Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:22

Heb je geen foto van je eigen haar arans? Dat ongeveer-zo kan ik zo weinig mee :o

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:27

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:29

Zonde als je daar iets aan laat doen Sheran :wow: Mooi haar, kun je bijna alles mee qua vlechten etc volgens mij!

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:37

nee, nog geen foto, miischien dat ik van het weekend 1 maak.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:38

Mooi Sheran, vond het ook wel leuk toen je pony wat korter was!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:58

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:57

Bedankt Hilde en Fiffill! Ikwil wel eens iets drastisch anders omdat ik het nu zo sloom vind, maar ik twijfel ook wel heel erg :P

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 22:18

Had iemand nog een beetje advies voor een kapsel voor mij? Of moet ik me eerst even voorstellen?

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 22:29

Dit topic ga ik eventjes goed bekijken voor leuke ideeën :))

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 18:40

Nou ben terug van de kapper, denk 20/25cm haar dat eraf is gegaan :P

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 19:58

Wow Daniella! Heb je een voor en na foto?

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 21:11

Ik heb mn haar toch maar teruggeverfd naar een normale kleur. Donker Mahonie.
Het was gewoon een beetje vreemd geworden met dat blauw :')
Moet zeggen dat het wel een stuk lekkerder voelt mn haar weer zo :)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 02:42

Hallo,

Ik vroeg me af of jullie mij met wat raad en daad willen bij staan.

Ik heb momenteel lang (gekruld) haar. Al een aantal jaar wil ik het eigenlijk echt kort laten afknippen. Maar durf dit niet, dit omdat ik het 'vroegah' al eens kort heb gehad en ik dit er nu echt afschuwelijk vind uitzien. Ook omdat ik dus krullen heb en ik bang ben dat ik echt zo'n ontplof kapsel zal hebben. Kortom... HELP!

Heb zojuist even foto's gemaakt.

Dit is een foto van een foto van mij toen ik ongv. 12 jaar was. Heb toen ook mijn haar kort gehad. Ben vergeten de foto te draaien, maar 't geeft iig een idee.

http://desmond.imageshack.us/Himg819/sc ... res=medium

Momenteel ziet mijn haar er zo uit, helemaal ongestijld oid (gewoon natuurlijk gedroogd na 't wassen) (incl ikzelf, ben nogal moe, het is laat, vandaar de rooie ogen, geen drugs :+ )

http://desmond.imageshack.us/Himg831/sc ... res=medium

Hier zie je duidelijk de krullen (zijkant/achterkant)

http://desmond.imageshack.us/Himg109/sc ... res=medium

En ik heb momenteel een klein stukje aan de rechterkant van m'n hoofd weggeschoren, de eerste keer was er te ver door naar boven geschoren, daardoor zit er nu een gek 'plukje' dat aan 't bijgroeien is.

http://desmond.imageshack.us/Himg826/sc ... res=medium

En dit is een foto van m'n haar gestijld

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2478_n.jpg

En heel cliché maar ik zat zelf te denken aan 't kapsel van Katherine Moennig, simpelweg omdat ik 't een leuk kapsel vind maar daarnaast heb ik er ook een versie waar het best krullerig is en nog heel erg leuk en gezien mijn haar dus krullerig is. Uiteraard kan ik ook stijlen en is dat ook geen probleem, gaat met kort haar sneller en gezien je je haar regelmatig afknipt valt 't met de schade aan je haar ook wel mee

Ik had deze foto trouwens gezien (wat ik bedoel met krullerig van Kate)

http://img.poptower.com/pic-9403/kather ... jpg?d=1024

Dus hebben jullie tips adviezen... raad en daad. En niet opmerkingen van 'niet doen, dat is zonde van je haar' Die heb ik al genoeg gehoord namelijk :Y)

Meer van of jullie denken dat ik een leuk kort kapsel kan hebben met mijn haar :j (ja of nee :+ en zoja wat voor kapsel jullie me aanraden)

en sorry voor de vele links, maar de afmetingen van de afbeeldingen konden niet worden bepaald oid.

En bijna helemaal vergeten... bedankt alvast! :D

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 15:29

:wave:

Ik wil onderhand heel graag iets anders met mijn haar, maar durf het niet zo goed en weet niet wat. Heb heel lastig haar, als ik gedoucht heb moet ik er heel veel haarlak inspuiten anders blijft het niet zitten en gaat het vreselijk pluizen. Van mezelf heb ik tussen slag/krul maar stijl het ook vaak. Hebben jullie enig idee wat ik ermee zou kunnen doen?

