Mooie plek SteffiiY

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
apincy schreef:joy schijnt trouwens ook een keer per week in gorichum te werken ik vind haar werk ook erg mooi maar joure is te ver weg gorichum is nog wel te doen
Kipzel schreef:Ik kan me daar zo niks bij voorstellen... Een afspraak maken terwijl je het nog niet zeker weet
Neem je dan geen tattoo om maar een tattoo te nemen?
Bij mij waren het tot nu toe van die 'epiphanies' en dán pas een afspraak maken
flair schreef:Altijd spannend een tattoo. Ik heb 9 jaar terug een tattoo laten zetten. Als je kijkt naar de huidige tattoo's bleek die van mij dus echt verschrikkelijk knullig gezet te zijn. Hij paste ook helemaal niet meer bij me.
Ik heb hem laten coveren door een hele goede! Het is een megading geworden maar ik ben benieuwd of jullie er nog doorheen zien wat het is geweest.
http://i47.tinypic.com/35b5js5.jpg
Saskiaatje schreef:Die epiphany heb ik al gehad over de plaats en het concept, de woorden en volgorde hiervan verandert nog af en toe.
Daarnaast ga ik voor twee tattoo's tegelijk, die eerste wil ik al heel lang, dus als ik er dan ben en ik twijfel doe ik die tweede gewoon niet.
flair schreef:Altijd spannend een tattoo. Ik heb 9 jaar terug een tattoo laten zetten. Als je kijkt naar de huidige tattoo's bleek die van mij dus echt verschrikkelijk knullig gezet te zijn. Hij paste ook helemaal niet meer bij me.
Ik heb hem laten coveren door een hele goede! Het is een megading geworden maar ik ben benieuwd of jullie er nog doorheen zien wat het is geweest.
http://i47.tinypic.com/35b5js5.jpg
Annaaa_XX schreef:Hallo bokkers,
Ik ben al een tijdje een stille meelezer en nu eindelijk de kans om hier een bericht te plaatsen.
Ik vind een tattoo altijd al wel mooi maar had er nooit echt een rede voor om er een te laten zetten. En ik ben ook niet echt het persoon dat zomaar iets laat tatoeëren.
Nu ben ik thuis in een situatie terecht gekomen die niet fijn is. Mijn vader heeft ong 1,5 maand geleden laten weten dat hij ons gezin gaat verlaten. Dit was echt een klap aangezien niemand het aan zag komen. Nu wil ik een tatoeage laten zetten die symbool staat voor de tijd die we als gezin hebben gehad. Die ik voor altijd bij me kan dragen omdat ik weet dat het nooit meer zal worden zoals het altijd is geweest.
Zelf wil ik graag een tekst, ik dacht aan 1 van deze:
- the memories will always stay;
- Always remember the memories you love the most
Zelf denk ik sterk aan de eerste.
Alleen de plek twijfel ik nog over. Ik denk aan de plek tussen me nek en schouder dus bovenkant van m'n rug zegmaar of bovenkant van m'n zij, dus net onder m'n bh.
Wat denken jullie ervan? En welke plek zal de tatoeage het mooist blijven? (:
Bedankt!