Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiesxAnne

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 11:48

Ik ben nog nooit mensen in de sauna tegengekomen die perfect zijn. Iedereen heeft wel iets aan zijn lichaam waarvan je denkt, nou das ook niet echt mooi. Ik vond het heel erg goed voor mijn zelf vertrouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 11:48

Ik had verwacht dat ik het raar zou vinden naakt maar ik was al gewend toen ik in de kleedkamer kwam en men zich daar gewoon stond uit te kleden. Na een tijdje zie je het op een of andere manier niet eens meer.

silverwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 11:52

Gisteren een heerlijk dagje sauna gehad in Zuidwolde.
Wat is het toch fijn om lekker naakt in de zon te liggen, geen gedoe met bandjes ect.

Het doet me helemaal niks om naakt rond te lopen, iedereen is hetzelfde, de één met wat meer en de andere met wat minder.
Daar kom je inderdaad tot de conclusie dat echt ( bijna ) niemand helemaal perfect is!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:00

Oh jaa, naakt zonnen is het heerlijk! :+:

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:24

Alleen uitkijken dat je niet verbrand, sommige plekjes zien niet zo vaak de zon :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:31

Van de zomer ga ik dat met liefde doen, naakt zonnen :D

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:35

Jaaaaaa de sauna :D

Ik ben nog niet zo vaak geweest en dacht eerder ook echt dat het niks voor mij was..
Maar mijn vriend heeft mij een keer mee genomen en ik ben om hoor..
Heeeeerlijk!!!! en ik kan niet wachten tot we weer gaan..

Ik ben ook zeker niet perfect maar niemand is perfect, ze zijn er in alle maten en vormen... :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:54

Laura82 schreef:
Alleen uitkijken dat je niet verbrand, sommige plekjes zien niet zo vaak de zon :')

Vooral als je zweet gaat het snel inderdaad :j En verbrande tepels zijn niet fijn, weet ik uit ervaring :x :=

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 14:11

Ik ging als kind al naar de sauna met mijn ouders.
Heb ook regelmatig mensen mee genomen die t dood eng vonden en na een half uurtje idd ook zelf al hun handdoek af deden.

Vind t zo heerlijk.

Nu toevallig al de 2e keer net een dag na mn tentamens dus dat is heerlijk <3
Volgende tentamenweek waarschijnlijk weer :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 14:25

Laura82 schreef:

Ik val snel in slaap als ik op mijn buik lig; hoppa! Rode billen :')
Dus regelmatig even omdraaien haha

Hmmm geloof als ik zo mijn rooster en schema zie, ik pas in mei naar de sauna kan... Kijken of vriendlief op een avond mee wil! Want wil graag eerder heen :j

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:12

vlokken?! We waren net van de flubbertjes af! IEUWL! hahaha

hm ik wil ook weer naar de sauna... ben alleen bang dat ik mijn vriendje niet meekrijg.. ik heb trouwens ook nog nooit een neger in de sauna rond zien lopen, jullie wel? Denk niet dat ik hem mee krijg. :P

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:13

wiebke schreef:

hm ik wil ook weer naar de sauna... ben alleen bang dat ik mijn vriendje niet meekrijg.. ik heb trouwens ook nog nooit een neger in de sauna rond zien lopen, jullie wel? Denk niet dat ik hem mee krijg. :P

Wil je die dan graag een keertje tegen komen in de sauna? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:15

Zijn toch ook gewoon mensen? :+

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:08

wiebke schreef:

Ja hoor, meer dan genoeg!

Clausch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 19:31

Toch blijf ik het heel eng vinden allemaal.
Ben al helemaal niet op mijn gemak als ik daar in mijn nakie loop en ik las op die site die ik link ook over allemaal saunaregels waar je je aan moet houden.

Als je je er niet aan houd, lachen mensen dan om je? Of komt er dan iemand van het personeel naar je toen of zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 19:37

Johhhh ontspannnn!

Je gaat toch met iemand die al eens geweest is? Dan doe je die gewoon na, niks aan de hand. Niemand die je uitlacht en zo snel krijg je het personeel niet achter je aan hoor!

Niet zo onzeker :(:)

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:26

Clausch, geen zorgen hoor... Die saunaregels zijn wel geinig, maar geloof niet dat ik me ooit aan die 'volgorde' heb gehouden hoor haha. Fatsoensregels lijken me logisch, maar verder is het echt niet zo streng allemaal hoor ;) Doe gewoon wat je wilt, niemand die je raar aankijkt... Het zal je verbazen hoe weinig er 'gekeken' wordt naar anderen.
Iedereen is naakt, en niemand vindt het vreemd. En anderen zien bij jou net zo veel (of weinig) als jij bij anderen kan zien... ;)

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:33

Clausch, volgens mij heb je nu al genoeg reactie;s gelezen dat het allemaal wel mee valt maar als je je daar nu nog niet bij kan neerleggen dan kan je beter niet gaan hoor ;)
Je moet je daar wel kunnen ontspannen en voor je plz gaan :D

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 13:18

Clausch, geloof mij....
Ik vond het best wel eng om naar de sauna te gaan, had nooit gedacht dat het iets voor mij kon zijn..
En toen ik daar binnen liep (nog voor het uitkleden) voelde ik me niet prettig, ik had het id dat mensen me daar al raar aankeken en dat ze aan me konden zien dat ik een "beginner" wat betreft de sauna ben..
Dus ik dacht dit beloofd niet veel goeds..
En gelijk toen ik de kleedkamer in stapte zakte dat rare gevoel helemaal van me af..
Het was nog steeds wel even wennen, maar binnen 5 min was ik erdoor..
En ik kan je vertellen dat ik niet iemand ben die zeker is over haar lijf, juist niet..

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:01

Ik ga dinsdag naar de veluwse bron. Heerlijk :D

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:03

cinn87 schreef:
Ik ben nog nooit mensen in de sauna tegengekomen die perfect zijn. Iedereen heeft wel iets aan zijn lichaam waarvan je denkt, nou das ook niet echt mooi. Ik vond het heel erg goed voor mijn zelf vertrouwen.

inderdaad. Je wordt tevreden met jezelf.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:06

Clausch schreef:
Toch blijf ik het heel eng vinden allemaal.
Ben al helemaal niet op mijn gemak als ik daar in mijn nakie loop en ik las op die site die ik link ook over allemaal saunaregels waar je je aan moet houden.

Als je je er niet aan houd, lachen mensen dan om je? Of komt er dan iemand van het personeel naar je toen of zo?

Je hoeft niet naar de sauna, het is puur voor je eigen ontspanning. Niemand dwingt je en je hebt ook vaak wel badkleding dagen of alleen vrouwen dagen.
Als je daar vragen hebt, kun je ze altijd stellen aan iemand van het personeel.

T is echt voor je eigen plezier :) zie je er zo als een berg tegenop? Dan moet je het jezelf afvragen of het al die stress wel waard is, misschien is de sauna ook niets voor je. Dat kan, mijn moeder vindt al dat bloot vreselijk :') dus die blijft ook mooi weg uit de sauna :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 23:08

Zat ik net een partij onverwachts bij Sumo in Hilversum door mijn lieve ventje <3

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 08:13

Hanafubuki schreef:
Zat ik net een partij onverwachts bij Sumo in Hilversum door mijn lieve ventje <3

Verkeerde topic Jans! :))

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 12:28

Jans schreef:

Sushi niet verwarren met sauna hè? :P