[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:26

Wat is een FH Yv? Klote dat ie zo trekt..

Eh ja eventjes wel.. maarja niet zo gek als je van 0.8 naar 1.2 gaat :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:30

ik ga minstens 1x in de 2 weken naar 1.2 mm van 0.8 mm, maar mijn oren zijn genezen dus bij mij is het niet meer gevoelig gelukkig, ik heb goud namelijk 0.8 mm in mijn oor, en als ik zwart heb dan heb ik staafjes van 1.2 mm met zwarte balletjes, en dat dan 8x :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:34

Forward Helix ;). Pagina 32 en 33 staan foto's. 32 van een single, 33 van twee voorbeeldjes van triple.

Ja, lijkt me ook wel even gevoelig ja! Is nu meteen het drukkende gevoel weg?

Echt waar DQ? Waren die er niet in gelijke maten? Of vind je het gewoon wel prima zo :D?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:36

Nee oke, maar ik heb mijn piercing nog geen week, dus vandaar :)

ga even kijken!
Ja het gevoel is wel weg! Is wel helemaal warm van het 'wroeten' even, maar verder is het prima!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:36

Je Helix is vet zeg!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:30

Yv_ schreef:
Forward Helix ;). Pagina 32 en 33 staan foto's. 32 van een single, 33 van twee voorbeeldjes van triple.

Ja, lijkt me ook wel even gevoelig ja! Is nu meteen het drukkende gevoel weg?

Echt waar DQ? Waren die er niet in gelijke maten? Of vind je het gewoon wel prima zo :D?

de bedoeling was om overal staafjes in te houden van 1.2mm en dan gewoon alleen dopjes te wisselen, maar die dingen zijn zo klein dat ik daar geen zin in heb elke keer, dus het zijn korte staafjes met zwarte balletjes, ik draai het achterste balletje er ook nooit op, ze blijven wel zitten _O- en als ik goud in heb heb ik van die neuspiercings in :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 12:09

Aaahh, vandaar :D. Vallen ze er echt niet uit met maar 1 balletje?

M'n bestelling is binnen *\o/* . Om 11 uur al. Had nét met een wattenstokje wat zeezoutwater erlangs gedaan, toen de postbode er ineens al was. Normaal is-ie er pas tussen 1 en 2.
Nouja, kan ik vanavond met die spray aan de gang. Heb ook die Hole-istic wattenstokjes besteld, hebben jullie hier ervaring mee? Die groene verpakking, zonder dat huppeldepup % wat me maar chemisch in de oren klonk..

Ook m'n nieuwe sierraadje voor m'n tragus binnen. Vind die balletjes altijd veels te groot, hou van klein en subtiel (tepel zit 3 mm, dus oren moeten gewoon nóg kleiner, maar is nogal een zoektocht elke keer). Kwam nu die push dingen bij AOP tegen, van 2 mm. Had dus m'n labretje opgemeten, was 7mm. Dus dat push labretje ook 7mm besteld en een roze knopje (gezien crystal even niet leverbaar is). Steekt-ie nu dus echt gigantisch uit :') , kan geloof ik wel 4 mm vanaf. Vind 'm overigens wel heel mooi <3. Nu maar even wachten tot crystal er weer is en dan maar gelijk een voorraadje bestellen.

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 12:13

ben gister met me moeder naar de piercingshop geweest, me moeder wou even informeren hoe duur het was en alles. En 1 oktober is het zo ver ! dan heb ik me navelpiercing !

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 13:29

Die Hollistic staafjes zijn echt geweldig vind ik. Heb die ook gebruikt toen een van mijn dermals vervelend deed en ook bij mijn helixen.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:35

Ben het vanmiddag heel handig vergeten te vragen maar hier weet iemand het vast wel: welke lengte staafje zal ik uiteindelijk nodig hebben voor mijn conch als hij genezen is?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:41

mayniac_val schreef:
Ben het vanmiddag heel handig vergeten te vragen maar hier weet iemand het vast wel: welke lengte staafje zal ik uiteindelijk nodig hebben voor mijn conch als hij genezen is?

Ben ik ook benieuwd naar :D

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 08:06

ligt aan de dikte van je oorschelp maar bij de shops kunnen ze met kijken dat heel goed zien, ik heb een 4-6mm in geloof ik

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 11:50

Yv_ schreef:
Ook m'n nieuwe sierraadje voor m'n tragus binnen. Vind die balletjes altijd veels te groot, hou van klein en subtiel (tepel zit 3 mm, dus oren moeten gewoon nóg kleiner, maar is nogal een zoektocht elke keer). Kwam nu die push dingen bij AOP tegen, van 2 mm. Had dus m'n labretje opgemeten, was 7mm. Dus dat push labretje ook 7mm besteld en een roze knopje (gezien crystal even niet leverbaar is). Steekt-ie nu dus echt gigantisch uit :') , kan geloof ik wel 4 mm vanaf. Vind 'm overigens wel heel mooi <3. Nu maar even wachten tot crystal er weer is en dan maar gelijk een voorraadje bestellen.

