Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myryana schreef:Goed om te horen Turtlelove4
RS: Ja verwijderen vond ik ook geen leuk geintje toen ze dat bij mij in het ziekenhuis deden. Eentje had ik door een piercer in Düsseldorf laten verwijderen want die stak een beetje uit en toen had ze hem alleen beet gepakt en gaf een ruk eraan en los. Toen had ik wel een ouch momentje xD
Ik wil mijn hersplit eigenlijk zo snel mogelijk plannen... maar kan nu echt slecht.. wss moet ik weer wachten tot November ofzo.. *mopper*
TurtleLove4 schreef:Tutti_Frutti: van je stretch?
Myryana schreef:Met een dermal punch maken ze een klein gaatje in je huid, dan wordt de huid laag eronder beetje losgemaakt (Bij mij met een naald) en daarna wordt dat onder je huid geplaatst.
Kijk op youtube voor videos erover.
Bij mij is het via plaatje 3 gedaan.
TurtleLove4 schreef:Dat is inderdaad balen! Is dat altijd zo dat splits zo snel teruggroeien ?
lovey_ou schreef:Is het ene beter als het ander?
Dus is er een groot verschil tussen piercen en punchen?
Blijheid schreef:Even een vraagje, ik heb dus sinds dinsdag gaatjes voor oorbellen. Uiteraard houd ik de knopjes die ik toen gekregen heb braaf 8-12 weken in zoals me is gezegd in de piercing shop, maar ik kan het niet laten toch al wat naar oorbellen te kijken.
Wat voor materiaal kan ik het beste wel of niet kiezen? Chirurgisch staal, goud en zilver zijn sowieso vrij 'veilig' geloof ik...?
Overigens heb ik met het dragen van kettingen en armbanden nooit last van een reactie op het materiaal, maar oorbellen is toch weer wat meer risico denk ik.