Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

.
. 
.
Jolien_x schreef:Ik heb vandaag jouw hele topic gelezen en het enige wat ik nu naast al het kippenvel dat ik geregeld had bij het lezen is: WAUW!
Je zet je verhaal hier neer met daarin eigenlijk je complete vreselijke levensverhaal, mensen geven hun keiharde botte mening terwijl je dat er helemaal niet bij kunt gebruiken.
Vervolgens maak je een heleboel mee en uiteindelijk lukt het je ook nog even om alles praktisch op eigen benen, zonder hulp van anderen, je leven weer enigszins op de rails te krijgen: CHAPEAU!
Ik maak een diepe buiging en ik hoop voor je dat je leven vanaf nu weer in 1 rechte, stijgende lijn omhoog gaat waardoor ook jij het geluk weer herpakt in het leven!
Een dikke kus van een onbekende!
Irma_Maandag schreef:Jolien_x schreef:Ik heb vandaag jouw hele topic gelezen en het enige wat ik nu naast al het kippenvel dat ik geregeld had bij het lezen is: WAUW!
Je zet je verhaal hier neer met daarin eigenlijk je complete vreselijke levensverhaal, mensen geven hun keiharde botte mening terwijl je dat er helemaal niet bij kunt gebruiken.
Vervolgens maak je een heleboel mee en uiteindelijk lukt het je ook nog even om alles praktisch op eigen benen, zonder hulp van anderen, je leven weer enigszins op de rails te krijgen: CHAPEAU!
Ik maak een diepe buiging en ik hoop voor je dat je leven vanaf nu weer in 1 rechte, stijgende lijn omhoog gaat waardoor ook jij het geluk weer herpakt in het leven!
Een dikke kus van een onbekende!
Ik kan niet anders, dan het hier helemaal mee eens zijn! Petje af!
Je bent heel erg dapper. Echt heel knap hoe jij jezelf erdoorheen hebt weten te werken.