Die push dingen zijn inderdaad leuk :j
Had er eentje voor mijn helix met een crystalletje.
Maar die ben ik tijdens het stappen verloren :+

Ik zit eindelijk op 4mm *\o/*
Heb jullie tips opgevolgd om een spiral een aantal dagen in te laten zitten, na drie nachten kon het 4mm tunneltje er zo doorheen!

Afbeelding

Mijn ander oortje zit nog op 3mm: http://i257.photobucket.com/albums/hh20 ... gustus.jpg
Let niet op mijn hoofd :+ http://i257.photobucket.com/albums/hh20 ... b/34mm.jpg

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:07

Oh jeetje, wat netjes Clau! Ik moet geloof ik echt mijn mening herzien over dat stretchen :=. Zie nu die foto van jou en een paar blz geleden die van DQ voorbij komen en vind dat echt wel heel netjes :j.
Wil je nog groter gaan of hou je het hierbij? Vind dit echt wel mooi, niet te groot :).

Vind die push dingen overigens héééél vervelend! Krijg 'm echt met geen mogelijkheid los! En kan je nagaan als ik 'm in mijn FH wilde doen.. Men, dan had ik met een giga dik oor gelopen nu! FH is trouwens weer netjes rustig en niet meer rood!

Heb bij CF nu paar een zooi van die internally threaded labretjes besteld, ook met die kleine "diamantjes". 2.5 mm ipv 2 maar dat vind ik ook nog mooi. Labretjes ook 6 mm besteld, geen idee hoe dat werkt met die internally dingen. Merk het vanzelf wel. Als ze te groot zijn, gaat er nog maar een bestelling uit haha. Voor het geld hoef je het daar niet te laten :).

Die hole-istic wattenschijfjes zijn echt super inderdaad!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:17

Hopelijk bevallen die internally threaded labretjes wel!
Niet echt handig als ze niet los te krijgen zijn :=

Ik hou het hierbij (voorlopig dan), vind het wel een mooi maatje voor mijn oor :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:21

Ik vind het zo ook een prima maatje. Groter vind ik echt niet mooi.
Veel mensen in dit topic houden blijkbaar ook van streches, maar ik geef er helemaal niets om.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:26

Iris82 schreef:
Ik vind het zo ook een prima maatje. Groter vind ik echt niet mooi.
Veel mensen in dit topic houden blijkbaar ook van streches, maar ik geef er helemaal niets om.

Ik ook niet, snap echt niet waarom je dat zou doen. :D Maar dat zullen andere mensen weer met dingen van mij hebben. Ik wil niet door mijn oor heen kunnen kijken haha.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:31

Ik heb er ook niks mee, maar er zullen ook vast genoeg mensen zijn die mijn oorbellen vreselijk vinden. Gelukkig is niet iedereen gelijk, anders werd de wereld ook zo saai :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:34

Ik ook niet hoor, mijn mening was nogal bevooroordeeld :D. Ben zelf ook altijd van klein, kleiner, kleinst! Maar dat is ook vooral omdat áls ik lui met gestretchte oorlellen zie lopen, het echt gigagaten zijn en het me echt aan die afrikaanse stammen doet denken :') . Maar vind dat van Urselin en DQ wel erg netjes!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:52

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:54

Vind ik zelf te groot..

Welke piercing is die andere die je in je oor hebt op de bovenste foto? Die is gaaf zeg!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:55

Zijn 2 conch :j 1 boven 1 onder.

Afbeelding

Ze denken heel vaak dat ik er een U vorm in heb zitten :=
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 24-08-11 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:59

Hee, geen zin om alles door te lezen hoor, maar zijn er veel mensen met een tepelpiercing? Ik heb het nooit gedurft. Navelpiercing heb ik wel. Liep zaterdag in Amsterdam en werd weer een beetje aangespoord door mn vriendje om een tepelpiercing te laten zetten. Ik twijfel..........doet het veel zeer??? Mn navelpiercing heeft wel een week of 6-8 vervelend gedaan. Maar die zit er nu alweer 10 jaar in.
Ik hoef gelukkig geen borstvoeding meer te geven ;-) Ik heb een mooie gezonde 6-jarige dochter!
Overigens, ik heb tijdens mijn zwangerschap een felxibele navelpiercing ingehouden, ging prima!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:02

1Boefje, als je helemaal links onderin bij zoek naar 'tepelpiercing' invult, krijg je alle ervaringen uit dit topic.

svdijk86, ik vind t persoonlijk ook te groot. Vooral omdat je een vast oorlelletje hebt.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:03

Ik heb een tepelpiercing.. vond het zetten niet vervelender dan een navelpiercing.
De tang erop is het vervelendst, je voelt 1 hoge pijnpiek en dan is het gewoon klaar.

Vond alleen de eerste week een beha dragen gruwelijk irritant.. of dat ik me omdraaide
en op mn tiet ging liggen als ik sliep :=