zo nanne!! belangrijk dat je trots op jezelf bent :)

Ik ook net gelopen, even 35 knopen windtegen door het mulle zand, PFFFFF het waaid dan zo hard dat je niet goed diep kan ademhalen en het voelt als bergje op. Haalde wel het gemiddelde omlaag maar toch verbeterd ten opzichte van vorige keer. :) hopen dat ik geen spierpijn heb morgen!

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:34

Thanks Romy! :D

Pffff! Door het zand.. Respect!

Spierpijn valt mij overigens heel erg mee. Voel m'n spieren wel, maar echt last heb ik totaal niet. :n

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:45

wees blij!!! hahahaha weet nog dat ik bij de alle eerste keer ik 3dagen lang balonnen van kuiten had :S

het was ook niet mijn idee hoor..... mn hardloopmaatje is iets fanatiek soms ;) we lopen dan langs de boulevard van scheveningen, dus wandelen is niet echt een optie (is mn ego te groot voor denk)

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:51

Ja, dan zou ik ook niet gaan lopen nee.. :')
Dat is een ego ding ja.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:56

jee!! ben niet de enige die zich daar druk om kan maken hahahaha

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 19:15

Nee.. Ik baal ook steeds als het piepje gaat dat ik weer moet gaan wandelen en er komt net een auto aanrijden.. _O-

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 19:41

ahh lijkt me heel irritant!!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 19:45

Ik ben ook weer terug. Mijn hemel wat een wind... Maar ik moest en zou lopen in mijn nieuwe kleren!
Lekker gelopen uiteindelijk, tempo wel wat lager door de wind :P jasje was echt heel fijn!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 19:48

Nanne schreef:
Nee.. Ik baal ook steeds als het piepje gaat dat ik weer moet gaan wandelen en er komt net een auto aanrijden.. _O-

>;)

Dan ga ik gewoon lopen hoor _O-
Vanochtend mn aller eerste hardloper ingehaald, maar deze man was dan ook 80 en liep als een schildpad met astma _O-

nog geen 30 meter later werd ik weer ingehaald door een veel snellere hardloper :')

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 19:51

hashaahhahahah dat heb ik met fietsen, je krijgt me heel erg over de zeik als je me inhaalt. Weet ook hoe erg mannen het vinden als ik hun inhaal :D mooi spelletje, zn wedstrijdje onderweg! motiveerd om het beter te doen..

vanmiddag gingen we laatste stukje printen, mijn doel: 2 fietsers inhalen. Zij vonden het wel grappig en gingen harder fietsen en riepen dan steeds 'kom op, je bent er bijna' haha kan dat wel waarderen :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 19:55

Ja toen ik eenmaal ingehaald was ging ik automatisch proberen mee te komen.
Best moeilijk om dan je eigen tempo te blijven lopen :j

Merk ook dat ik vaak harder ga lopen hoe verder de les vordert.

Norton

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 20:02

Ik heb ook ff rondje gelopen 3 km vandaag morgen weer rondje van 8-8,5 km proberen dit in 50 minuten te lopen. Ff kijken hoe ik me voel, ben niet helemal fit de laaste dagen.

capriz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:23

Het valt me wel op dat heel wat mensen spontaan naar je zwaaien, een gesprek willen aanknopen,...als je aan het lopen bent. Vind ik wel heel gezellig en sociaal, ik ben dan wat minder sociaal want wil mijn tempo niet verliezen...

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:38

Ik heb net even op het strand in Scheveningen gewandeld, vond dat al heftig genoeg met die wind :P

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 22:30

Jullie gaan almeaal weer goed!

Ik heb vandaag 2x 8 min.. tegen de wind in.. dude... dat is echt niet grappig. Dacht dat ik niet vooruit kwam haha!
Zwaar om daar tegen in te lopen en te ademen! Viel me deze keer erg zwaar..

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 22:40

capriz schreef:
Het valt me wel op dat heel wat mensen spontaan naar je zwaaien, een gesprek willen aanknopen,...als je aan het lopen bent. Vind ik wel heel gezellig en sociaal, ik ben dan wat minder sociaal want wil mijn tempo niet verliezen...

huh?? ahahhaha nee snap ik! zou ik ook geen behoefte aan hebben.. heb dat nooit gehad! Wel grappig