Foto tijdje terug, ong. hoe mijn slag is. Mijn haar is nu iets wat langer.
Afbeelding http://imageshack.us/photo/my-images/33 ... kopie.jpg/

Zo is het als ik het gestijld heb.
Afbeelding

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 15:33

Sheran schreef:
Bedankt Hilde en Fiffill! Ikwil wel eens iets drastisch anders omdat ik het nu zo sloom vind, maar ik twijfel ook wel heel erg :P

ik heb dus hetzelfde probleem (alhoewel ik niet weet of je zo drastisch kort wilt als ik overweeg?) Maar ik denk soms van misschien moet ik gewoon naar de kapper gaan en zeggen dat 't er af moet.... want zoals ik al zei, ik heb al een paar jaar dat ik 't kort wil knippen, maar 't niet zeker weet. :+

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 16:33

xMayo schreef:
:wave:

Ik wil onderhand heel graag iets anders met mijn haar, maar durf het niet zo goed en weet niet wat. Heb heel lastig haar, als ik gedoucht heb moet ik er heel veel haarlak inspuiten anders blijft het niet zitten en gaat het vreselijk pluizen. Van mezelf heb ik tussen slag/krul maar stijl het ook vaak. Hebben jullie enig idee wat ik ermee zou kunnen doen?

Zo is het als ik het gestijld heb.
http://img43.imageshack.us/img43/4890/sam0743kopie.jpg

Ik vind je haar gestijld heel mooi :j Maar met de slag ook, haha. Misschien is een subtiele bob zoals die van Jen Aniston iets voor jou? :) Maar dan moet je natuurlijk wel bijna elke dag zitten stijlen...

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 18:33

Ik heb mijn haar vrijdag donkerbruin geverfd (bijna zwart) maar nu word het echt heel snel vet. Ik was het elke ochtend, maar tegen de avond 'splijt' mijn pony weer van de vettigheid. Iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen? Ik smeer er verder niks in qua mousse of haarlak.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 18:37

Je haar lekker laten uitvetten en het een paar dagen niet wassen. Het ziet er dan voor een week of 2 niet uit, maar het is wel beter voor je haar. Koop shampoo zonder siliconen en parabenen (bv. Yes to Carrots) en was je haar maar om de 2 of 3 dagen. Want hoe vaker je je haar wast, hoe sneller het vet wordt. Dus was het bv. eerst een week om de dag (één dag wel, één dag niet), de week erna om de 2 dagen etc. Je haar zal er vanzelf beter van worden.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 22:56

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 23:15

Yasmine schreef:
Je haar lekker laten uitvetten en het een paar dagen niet wassen. Het ziet er dan voor een week of 2 niet uit, maar het is wel beter voor je haar. Koop shampoo zonder siliconen en parabenen (bv. Yes to Carrots) en was je haar maar om de 2 of 3 dagen. Want hoe vaker je je haar wast, hoe sneller het vet wordt. Dus was het bv. eerst een week om de dag (één dag wel, één dag niet), de week erna om de 2 dagen etc. Je haar zal er vanzelf beter van worden.

Hrm. Dat word klote komende weken. :/ Vet haar jeukt echt enorm erg en ik heb enorm veel last van roos.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 15:50

Maartje: ik zou het ook niet zo kort doen als toen je twaalf was. Dat vind ik ook wel heel erg kort. Ik denk wel dat wat korter haar je leuk kan staan! Misschien iets boven de schouders met een schuine pony? Als je je haar in laagjes knipt ontploft het ook niet zo, aan je krullen te zien.

En ik wil het denk ik niet zo drastisch kort als jij overweegt, ik wil het net boven de schouders. Is voor mij al drastisch kort :P

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:42

net boven de schouders vind ik niet mooi. Ik wil het écht zó kort (als op die foto van kate moennig) en anders niet :Y)

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:46

Laatst bijgewerkt door LisaD op 20-02-12 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:47

Ik denk dat wij wel een beetje hetzelfde haar hebben Maartje, ik ga morgen 25 cm van mijn haar af laten knippen, zal wel even voor-na foto's maken :j

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 22:22