Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:53

Maandag is bij ons juist altijd lekker rustig.

Erg he, zo'n maandag. En het is nog wel blue monday... _O-

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 11:11

Ja ik las 't :D

Hier zitten we met een langdurig zieke, die voor 24 uur per week wegvalt, wat door anderen opgepakt moet worden. Verder doe ik de werkzaamheden van toen ik nog 32 uur werkte, maar dat dan in 24 uur >;) En we zitten met onderbezetting, dat komt omdat het bestuur van alles wil, alleen door bezuinigingen steeds minder mensen werkzaam zijn hier. Alle externen zijn er al uit en lege plekken omdat mensen hun baan opzeggen, worden niet meer opgevuld of nauwelijks.

Ach, het wordt vanzelf 5 uur en morgen is er weer een dag :=

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 11:23

Bom, dat is pittig! Hier hetzelfde hoor. Gelukkig mogen er weer mensen aangenomen worden, maar zo'n proces gaat best tijd inzitten, voordat iemand volledig aan het werk is.
SAS, leuk huizen kijken! :j Altijd spannend!
WenK, het assisteren bij jureren is bevallen? Nog goede tips gekregen ?

Ben benieuwd hoe lopen gaat vandaag. Ben nog wel moe, maar geen spierpijn meer. Heb een klein duurloopje gepland staan, ongeveer 3km. Gewoon om te kijken hoe het gaat.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 11:24

Ja, dat scheelt he? Ben ff bezig met mijn wedstrijdplanning voor maart t/m oktober. Zowel voor Lis als projectje, maar ziet er leuk uit. :j

Voor Lis een paar lange weekenden (mrt 2 dagen, jun 4 dagen en sept 3 dagen) maar nergens meer dan 2 weekenden per maand per paard. Totaal 14 wedstrijden in 8 maanden met 40 proeven voor Lis. Voor projectje moet ik nog ff puzzelen, maar heb ik er nu 4 geplant staan.

Fan, ja was superleuk gister, heb een heuleboel aan hem gevraagd en ben vast een boel wijzer geworden...

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:58

Verder is de beslissing op m'n werk gevallen. Kantoor wordt opgeheven zoals het nu bestaat. Ik ben per direct vrijgesteld van werk (er is ook geen werk) en heb dus wat vrije tijd tot 1 maart

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:59

Jeetje WenK dat is echt heel erg rot zeg :n Nu hoef je dus niet meer te werken? ZOu ook direct weggaan denk ik :o

Er is gewoon helemaal niemand hier die even met me meewil naar de winkel tussen de middag :+ Zo jammer. Maar ga wel dus moet maar alleen dan :D

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:08

Hallo,

Fan, met m'n vriend lijkt het nog steeds goed te gaan. Hij heeft zelf afgelopen weekend ook een kleine 20min hardgelopen. We krijgen als het goed is deze week de uitslag van het bloedonderzoek. Nog even afwachten dus.

Ik had een erg kort nachtje vannacht en daar kan ik niet zo heel goed tegen. ;) Lag om 1uur in bed, en mijn wekker ging om 6.20u weer. Heb vanmorgen opgepast op 't kindje van m'n schoonzus. Meisje van 6maand. Ging prima, was namelijk de eerste keer, ze had net 't flesje op toen ik kwam. Heb nog even lekker met haar tv gekeken en gespeeld in de box en daarna is ze weer even gaan slapen tot haar moeder thuis kwam. Lief meisje. :) Daarna boodschapjes gedaan, nu net geluncht en even met 't hondje wandelen zo. Ga denk ik straks nog even een uurtje liggen. T voelt alsof ik de hele nacht heb door gewerkt.... Hoop vanmiddag nog wel een poging te doen om te lopen. Staat wel in mijn planning.

Sas, leuk is dat huisjes kijken he? En alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!

Bom, ook wij hebben zieken op 't werk, min 5 assistentes zijn al ziek.

