Erg he, zo'n maandag. En het is nog wel blue monday...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En we zitten met onderbezetting, dat komt omdat het bestuur van alles wil, alleen door bezuinigingen steeds minder mensen werkzaam zijn hier. Alle externen zijn er al uit en lege plekken omdat mensen hun baan opzeggen, worden niet meer opgevuld of nauwelijks.
Altijd spannend! 
Nu hoef je dus niet meer te werken? ZOu ook direct weggaan denk ik
Zo jammer. Maar ga wel dus moet maar alleen dan
Lag om 1uur in bed, en mijn wekker ging om 6.20u weer. Heb vanmorgen opgepast op 't kindje van m'n schoonzus. Meisje van 6maand. Ging prima, was namelijk de eerste keer, ze had net 't flesje op toen ik kwam. Heb nog even lekker met haar tv gekeken en gespeeld in de box en daarna is ze weer even gaan slapen tot haar moeder thuis kwam. Lief meisje.
Daarna boodschapjes gedaan, nu net geluncht en even met 't hondje wandelen zo. Ga denk ik straks nog even een uurtje liggen. T voelt alsof ik de hele nacht heb door gewerkt.... Hoop vanmiddag nog wel een poging te doen om te lopen. Staat wel in mijn planning.
lekker slapen zo meteen, een power-nap daar knap ik altijd van op.

)
Ik heb dezelfde runs op het programma staan!
Waar kom je vandaan?
Net de bammetjes op en weer verder door de emails worstelen, pfff werkt lost zich helaas niet vanzelf op.
En nog voel ik me niet echt fit. Even plak ontbijtkoek eten een kopje koffie, kijken hoe het dan gaat.

WenK schreef:Nee, hoef niet meer te werken tot 1 maart. Het is vervelend, maar ik zag het aankomen hoor.
_Tara_ schreef:Scooby, moet je altijd zo vroeg op?

Wat heerlijk als je nu al zo'n end komt, na 4 maanden hardlopen loop ik er net 5. Jij hebt vast langere benen