Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zack schreef:Zucht... jij leest ook niet goed he?
Het gaat niet om het gevoel maar hoe iemand het omschrijft..
En nu stop ik er mee aangezien sommige mensen toch alleen maar dingen lezen zoals ze zelf willen.
Ik zou nl niet weten hoe ze dat gevoel anders moet omschrijven en theoretisch gezien is het ook een parasiet ook overigens...
En tja, better safe than sorry. Compleet niet ziek van geweest overigens jessie34 schreef:parasiet vind ik ook een rare omschrijving. het klinkt zo respectloos, ook naar vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen bijvoorbeeld? maar nu denk ik wel dat als je ooit kinderen hebt gehad, je hier heel anders over gaat denken.

Sees schreef:Ik blijf erbij dat mensen het mogen omschrijven zoals ze dat zelf willen.Ik word ook wel eens ziek van al die zoetsappige kindertopics maar daar ga ik toch ook niet lopen rellen over de toon van de berichten omdat ik daar niet goed van wordt?
Polly schreef:Krijg een beetje het idee dat er mensen zijn die redelijk makkelijk over de MAP denken, weleens zo'n ding gegeten? Enig idee hoe verschrikkelijk ongelooflijk ziek je daarvan kan worden?
Sees schreef:Ik blijf erbij dat mensen het mogen omschrijven zoals ze dat zelf willen.Ik word ook wel eens ziek van al die zoetsappige kindertopics maar daar ga ik toch ook niet lopen rellen over de toon van de berichten omdat ik daar niet goed van wordt?
Ragebol1977 schreef:Ja nou, daar zeg wat.
Dat mag dan weer niet, iemand veroordelen omdat diegene vol van zijn of haar kind is en dit van de daken wil schreeuwen.
Terwijl, andersom, als je gewoon niet van kinderen houdt, je meteen egoistisch en erger om je oren geslagen krijgt.
Want dat is niet normaal. Wie bepaald er eigenlijk wat normaal is?
Zack schreef:Isegrim,
Dat vind ik toch wel erg ver gaan om het zo te omschrijven, ik weet niet of jij ooit kinderen wilt.
Zo wel weet ik zeker dat je terug komt op deze "nare" omschrijving.
Ik heb het zelf ook meegemaakt en absoluut niet gewenst!
Maar om het zo te gaan omschrijven....
Ik heb een klant die last heeft van zwangerschapsdementie, nou dat is echt geen lolletje.
Bij mij deden mijn borsten zodanig pijn de hele dag dat zacht aanraken al onverdraaglijk was. Vond ik best verbazingwekkend dat dat al zo gauw zo was. Na die ervaring kan ik me er trouwens ook helemaal NIETS bij voorstellen dat er vrouwen zijn die maanden zwanger zijn zonder het te merken. Dan luister je echt totaal niet naar je lichaam ofzo...
Isegrim schreef:Als gewenst zwangere vrouw zul je dat niet gauw zo voelen, maar ook gewenst zwangere vrouwen hoor je toch echt wel klagen over alle zwangerschapskwalen.Ik heb een klant die last heeft van zwangerschapsdementie, nou dat is echt geen lolletje.
Bij mij deden mijn borsten zodanig pijn de hele dag dat zacht aanraken al onverdraaglijk was. Vond ik best verbazingwekkend dat dat al zo gauw zo was. Na die ervaring kan ik me er trouwens ook helemaal NIETS bij voorstellen dat er vrouwen zijn die maanden zwanger zijn zonder het te merken. Dan luister je echt totaal niet naar je lichaam ofzo...
- liever weggehaald dan dat ik geboren wordt als ongewenst kind.. Om nog maar niet over het aantal mensen te beginnen, die niet klaar waren om ma en pa te worden, en daardoor uiteen zijn gegaan. Lang leve de vrije keuze!JunkDeLuxe schreef:De MAP is wel ok, maar abortus niet. Kom op, dat doet net hetzelfde, alleen in een ander stadium. Heb hier trouwens nog niks gelezen over diens variant, de abortuspil? Ik link even; http://www.centrumdurmelaan.be/abortuspil.htm . Die pil kan tot 49 dagen (= 7weken!) na de eerste dag van de laatste menstruatie worden ingenomen. Is dit dan abortus, of een MAP
Isegrim schreef:Is geen omschrijving, maar een feit. Biologisch gezien gedraagt een foetus zich als een parasiet. Soms zodanig, dat de moeder het niet overleeft.
En nee, ik wil geen kinderen. Zoals ik eerder al schreef, heb ik mij kort na mijn overtijdbehandeling laten steriliseren.
Ik heb overigens geen hekel aan kinderen; integendeel. Ik hoef ze alleen niet zelf.