Ben niet dik ofzo maar zal graag wat slanker zijn. Dit is ong op 70 kg / 68 en en woog voor de zomer 64

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SXMBIEQL.jpg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

jullie vinden jezelf dik? Niemand van jullie heeft wellicht een kg te veel hangen. 

E_Nalanta schreef:Ik vind iedereen hier eigenlijk niet DIK, maar denk dat iedereen strakker wil worden niet? Ik iig wel...
dat durf ik dan weer wel.....
raar.. 

Lastig, doorzetten...
noem dat nog niet echt zondigen 
Morgen ga ik ook weer proberen...!
ik heb de laatste tijd niet echt honger meer , eet s'ochtend 2 vitalu crackers en dan om 12 uur 2 boterhammen met hagelslag en 1 met kaas. dan om 5 uur ben ik thuis neem ik een boterham of wat er in huis is , en om half 7 eten een stuk vlees soms een helftje 2 aardappels en schep groente. en s'avonds rond 8ten een stuk koek en tegen 10en naar bed. , werk 3 dagen en de andere dagen zien er gedeeltelijk hetzelfde uit.
! Lente schreef:Ik verbaas me echt over sommige enorm mooi slanke meiden hier die willen afvallen!
Ander keertje laat ik wel eens foto's zien van het verschil tussen zomer 2010 en zomer 2011 bij mij.
Da's ongeveer 28 kilo verschil, toen zat ik dus net over de helft van het gewicht dat ik kwijt wilde. Hoewel ik ook wat twijfel. Dat gewicht is namelijk niet op een gezonde manier gegaan en ik wil daar geen 'reclame' voor maken.
)

Ik zie door de bomen het bos niet meer...