Nagellaktopic #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Talishe

Re: Nagellaktopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 17:56

Waar twijfel je tussen muisbal?
Ik ga morgen pas weer lakken, eerst even catrice kopen in de aanbieding. Heb nu wel mijn nagelriemen goed verzorgd en nagel verharder op gedaan.

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:00

Twijfel :+ Ik heb teveel lakjes op te twijfelen, ik weet het gewoon niet :D
Vind alles wel leuk behalve rood :P

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:19

Donkerblauw schreef:
Via internet nagellak bestellen is en blijft wel een gok. Maar goed, zelfs als je in de winkel nagellak koopt kan het enorm tegenvallen (bijvoorbeeld als de lak in het flesje een hele andere kleur heeft dan op je nagels).
En kopen via internet heeft gewoon veel voordelen: je kunt aan merken komen die hier in Nederland niet of nauwelijks verkocht worden én is gewoon een stuk goedkoper. :)

Heb net geprobeerd foto's te maken, alleen was halverwege de accu alweer leeg. Er zijn wel een paar foto's uitgekomen, maar die zijn onscherp en te donker zodat de kleur niet klopt. Morgen waag ik weer een nieuwe poging. :)

Hij is al getest en borsteltje is kaduuk of er hangt ander nagellak aan't borsteltje ...
Ik houd't voorlopig bij winkelkopen, en dan potjes even opendraaien als ik beslis dat ik 'm meepak.

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:24

Ik heb vandaag ook 3 nieuwe potjes gekocht bij de Etos.
1 Donkerblauw
1 Zilver met superkleine glitters
1 Rode :)

---
Is het goed voor nagelriem als je er handcrème opsmeert? :oo

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:26

Het is OPI Plugged-in Plum geworden! :D

Afbeelding

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:30

De lakjes die natassja showt vind ik teveel glitters. Grote glitters zijn mooi, maar dan moet je ze niet helemaal dekkend op je nagels doen, dat vind ik echt to much.

Donkerblauw schreef:
Oh, op die fiets. :+
Het waren niet mijn tenen, maar van een meisje die deze lak swatch'te op haar tenen. En dat was nogal.. onsmakelijk. :=

Ik ben echt té nieuwsgierig... ook al wil ik het waarschijnlijk heeeulemaal niet zien, toch ben ik te nieuwsgierig en wil ik het zien :+ Over welke lak gaat het?

Ik had vanmiddag tentamen en zat al drie dragen dik in de stres, vanacht niet geslapen en dan uiteraard het tentamen nog verprutst ook nog. Ik moest naar de hema voor mijn zus en tadaaa, daar tegenover zit de kruidvat! Ik heb mezelf als troost wat nagellak gekocht :o
Catrice Miss Piggy Reloaded
Catrice Let's Mauve on!
Catrice Lucky in Lilac
Catrice topcoat (sneldrogend en extra glanzend)
Gosh 008 Berry Me (LE)

Ik moet vrijdag trouwens door een mri-scan, iemand een idee of er in nagellak metaal(deeltjes) zitten? Of zal ik voor de veiligheid mijn nagels maar weer helemaal schoonmaken en bloot door de scan?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:34

Muisbal schreef:
Het is OPI Plugged-in Plum geworden! :D

Afbeelding

Kunnen jullie eigenlijk ook zo super netjes en egaal lakken? Ik ben er echt slecht in :')

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:35

@imd

ik kan het niet hoor!
ik bedoel. Ik kan wel netjes lakken, maar niet zo dat het lijkt dat ik clean up heb gedaan ;)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:35

Annetje schreef:
Ik moet vrijdag trouwens door een mri-scan, iemand een idee of er in nagellak metaal(deeltjes) zitten? Of zal ik voor de veiligheid mijn nagels maar weer helemaal schoonmaken en bloot door de scan?

zolang je geen glitters op je nagels gooit kan het prima.

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:38

Even een vraagje, ik zit nu op de site van een nagellakgroothandel..
En daar hebben ze het merk Florence, is dat goed?

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:45

Afbeelding

Ik draag vandaag bruin: Midtown Mink van NYC.
Hij is echt bruin bruin!

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:46

Calimero_ schreef:
Even een vraagje, ik zit nu op de site van een nagellakgroothandel..
En daar hebben ze het merk Florence, is dat goed?

Ken het niet, maar even reviews/swatches googlen? Vaak staat er wel bij hoe het lakte enzo :)

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:47

Gaat mij meer om de curticle remover, aangezien die daar vrij goedkoop is..
Ik zal eens googlen :)

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:48

@ Oh_oh: My favourite!

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:48

Vandaag heb ik op school een sleutelhanger aan mijn tas gewurmd.
Je weet wel, zo een met zo'n ringetje.
En die moet je dan met je nagels open houden.
Nu heb ik gemerkt dat me nagel maar een héél klein stukje van de afstaat(kun je niet zien maar heb onder mijn nagel gekeken :'))
Dat doet dus erg pijn, ik ben al de hele dag met mijn vingers de huid tegen de nagel aan het drukken...
Dit is nu aan mijn rechterduim, dus ook de hand waar ik mee schrijf enzo.
Dus elke keer als ik potlood vast houd ( of andere dingen)trekt die huid weer naar achteren en doet dat wéér pijn.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit minder erg kan maken?

sorry als het onduidelijk is, maar het is moeilijk uit te leggen :/

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:51

Een pleister eromheen doen, zodat je constante druk hebt?

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:52

_Lauwtje_ schreef:
MyLittleLove schreef:
Blue cara ciao.. is net op de grond gedonderd en uiteen gespat :')

Die doet z'n naam eer aan: Ciao!

