ik heb eindelijk mijn luxy's besteld! hoop dat ik me hier weer mag melden? mijn moeder heeft trouwens nog steeds splinternieuwe foxylocks liggen.. zit te twijfelen of ik die niet zal gaan verven, ziet er nu nog goed uit! maarja.. dat waren mijn foxy's bij aankomst ook.. Ik ben van mening dat je haar wel kan herstellen, en dat heb ik het niet over siliconen troep. Gebruik tigi S factor health conditioner en shampoo+ wella age repair masker.. mijn haar voelt geweldig aan, breekt niet meer zo, de kleur blijft langer mooi.. super!
Marnixx
Geplaatst: 08-04-11 20:28
Ik volg al een tijdje dit topic.. Wil heel graag extentions, maar ben opzoek naar een goed adres in het noorden. Iemand nog een idee? Mijn haar is van zichzelf heel dun. Knapt het niet nog meer af door extentions?
@Marnixx, als je dun haar hebt zou ik kiezen voor double hair, het mengt heel mooi met je haar en je hebt VEEL minder waxjes nodig. Ik heb ook superdun haar, maar met double hair blijft mn haar heel mooi in conditie. Van losse extensions brak het bij mij af, dat vergt veel meer van je haar.. (naar mijn ervaring)
Emily: Wow wat is je haar licht ! Ik weet alleen niet zo goed wat ik van je extensions vind... Ik vind het er op deze foto's niet zo mooi eruit zien ( droog en niet mooi bij de aanzet)
Hoe kort is jullie eigen haar? Mijn haar is vrij kort dus ben benieuwd of het kan. Vrijdag een gesprek
Ja ben benieuwd Darkcrystal!
Undefined
Geplaatst: 13-04-11 12:35
Linns, ik ga die denk ik ook bestellen! Lekker goedkoop voor 160gr. Zijn ze fijner dan die weft? (Dit is toch remy en die weft was dat niet..?)
babydolll
Geplaatst: 13-04-11 15:22
ben ik weer, zoals gezegt ging ik de bleachblonde foxy's van mn moeder verven. De kwaliteit was al om te janken toen ik ze beethad goed, haarverf er in en sloeg al paars uit.. 10 minuten langer laten zitten en uitspoelen. Was strawberry blond ipv bruin haar was extreem droog en ging gelijk al klitten(zoals mn vorige paar ) ze in een badje met cocos laten weken, toen trok de rest van de kleur er ook uit effin, klitten krijg ik er niet meer uit, en de kleur is grijs/paars/blond. Voor de liefhebbers heb ik nog wel fotos! Ik ga nooit van mn leven meer zo'n miskoop doen! ergens spijt dat ik die luxy's heb besteld, de toko hier in de buurt geeft iig service, en nadat ik t.t 180 kwijt ben geweest voor strohaar heb ik niet meer veel vertrouwen in die internet extensions
Illusion
Geplaatst: 13-04-11 15:25
geloof me, van je luxy's ga je geen spijt krijgen
babydolll
Geplaatst: 13-04-11 15:26
Illusion schreef:
geloof me, van je luxy's ga je geen spijt krijgen
ik hoop het! prijs is oke, 100 euro vind ik niet zo duur voor voorverpakte 160 gram extensions, bij de toko ben ik voor alleen het haar al meer kwijt en mag ik het allemaal zelf gaan naaien. Las hier namelijk ook iets over dat ze lastig te verven waren? ik heb chesnut besteld, maar heb lichtbruin mahonie.. dus ze moeten geverft worden