Wen, en nu? Moet je nu gewoon naar huis? Hoop dat je snel iets hoort van je sollicitaties.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:11

Dag dames, is er hier nog plek om gezellig mee te kletsen? Ik loop al een jaar of 2/3 hard, niet superfanatiek maar ik wil nu wat meer doortrainen. Met die sneeuw een maand niet gelopen en nu weer rustig aan het opbouwen tot de 5 km. En dan heb ik maart de CPC 5 km gepland staan, en in juni wil ik bij de Ladiesrun 10km gaan doen! :)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:13

Nee, hoef niet meer te werken tot 1 maart. Het is vervelend, maar ik zag het aankomen hoor. Op een drukke dag was ik om 10 uur klaar met mijn werk.

Marjoleintje, ik mocht idd naar huis, om 11 uur al hoor. Ben al thuis.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:25

Wen, aan de ene kant vervelend, aan de andere kant ook wel even wat tijd voor jezelf, misschien wel goed.

Marjo, leuk he zo'n kleintje, zeker van een ander ;) lekker slapen zo meteen, een power-nap daar knap ik altijd van op.

Falbala, welkom, en genoeg plek om mee te kletsen :D

Sak, portemonnix op kantoor laten :=

Ik wil zo ook nog even naar buiten, oordopjes halen voor op mijn werk, die kan ik in mijn laptop hier pluggen en dan lekker muziek luisteren. Hoef ik mijn collega's niet aan te horen die hier op de kamer zitten te vergaderen/telefoneren etc. Scheelt een boel afleiding :j

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:26

Goedemiddag!

Helaas zit ik ook weer achter mijn bureau...
Vanmorgen al gelijk met mijn neus in een pittige vergadering gevallen, helaas zonder voorbereiding natuurlijk...

Maar na zo een dag als gister.. <3
Wat heb ik genoten van het weer!!
Eerst 's morgens maar even om het huis heen bezig geweest, geitjes lekker weer naar hun buiten verblijf gedaan. Daarna lekker naar stal geweest en een heerlijke buitenrit gemaakt! Mijn spekkie was echt zoooooo braaf! Zelfs een knetterende brommer overleeft! <3

's Avonds maar de schoenen aangetrokken en gaan lopen, heerlijk 6 km gelopen in 34 minuten. Viel me niets tegen na 2 weken niet meer gelopen te hebben!
Morgen maar weer aan de hol en nu voorlopig weer wat strenger voor mezelf en over 5 weken weer gewoon 10 km lopen in het weekend!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:27

Lekker Judith!

Slim Bom... :j

En idd ff rust... (en de tijd om dat rotprogramma van de KNHS uit te vinden, Concours 35).

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:45

WenK, jeetje wat balen. Je hebt nu wel de mogelijkheid om veel te solliciteren (en wedstrijden in te plannen ;) )
Leuk Marjoleintje oppassen! Beetje opgeknapt van je powernap?
Falbala, welkom, altijd leuk nieuwe mede-kletsers! :j Ik heb dezelfde runs op het programma staan! :D Waar kom je vandaan?
Juud, lekker he?! Kun je zo weer een paar dagen op teren. Niets Blue Monday voor jou! :n

heb zin om te lopen vanavond! :j Net de bammetjes op en weer verder door de emails worstelen, pfff werkt lost zich helaas niet vanzelf op.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:39

Dank jullie!

Ik kom uit Delft Fanneke, niet ver van jou dus.

Klote van je werk WenK, nu dus maar op zoek naar iets anders.

Ja heerlijk hè dat weer gisteren klotshtiduj (hihi die naam :D ). Ik heb ook 6 km gedaan, maar wel met 2 keer kort lopen tussendoor. Moet het echt weer opbouwen.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:42

Idd, mijn pony staat vlakbij tandhof op de Abtswoude. Loop je ook altijd in Midden Delfland? Ben zo blij dat ik daar vlakbij woon en mijn pony ook :D

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:26

Ik ken het ja, maar ik woon meer aan de andere kant van Delft. Ik loop meestal of langs het kanaal naar Den Haag en terug, of bij de Delftse Hout.

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:28

Ontwaakt uit haar iets-te-lang-geworden-power-nap van 2 uur. :) En nog voel ik me niet echt fit. Even plak ontbijtkoek eten een kopje koffie, kijken hoe het dan gaat.

