Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jesito schreef:Nou maar eens even hier zeuren.
Ik word zo moedeloos van het hele gedoe met mij en mijn lijf.
Het is allemaal zo onduidelijk en kom geen stap verder.
Het erge is dat het ook geestelijk steeds meer impact begint te krijgen.
Ik kan het niet echt accepteren, mede ook doordat het zo vaag is.
Doordat dingen voor mezelf niet eens duidelijk zijn is het voor buitenstaanders ook allemaal maar vaag.
Ik heb al sinds 2003 een te hoge bezinking ondanks dit is er toch door drie verschillende reumatologen fibro gezegd.
Het laatste jaar zit bij de hoge bezinking ook een te hoge ANA+ waarde wat wijst op een autoimuunziekte.
Toch blijven ze vasthouden aan fibro, maar normaal bij fibro worden geen verhoogde waarden gevonden in het bloed.
Als ik ze ermee confronteer zeggen ze dat ik niet genoeg klachten heb![]()
![]()
Ik geloof dat ik eerst half dood moet zijn.
Ik kan mijn werk niet echt fatsoenlijk doen door het lange staan, dit is echt niet te hebben.
Maar ook doordat ik het allemaal niet trek gaan mijn privedingen en alles er ook onder lijden.
Het word gewoon steeds moeilijk.
Nu weet ik niet wat ik moet met alles, diagnose, werk enz.
Dus iemand die tips heeft graag, word er helemaal gek van.
jesito schreef:jesito schreef:Nou maar eens even hier zeuren.
Ik word zo moedeloos van het hele gedoe met mij en mijn lijf.
Het is allemaal zo onduidelijk en kom geen stap verder.
Het erge is dat het ook geestelijk steeds meer impact begint te krijgen.
Ik kan het niet echt accepteren, mede ook doordat het zo vaag is.
Doordat dingen voor mezelf niet eens duidelijk zijn is het voor buitenstaanders ook allemaal maar vaag.
Ik heb al sinds 2003 een te hoge bezinking ondanks dit is er toch door drie verschillende reumatologen fibro gezegd.
Het laatste jaar zit bij de hoge bezinking ook een te hoge ANA+ waarde wat wijst op een autoimuunziekte.
Toch blijven ze vasthouden aan fibro, maar normaal bij fibro worden geen verhoogde waarden gevonden in het bloed.
Als ik ze ermee confronteer zeggen ze dat ik niet genoeg klachten heb![]()
![]()
Ik geloof dat ik eerst half dood moet zijn.
Ik kan mijn werk niet echt fatsoenlijk doen door het lange staan, dit is echt niet te hebben.
Maar ook doordat ik het allemaal niet trek gaan mijn privedingen en alles er ook onder lijden.
Het word gewoon steeds moeilijk.
Nu weet ik niet wat ik moet met alles, diagnose, werk enz.
Dus iemand die tips heeft graag, word er helemaal gek van.
Niemand met tips of die het herkend??
Ik heb een tijdje tramadol gehad, maar ik verder ook niet meer heel geweldig functioneren.
Nu meestal ibruprofen.
jolandje schreef:ik heb ook andere dingen erbij hoor, behalve fibro heb ik ook scoliose en artrose, met name de heupen zijn behoorlijk versleten, maar de dokters vinden me te jong voor nieuwe heupen, tja, dan strompelen we wel door tot we erbij neervallen
jolandje schreef:ik ben volgens de artsen te jong voor nieuwe heupen, maar te oud voor behandeling van scoliose? en daar snap ik ook niks van want ik was in hardenberg bij de reumatoloog en die liet me röntgenfoto's zien van mijn nek(versleten) rug( krom, scoliose) , heupen ( slijtage), toen kwam ik in zwolle terecht in het ziekenhuis en zeiden ze dat mijn rug mooi recht is, niks aan de hand, ik weet het ook niet meer hoor, hoe kan ik nou behandelingen krijgen als alle dokters wat anders zeggen?
sweetsox schreef:ik heb ook een gekronkelde wervelkolom als mijn bekken weer verkeerd staan. Misschien is dat bij jou ook zo. Zou als ik jou was naar een manueel therapeut gaan om eerst dat uit te zoeken, of het scheef staat door een ander probleem.