"Wegens omstandigheden..."

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Koffiekan

Re: "Wegens omstandigheden..."

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 08:09

Het is nog een beetje met pieken en dalen, maar het gaat al een stuk beter! :)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 10:55

Mooi, da´s goed om te lezen. Zo lang er meer pieken dan dalen komen ga je de goede kant op.

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 12:49

Inderdaad :)
Ik heb mezelf de laatste paar weken misschien een beetje over de kop gewerkt. Ik wilde vanochtend opstaan, maar ik was misselijk en toen ik stond dacht ik dat ik om zou vallen.. Dus ik dacht dat ik ziek was en heb me ziekgemeld op stage en ben verder gaan slapen. Ik ben nu net weer wakker en nu gaat het weer prima, beetje oververmoeid geweest i.p.v. ziek denk ik... Heb nu echt nergens meer last van, alleen nog steeds geen heel erg uitgeslapen gevoel.
Verder gaat alles eigenlijk best prima, en nu weet ik dat ik misschien even gas terug moet nemen in plaats van op hoog tempo doorstomen, ook als mijn lijf aangeeft dat dat eigenlijk niet meer gaat. Ik zal het maar zien als een wijze les.
Ik ben (Yey) nog steeds niet zo stom geweest om terug te gaan naar die man, en ik ben hem ook niet tegengekomen, dus dat is ook erg fijn.
En dan wordt ik ook nog eens heel leuk op de hoogte gehouden over 'mijn' paardje, die het erg goed doet. Dat is echt super om te horen :).
Alles bij elkaar gaat het dus (boven verwachting) goed :).

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:52

Mooi bericht, Koffiekan, goed om te lezen. +:)+

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:53

Wat knap dat je op het pad bent om het tij te keren! Zorg goed voor jezelf en neem alle tijd en rust die je lichaam aan geeft nodig te hebben.

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 12:55

Bedankt beiden :)
LCharlotte: Paardje is ondertussen verkocht aan een leuke eigenaar waar ik regelmatig contact mee heb, en bij kan gaan kijken als ik wil ;).

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:59

Goede waarschuwing gehad idd zorg goed voor je lijf :(:) Maar verder HELEMAAL súper +:)+:z dat had je denk ik vooraf nooit durven dromen of wel?!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:02

Da's het mooie van een lichaam: dat geeft vanzelf wel aan of je goed bezig bent (of het haakt effe af als dat nodig is). Mooi om te lezen dat je ook hierin steeds meer evenwicht vind en ook steeds beter leert luisteren.

Fijn dat je je paardje nog kunt opzoeken en dat het goed met haar gaat.

Wat die man betreft: je hoeft daar ook helemaal niet meer heen en je schuldig voelen omdat hij zijn eigen zaakjes nu moet opknappen hoeft ook niet.

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 13:05

@Grid: Had ik zeker niet durven dromen, zeker zo 'snel' niet.. :) En paardje had ook niet op een betere plek terecht kunnen komen! Dat vond ik echt heel eng, maar het is super uitgepakt :).

@Maflinger_S: Klopt (al is dat heel soms nog wat lastig geloven) :).

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:05

Meid wat fijn dat het de goede kant op gaat met jou! Hopelijk zit je nu in een opwaartse spiraal! Dat je je paard mist kan ik me helemaal voorstellen... Fijn dat ze een goede plek heeft gekregen en dat je een goed contact hebt met de nieuwe eigenaren.

Zet 'm op +:)+

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 13:12

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:25

Ik heb vandaag jouw hele topic gelezen en het enige wat ik nu naast al het kippenvel dat ik geregeld had bij het lezen is: WAUW!

Je zet je verhaal hier neer met daarin eigenlijk je complete vreselijke levensverhaal, mensen geven hun keiharde botte mening terwijl je dat er helemaal niet bij kunt gebruiken.
Vervolgens maak je een heleboel mee en uiteindelijk lukt het je ook nog even om alles praktisch op eigen benen, zonder hulp van anderen, je leven weer enigszins op de rails te krijgen: CHAPEAU!

Ik maak een diepe buiging en ik hoop voor je dat je leven vanaf nu weer in 1 rechte, stijgende lijn omhoog gaat waardoor ook jij het geluk weer herpakt in het leven!

Een dikke kus van een onbekende!

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 15:59

Wauw, dank je.. :o :o :o

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 16:03

dapper van je dat je dit hier plaats

respect _/-\o_

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 16:09

Dank je :) :o

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 19:01

Jolien_x schreef:
Ik heb vandaag jouw hele topic gelezen en het enige wat ik nu naast al het kippenvel dat ik geregeld had bij het lezen is: WAUW!

Je zet je verhaal hier neer met daarin eigenlijk je complete vreselijke levensverhaal, mensen geven hun keiharde botte mening terwijl je dat er helemaal niet bij kunt gebruiken.
Vervolgens maak je een heleboel mee en uiteindelijk lukt het je ook nog even om alles praktisch op eigen benen, zonder hulp van anderen, je leven weer enigszins op de rails te krijgen: CHAPEAU!

Ik maak een diepe buiging en ik hoop voor je dat je leven vanaf nu weer in 1 rechte, stijgende lijn omhoog gaat waardoor ook jij het geluk weer herpakt in het leven!

Ik kan niet anders, dan het hier helemaal mee eens zijn! Petje af!

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 19:31

Irma_Maandag schreef:
Jolien_x schreef:

Ik kan niet anders, dan het hier helemaal mee eens zijn! Petje af!

Recht uit het hart :(:)

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 19:38

Wauw, wat een lieve berichten allemaal... :o *D

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 19:56

Dappere TS, ik volg je topic vanaf het begin. Heb zelfs nog even overwogen om je een (tijdelijk) plekje voor je paard aan te bieden, zodat je haar nog niet hoefde te verkopen. Omdat ik al snel las, dat je verkopen de beste oplossing vond, heb ik dat niet gedaan. Je had je keuze daarin gemaakt, en een heel goede blijkt nu.

Soms lees ik topics op Bokt waarvan ik me bijna niet kan voorstellen dat het waar is. Dat gevoel had ik bij jouw topic ook, maar dan precies andersom. Hoe kan een jonge meid zo sterk en daadkrachtig zijn om zo het heft in eigen hand te nemen. Ik heb diep respect voor je en ben onder de indruk hoe sterk je was én bent. Onvoorstelbaar is je daadkracht en doorzettingsvermogen om je leven toch op de rails te krijgen.
Hou vol koffiekan, ook nu je lijf je dwingt om een pas op de plaats te maken. Als er iemand is die vanaf nu een gelukkig leven verdiend, dan ben jij het wel!

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 20:29

Wauw, weer zo'n ontzettend lief bericht.. Dank je :o

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:41

Echt heel fijn te horen (eigenlijk lezen) dat alles zo goed met je gaat nu! Nog even doorzetten ;) Je bent heel erg dapper. Echt heel knap hoe jij jezelf erdoorheen hebt weten te werken.

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:46

Hoe gaat het nu met je? Voel je jezelf al wat beter? :)

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:58

Lees al die tijd al mee en ben ook benieuwd. :)

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 21:25

Van het weekend weer 'voor een goeie' op mijn fl*kker gehad van mijn moeder, maar verder gaat het best heel prima eigenlijk :)

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 17:02

het is alweer enige tijd geleden, maar vroeg me af hoe het ondertussen met je gaat
zie je je paardje nog, en hoe gaat het met jezelf, geen terug vallen meer gehad
ben gewoon heel benieuwt :D