Welkom Falbala, leuk doel de 10km ladiesrun. Ik heb als doel de 10km van de Univé Drenthe marathon te lopen op 28 mei.

Fan, succes met werken en vanavond met lopen. Eindelijk kan je weer.

Bom, werkse nog even!

Wen, succes thuis met alle dingentjes en idd ff rust is ook niet verkeerd. Maar hoop wel voor je dat je snel een leuke nieuwe werkplek weer hebt.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 16:44

Nog 5 kwartier ;)

Hoop dat het vanavond redelijk droog is/blijft, even lekker koppie leegmaken op mijn paardje. En heb wel wat spierpijn van gister, toch goed om weer harder/sneller/beter te trainen en ook spieroefeningen erbij te pakken :j

Marjo, hoop dat je dan vanavond in slaap kan komen :z

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:32

Goedenmiddag hier allemaal.
Zo werkdag zit erop voor Bom ook bijna las ik.
WenK schreef:
Nee, hoef niet meer te werken tot 1 maart. Het is vervelend, maar ik zag het aankomen hoor.

He gatver zeg wat vervelend :(:)

Welkom falbala.
Spannend marjoleintje..wel fijn dat hij zich beter lijkt te voelen.
_Tara_ schreef:
Scooby, moet je altijd zo vroeg op? :oo

Als ik ochtend dienst heb wel dan moet ik om kwart voor 6 op het werk zijn 6 uur gaan we open.
Nu pas donderdag weer een vroege dienst.

Zo even eten koken jongste zoon heeft voetbal training dus moet vroeg weg.

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:09

Ik heb gelopen!!! EN HOE! :D

Ben er helemaal happy van..moest 2x15min hardlopen met 2min pauze tussendoor. Uiteindelijk ben ik 1x 15min gegaan, 2 min wandelen en toen nog 25min hardgelopen. Dus in totaal 40min hardgelopen! Heb echt mezelf overtroffen. Heerlijk muziekje op, 't is nog steeds lekker zacht weer en 't was zo goed als droog. Nu ff meten hoeveel km het was! Heerlijk tussen de boerderijen, landerijen en over de heide gelopen. Fijn is dat zo'n woonomgeving.

Scooby, dat is vroeg he 6 uur beginnen. Dat is 't tankstation toch?

Bom, hopelijk verdwijnt je spierpijn na vanavond. Nu ik zo lekker heb gelopen en heb vanavond nog een nascholing dan kan ik vanavond vast prima in slaap komen hoor. Wekkertje gaat morgen weer om 6.00u dus moet wel op tijd naar bed vanavond.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:13

Super gelopen dus Marjolein! Lekker nagenieten nu... ;)

Ga nu ff paardje pesten...

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:14

Wauw...6,8km gelopen!

Ja was heerlijk wen, jij succes met t paardje!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:17

Nog 15 minuten, ff in de file staan en dan gaan de loopschoentjes aan. Griep is redelijk over, ik ben alleen nog moe, zal van het hardlopen best energie krijgen :j

Marjoleintje, door jou krijg ik alleen maar meer zin om te lopen, wat een vrolijkheid *\o/*
Falbala, Delftse Hout? Daar hebben ze toch de laaste zondag van de maand een run? Schijnt erg leuk te zijn.
Lief zijn voor het paardje WenK! :j

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:20

Ik hoop dat jij ook weer de energie krijgt van het lopen Fan! Ik was ook helemaal niet fit, zit nu overigens al weer in een dipje. Maar desondanks liet mijn conditie mij niet in de steek. Ik heb 't idee dat ik tegen een buikgriep aanhang ofzo...m'n buik is erg gevoelig. En werd net ineens erg misselijk, snel een cracker met kaas gegeten. Glaasje water met vitamientjes genomen, t lijkt nu weer iets weg te trekken. Zometeen maar ff een warme douche en dan eten maken.

Succes vanavond Fan!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:24

Ben ook stiekem wel een beetje jaloers op jou :D Wat heerlijk als je nu al zo'n end komt, na 4 maanden hardlopen loop ik er net 5. Jij hebt vast langere benen :j