Ik heb WIC Edinburgh op met witte bloemetjes (van de actionstickers) op m'n duim *mompelt iets over aan een plakkende etiket blijven hangen met natte nagellak* Maar eigenlijk is dat witte bloemetje wel heel schattig!

Fijn vooruitzicht die Ciao, ik heb die ook net gekocht :')

vikki schreef:
Ben ik de enige die er echt niet tegen kan om verschillende lengtes nagels te hebben... :D Als ik 1 nagel breek (en dat gebeurt regelmatig), dan moet ik de rest echt kortwieken naar dezelfde lengte. Ik vind een raar gezicht om verschillende lengtes nagel te hebben... :o

Nouu, ik vind het dus wél erg om mijn beide duimnagels bijvoorbeeld op verschillende lengtes te hebben,
maar niet over het algemeen :')

Yv_ schreef:
8)7 Geen idee meer wat ik allemaal heb bijgelezen in 20 pagina's!
Wel hele gave stash-foto's voorbij zien komen <3. Ik heb een deal met vriendlief. Ik wil 2 nagellakrekken in mijn nieuwe badkamer. Deze wordt antraciet-achtig, dus vind ik 2 rekken met contrasterende kleurtjes wel leuk en vrolijk. Hij gaat met plexiglas in de weer en als het niet lukt, krijg ik ze van hem <3. Maar wel op voorwaarde dat ik die hoerige rood niet meer draag waar hij bij is :'). Gaat dus over RP hahaha!! Caught on the red Carpet vond hij wel weer mooi :?..

Heeft iemand hier ervaring met de mini's van OPI? Zit al een tijdje te azen op die burlesque- red shimmers.

Nieuwe collectie van Catrice heeft ook wel leuke kleurtjes zeg. Vind die knalroze en die Genius in a Bottle wel errug kicke.

Nou prima toch zo'n deal! ;D

Skessa_ schreef:
Koh Metallic Green (onder bureaulamp)

Foto

Mooi! <3

Donkerblauw schreef:
Oh, op die fiets. :+
Het waren niet mijn tenen, maar van een meisje die deze lak swatch'te op haar tenen. En dat was nogal.. onsmakelijk. :=

Eeuw, ik wil het niet weten :')

Vanillia schreef:
Skessa; wat nou als je er wat blanke lak bij gooit en dan in 2/3 laagjes lakt? Lijkt nu wel alsof er verhouding teveel droge bestanddelen inzitten ipv natte.

Heeft 1 van jullie vanavond toevallig een kijkavond in Tilburg? :P Er komt een meisje dat paardrijd en houdt van nagels lakken, ben wel benieuwd of het niet stiekem iemand uit het topic is haha.

Haha nee, al is het voor mij wel érg dichtbij :P

eline10 schreef:
Natasja: Die kleurtjes zijn echt gaaf!
Nu is trouwens bij de kruidvat een actie, het 2e potje van catrice voor de halve prijs!

Ja damn.. Hier in het dorp hebben ze het niet,
in de stad bij mijn school hebben ze Catrice maar niet veel en niet die ik leuk vind ;(
En ik wil zo graag Wood You Follow me!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:52

Annetje schreef:

Ik had ze voor de zekerheid bloot gehouden :j

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:54

Muisbal schreef:
Een pleister eromheen doen, zodat je constante druk hebt?

Dankje, zal het meteen doen :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:54

Ariebombarie schreef:
Annetje schreef:
zolang je geen glitters op je nagels gooit kan het prima.

Thanks! Ook geen lakje met shimmer dan neem ik aan? Gewoon leuk simpel kleurtje is helemaal veilig? Er staat in de brief namelijk dat het gewenst is om geen make-up op te doen, omdat daar vaak metaaldelen in zitten. Maarja, wat valt er allemaal onder make-up? :+ Ik twijfel een beetje dus.
t_t, misschien is dat wel de veiligste optie ja... hm...

Ik had vorige week trouwens de opi animal-astic op (rood-shimmer lakje) en toen ik die eraf haalde kwam ik er pas achter dat er allemaal glitters in zaten. Mijn hele handpalmen zaten onder de groenige en roodachtige glitters.

Ik heb nog met wood you follow me in mijn handen gestaan vandaag, maar ik vond hem toch minder leuk dan al die rose/paarsige die ze nog hadden. Door de actie die er is met de catrice had de kv trouwens niet veel meer.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:56

Huh, maar die actie is toch pas vanaf morgen :?

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:56

Ik twijfelde ook hoor, maar puur voor de zekerheid gewoon bloot gegaan. :j Oh en een tip, doe een joggingsbroek aan, die mag je aanhouden ;)

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:58

SuSem schreef:
Huh, maar die actie is toch pas vanaf morgen :?

Ik was vandaag ook in het KV en daar was de actie ook al gestart.
Ben trouwens nagellakloos thuisgekomen, goed hè?! :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:59

SuSem, ik heb gewoon de tweede voor de helft van de prijs gekregen en aan het rek te zien hebben meer mensen dat gehad :P schapje is normaal nooit zo leeg bij de catrice-lakjes. Die vullen ze eigenlijk altijd mooi aan.

t_t mijn joggingbroeken hebben allemaal zakken met risten erin, maar ik had al bedacht om een legging met een jurkje aan te doen ofzo, daar zit ook niets geks in qua metaal.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:59

Marijke_1995 schreef:
En ik wil zo graag Wood You Follow me!

kan em wel opsturen hoor, tegen verzendkosten :)