Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DDDMakkink schreef:Ik las ook geen rustweek in
Dat lijkt me juist slecht voor je spieren
amyke schreef:Heeft het eigenlijk om maar 2 of 3 keer te gaan... Ivm met school kan ik niet meer gaan als ik ook nog paardje wil rijden... Maar ga ik dan ooit strakker worden?
missfitness schreef:Ik bedoel eerst je rechter arm en daarna je linker, dus apart trainen.
Dit zijn dumbells:http://www.fitnessshop4u.nl/halters-en-gewichten/bremshey-dumbellset-10-kg.html Dan kan je de spier gerichter trainen.
dressagelady schreef:Hoi allemaal, ik lees al een tijdje mee en ben door jullie helemaal overtuigd van het nut van krachttraining. Is het goed dat ik me kom melden? Ik sport 2 keer per week op de sportschool en zwem daarnaast ook 2 keer, de rest van de dagen in het weekend rijd ik alleen paard. Ik was tot een half jaar geleden een zeer fanatiek hardloopster maar door een blessure heb ik hier helaas mee moeten stoppen (hoop het in het voorjaar weer op te kunnen bouwen).
Hebben jullie nog een leuke informatieve site over het krachttrainen (met name voor vrouwen)? Ik sport namelijk altijd met een huisgenootje en heb haar er nog niet helemaal van kunnen overtuigen meer krachttraining te doen (zij gaat gerust 2 uur los op de cardio).Thanks!