Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:Via internet nagellak bestellen is en blijft wel een gok. Maar goed, zelfs als je in de winkel nagellak koopt kan het enorm tegenvallen (bijvoorbeeld als de lak in het flesje een hele andere kleur heeft dan op je nagels).
En kopen via internet heeft gewoon veel voordelen: je kunt aan merken komen die hier in Nederland niet of nauwelijks verkocht worden én is gewoon een stuk goedkoper.
Heb net geprobeerd foto's te maken, alleen was halverwege de accu alweer leeg. Er zijn wel een paar foto's uitgekomen, maar die zijn onscherp en te donker zodat de kleur niet klopt. Morgen waag ik weer een nieuwe poging.
Donkerblauw schreef:Oh, op die fiets.
Het waren niet mijn tenen, maar van een meisje die deze lak swatch'te op haar tenen. En dat was nogal.. onsmakelijk.
_Lauwtje_ schreef:MyLittleLove schreef:Blue cara ciao.. is net op de grond gedonderd en uiteen gespat
Die doet z'n naam eer aan: Ciao!
Ik heb WIC Edinburgh op met witte bloemetjes (van de actionstickers) op m'n duim *mompelt iets over aan een plakkende etiket blijven hangen met natte nagellak* Maar eigenlijk is dat witte bloemetje wel heel schattig!
vikki schreef:Ben ik de enige die er echt niet tegen kan om verschillende lengtes nagels te hebben...Als ik 1 nagel breek (en dat gebeurt regelmatig), dan moet ik de rest echt kortwieken naar dezelfde lengte. Ik vind een raar gezicht om verschillende lengtes nagel te hebben...
Yv_ schreef:Geen idee meer wat ik allemaal heb bijgelezen in 20 pagina's!
Wel hele gave stash-foto's voorbij zien komen. Ik heb een deal met vriendlief. Ik wil 2 nagellakrekken in mijn nieuwe badkamer. Deze wordt antraciet-achtig, dus vind ik 2 rekken met contrasterende kleurtjes wel leuk en vrolijk. Hij gaat met plexiglas in de weer en als het niet lukt, krijg ik ze van hem
. Maar wel op voorwaarde dat ik die hoerige rood niet meer draag waar hij bij is
. Gaat dus over RP hahaha!! Caught on the red Carpet vond hij wel weer mooi
..
Heeft iemand hier ervaring met de mini's van OPI? Zit al een tijdje te azen op die burlesque- red shimmers.
Nieuwe collectie van Catrice heeft ook wel leuke kleurtjes zeg. Vind die knalroze en die Genius in a Bottle wel errug kicke.
Skessa_ schreef:Koh Metallic Green (onder bureaulamp)
Foto
Donkerblauw schreef:Oh, op die fiets.
Het waren niet mijn tenen, maar van een meisje die deze lak swatch'te op haar tenen. En dat was nogal.. onsmakelijk.
Vanillia schreef:Skessa; wat nou als je er wat blanke lak bij gooit en dan in 2/3 laagjes lakt? Lijkt nu wel alsof er verhouding teveel droge bestanddelen inzitten ipv natte.
Heeft 1 van jullie vanavond toevallig een kijkavond in Tilburg?Er komt een meisje dat paardrijd en houdt van nagels lakken, ben wel benieuwd of het niet stiekem iemand uit het topic is haha.
eline10 schreef:Natasja: Die kleurtjes zijn echt gaaf!
Nu is trouwens bij de kruidvat een actie, het 2e potje van catrice voor de halve prijs!
Ariebombarie schreef:Annetje schreef:zolang je geen glitters op je nagels gooit kan het prima.Ik moet vrijdag trouwens door een mri-scan, iemand een idee of er in nagellak metaal(deeltjes) zitten? Of zal ik voor de veiligheid mijn nagels maar weer helemaal schoonmaken en bloot door de scan?