Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb ze al vaak zien liggen in de winkel en ik was er erg door verleid, maar ik wist niet of ze wel echt goed waren. Maar zo te horen dus wel? Ik heb zelf ook lichtblauwe oogschaduw van Bourjois en die bevalt heel goed. Als ik dinsdag in de stad ben toch maar zo'n setje oppikken dan 

Mijn doordeweekse make-up is eyeliner boven mijn bovenste wimpers en mascara op mijn bovenste wimpers. En als ik tijd heb ook nog een leuk kleurtje oogschaduw.
Ze zijn blauw(ig) en mijn haar is eigenlijk blond, maar ik heb het een jaar geleden oranje/rood geverfd en daar lijk ik nooit meer van af te komen 
En bruin wil ik ook al lang... Damn, wordt een moeilijke keuze 
) en toen dacht ik: ach, voor die paar euro meer...
Die oogschaduw blijft ook helemaal niet lang zitten, zelfs als je een base coat van iets er onder doet. Maar als ik me verveel ga ik ermee prutsen (vooral vlak voor ik ga douchen, voor als het mislukt
). 

En laatst was ik aan het rondstruinen in een parfumerie en toen vond ik daar een schattige roze lippenstift van Nivea voor maar 5 euro die ik écht niet kon laten liggen (die heb ik op op die foto hierboven). Nu nog een felrode lippenstift, maar vind het echt moeilijk om daar de juiste kleur in te vinden 
superlise schreef:Weet iemand een tip om het allemaal een beetje naturel maar wat minder hard te maken, Ik heb namelijk echt mega donker bruine ogen met donkere wenkbrauwen en zodra ik ook maar alleen mascara met eyeliner/potlood op doe vind ik het al snel hard over komen.
Dus eigenlijk is mijn vraag, wat kun je met hele donkere ogen doen maar het geen zwart gat maken en ook niet met mega felle kleuren? Of is dat juist wat je wél moet doen bij hele donkere ogen?
Roosch schreef:Even om goed samen te vatten dat we het over hetzelfde hebben..
Jij vindt dus dat ik lichtgroen onder zou moeten doen en donkerdergroen bovenop?
Plaatje bovenaan de pagina vind ik mooi, maar daar is ten eerste heel veel aan gephotoshopt.
Volgens mij zijn er ook nepwimpers aan te pas gekomen.
En er is met eyeliner gewerkt, dat vind ik ook niet zo mooi.
En make-up en theorie gaan toch niet samen vind ik ... )
Maar jij doet het idd andersom
Iris1702 schreef:ik heb ook normale mascara met lenzen alleen kan ik geen oogpotlood op de waterline aanbrengen dan zie ik na een half uur niets meer als mist....