Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BlackZelda schreef:Mariposa, officieel nog 3 weken, maar mag wat mij betreft komen. Ben eigenlijk wel beetje zat nu![]()
Ik ben moe, huilerig (vandaag tenminste, weet alleen niet waarom) en wil zo graag weer rijden!
Herkend iemand dat huilerige? Had het nog niet gehad, maar moest er vandaag blijkbaar uit. Was absoluut geen aanleiding of reden voor. Vond het zo stom, potje janken om niets

, gaat alles goed?
Huilbuien heb ik regelmatig, soms regelrecht depressieve dagen. Dan probeer ik lief voor mezelf te zijn. Wat lekkers en een pot thee, serietjes kijken (McLeods Daughters, erg goed voor zwangere vrouwen. Niet teveel spanning, paarden en mooie mannen
). Ik ben veel ongeduldiger, meer gespannen... dat blijft nog wel even tot.... nou ja, wanneer eigenlijk? De hormonen blijven anders dan anders tot nadat je een poos bent gestopt met borstvoeden (en ik ben de laatste vier jaar zo ongeveer permanent zwanger/borstvoedend geweest...)
gelukkig maar! bij mij in de buurt is het veilig!

beccy schreef:Mag ik vragen of jullie een stoel in de babykamer hebben voor BV te geven en zo ja welke jullie dan hebben en waar je die evt. gekocht hebt.