Ik ben ook fan, bij de Bijenkorf eens een 10 pack gekocht, ze zijn echt geweldig! Bij de Douglas komen binnenkort limeted edition Paul frank lipsmackers!!! Dus voor de dihard fans...
YEEEEEEAH!! Gisteren een ENORME doos met goodies gekregen!!
Maar wat blijkt, de ijscowagens passen niet door de brievenbus! Dus wat ik ga doen is ze uit elkaar halen ( ontvouwen ) het plasticje waar de ijsbekers ingeklemd zitten inknippen en het zo platter maken voor verzending Dan is het alleen een kwestie van de ijscowagen in elkaar vouwen.. Want de ijscowagen doosjes zijn echt ubercute!!
Dus, ik ga even kijken wie er al betaald hebben en zal dan een hele bups verzenden DINSDAG ( kom er net achter dat ik niet genoeg postzegels heb )
Oh enne, Alwiene, de burts best peppermint is ZAAAAAAAAAAAAAAAALIG!!
marjank1987
Geplaatst: 24-04-11 21:58
Dag dames ,
Ik heb net ook eens besteld bij Tallie1979 om te proberen. Ben eens benieuwd... heb het zelf nog nooit geprobeerd maar een tijdje terug had een klasgenoot het erover die neemt ze altijd mee van Amerika als ze daar heen gaat. Als dit maar geen nieuwe verslaving word hihi. Ik heb heel lang geleden eentje gehad van Magnum herinner ik me net... die was ook erg lekker
Aaah mooi dat ze binnen zijn Ik moet nog betalen, zal even kijken of ik dat morgen in orde kan maken, ben benieuwd Vind dat ik wel weer genoeg heb voor nu, dus geen dinges pepermunt voor mij
Ik ga zo eens thuis kijken of mijn ijscowagentje er al is, want ik had vorige week al een mailtje dat hij onderweg was, maar ondertussen nog niks binnen.