heb trouwens ook echt zandlopers figuur, tot mn grote irritatie.. was liever wat rechter geweest, heb nu constant het idee dat mn heupel super breed zijn doordat mn taille zo smal is
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romyv schreef:hoelang ben je DDD? Goeie D is juist super mooi toch? Ik met een kleine C (weiger B te zeggen) met 185 is niets daarbij
heb trouwens ook echt zandlopers figuur, tot mn grote irritatie.. was liever wat rechter geweest, heb nu constant het idee dat mn heupel super breed zijn doordat mn taille zo smal is
DDDMakkink schreef:Romyv schreef:hoelang ben je DDD? Goeie D is juist super mooi toch? Ik met een kleine C (weiger B te zeggen) met 185 is niets daarbij
Ik ben 1,67 dus een ukkie
En dan nog te zwaar en een ruime D
Ik ben gewoon Verkeerd in elkaar gezet
Citaat:Ook voor het eerst op een speciale crosstrainer gestaan waarmee je meer verbrandt. 250 kcal in 28 minuten, vergeleken met de gewone crosstrainer is dat ongeveer 100 kcal meer! Bij mij dan..