Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

) maar de samenstelling is 0.02/0.15. Nu wilde ik op de site van mijn apotheek de pil bestellen, alleen hij is er alleen maar in 20/100 en 30/150 (wat gewoon 0.02/0.10 en 0.03/1.50 betekent neem ik aan) maar is er veel verschil? En welke zou ik dan beter kunnen nemen? 
MarjonTampon schreef:Ik heb YAZ24+4 een half jaar geslikt. Op zich niks mis mee maar ben er dus na een half jaar mee gestopt. Maar dat was omdat de problemen die ik had bij 3 andere pillen ook bij YAZ24+4 bleef hebben. Daarna overgestapt op spiraaltje dus, en daar heeeeel erg tevreden over.
Bijwerkingen heb ik bij YAZ nooit echt gehad. Alleen dus die irritante altijd aanwezige "doorbraakbloedingen"/bruinige afscheiding die ik bij alle pillen had... Met spiraaltje nergens meer last van.
Yessy schreef:Klinkt als de generieke versie van de microgynon 20 of 30. Wat slikte je vroeger in Nederland?
). De pil die ik toen in italië voorgeschreven kreeg was iets lichter geloof ik, want 1 van de 2 'ingredienten' was bij mijn oude pil iets hoger maar weet dus niet meer welke.
mijn humeur was een stuk beter als nu met de YAZ. Daarom ga ik daar mee stoppen zodra ik de strips op heb die ik nog thuis heb. Bijwerkingen zijn te heftig.
uithalen was ook in 2 min klaar en heb daar helemaal geen last van gehad. Volgende dag gewoon netjes mijn periode (had liever die 6 maanden gehad die het ook had kunnen duren
) Veirl schreef:Een spiraal lijkt me echt heel eng...