heb trouwens ook echt zandlopers figuur, tot mn grote irritatie.. was liever wat rechter geweest, heb nu constant het idee dat mn heupel super breed zijn doordat mn taille zo smal is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben eigenlijk wel een beetje een zeurpiet nu want in mijn ogen is het veel erger dan hoe andere zien)
Romyv schreef:hoelang ben je DDD? Goeie D is juist super mooi toch? Ik met een kleine C (weiger B te zeggen) met 185 is niets daarbij
heb trouwens ook echt zandlopers figuur, tot mn grote irritatie.. was liever wat rechter geweest, heb nu constant het idee dat mn heupel super breed zijn doordat mn taille zo smal is
DDDMakkink schreef:Romyv schreef:hoelang ben je DDD? Goeie D is juist super mooi toch? Ik met een kleine C (weiger B te zeggen) met 185 is niets daarbij
Ik ben 1,67 dus een ukkie
En dan nog te zwaar en een ruime D
Ik ben gewoon Verkeerd in elkaar gezet
Van mij hoeven ze niet groter..Citaat:Ook voor het eerst op een speciale crosstrainer gestaan waarmee je meer verbrandt. 250 kcal in 28 minuten, vergeleken met de gewone crosstrainer is dat ongeveer 100 kcal meer! Bij mij dan..
had ik zoiets maar thuis staan, handig
Met een handmatige ouderwetse maaimachiene (zo een die draait doordat je hem aanduwt), maar dat ding komt niet door zulk lang gras heen, dus tis een grote worstel partij en gaat meer op kracht dan dat hij het gras ook echt maait