Hoe je ogen mooier laten lijken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:06

Bij bruin groene ogen staat paars heel gaaf, ik heb ook weleens paars op. Ook felgroen, turquoise (hoe schrijf je dat haha), grijs en goudtinten zijn bij mij favoriet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:08

Roosch schreef:
11,90 voor dit trio

Afbeelding
Oefening baart kunst!

Die roze is oook mooi zeg :~

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:09

Even om goed samen te vatten dat we het over hetzelfde hebben.. :')
Jij vindt dus dat ik lichtgroen onder zou moeten doen en donkerdergroen bovenop?

Plaatje bovenaan de pagina vind ik mooi, maar daar is ten eerste heel veel aan gephotoshopt.
Volgens mij zijn er ook nepwimpers aan te pas gekomen.
En er is met eyeliner gewerkt, dat vind ik ook niet zo mooi.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:10

Ik meld me ook! Ben al lang aan het meelezen maar nu ik de Bourjois trio hierboven zie toch maar even reageren :D Heb ze al vaak zien liggen in de winkel en ik was er erg door verleid, maar ik wist niet of ze wel echt goed waren. Maar zo te horen dus wel? Ik heb zelf ook lichtblauwe oogschaduw van Bourjois en die bevalt heel goed. Als ik dinsdag in de stad ben toch maar zo'n setje oppikken dan :)

Roos, die groene smokey eyes zijn zeer geslaagd :j

Ik heb zelf niet heel veel echt goede make-up, maar heb veel oogschaduwsetjes van ELF. Niet de allerbeste kwaliteit, maar ze zijn niet duur (€1 per doosje met 4 kleuren) en het zijn hele leuke kleurtjes om mee te experimenteren en te oefenen :j Mijn doordeweekse make-up is eyeliner boven mijn bovenste wimpers en mascara op mijn bovenste wimpers. En als ik tijd heb ook nog een leuk kleurtje oogschaduw.

Iemand trouwens tips voor mijn ogen? En dan vooral welke van die Bourjois smokey trio's bij mijn ogen passen, aangezien ik die toch wil gaan halen :P Ze zijn blauw(ig) en mijn haar is eigenlijk blond, maar ik heb het een jaar geleden oranje/rood geverfd en daar lijk ik nooit meer van af te komen :')
Afbeelding

Roosch

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:12

Ja, dat Bourjois-trio is helemaal geweldig, ik zweer er echt bij. Vind ze zo fijn!

Denk dat jou heel veel staat.
Die roze (of wat het is?), de grijze, maar die paarse staat ook heel gaaf bij jouw kleur ogen!
Van de ELF heb ik ook met de groepsbestelling meegedaan, maar het enige wat ik daarvan nog gebruik zijn de kwastjes. :o

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:16

Ik ga de bruintint ook proberen maar dan de meest rechtse of die daarnaast?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:17

Die roze vind ik inderdaad heel gaaf! En die paarse ook. En die blauwe :~ En bruin wil ik ook al lang... Damn, wordt een moeilijke keuze :=

En haha, die ELF gebruik ik ook niet heel vaak, maar ik wou er een paar dingen bestellen (nagellakjes en inderdaad kwastjes :') ) en toen dacht ik: ach, voor die paar euro meer... :Y) Die oogschaduw blijft ook helemaal niet lang zitten, zelfs als je een base coat van iets er onder doet. Maar als ik me verveel ga ik ermee prutsen (vooral vlak voor ik ga douchen, voor als het mislukt :+ ).

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:18

Ik heb de linkse bruine, mooi zacht, past goed bij m'n bruine ogen.

Ja, lekker prutsen is heerlijk, Mien. :D
Ik heb zoveel geprutst en heb nu eindelijk voor bepaalde dingen bepaalde merken.
En ben daar echt heel blij mee.
Ik herkende je foto trouwens, kwam je laatst bij iemand op Facebook tegen. :')

Heb ook de nieuwe foundation van MaxFactor gekocht laatst, die is fijn joh!

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:20

Ik heb inprincipe alleen clinique.. heb allergie en ben nogal gevoelig maar ach die ene keer een ander merkje moet maar goed gaan hoor haha

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:24

Ik heb ook voor bepaalde dingen bepaalde merken en modelletjes die ik heel fijn vind, vooral voor mascara en eyeliner, daar ben ik heel zeikerig over. Dus die moet altijd juist zijn :D En laatst was ik aan het rondstruinen in een parfumerie en toen vond ik daar een schattige roze lippenstift van Nivea voor maar 5 euro die ik écht niet kon laten liggen (die heb ik op op die foto hierboven). Nu nog een felrode lippenstift, maar vind het echt moeilijk om daar de juiste kleur in te vinden :')

Mijn moeder heeft veel spullen van Clinique omdat zij ook een gevoelige huid heeft, heb die foundation al een paar keren uitgeprobeerd en die vind ik ontzettend fijn. Ik heb zelf niet echt een supergevoelige huid, behalve als het op demake-up aankomt. We zijn zelfs van die speciale supergevoelige roze zeep gaan halen om je make-up er af te halen, maar zelfs daarvan krijg ik dikke en pijnlijke oogleden :=

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:26

Dat lijkt me vervelend, als je bepaalde dingen niet kan gebruiken door allergie. Ik heb het alleen met mascara's gelukkig en dat komt omdat ik lenzen draag.
Heb er wel verschillende die ik wel kan dragen zonder problemen gelukkig.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:26

Zag laatst bij de Bodyshop voor 7 euro een heel mooie kleur lippenstift.. Baal nog steeds als een stekker dat ik die niet meegenomen heb.
Draag zelden lippenstift, heb groooote lippen en dan vind ik 't lastig om een kleurtje te kiezen.
Heb nou een heel naturelle bordeauxrood-achtige kleur en een roze.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:27

Zo'n mascara speciaal voor lenzendragers ligt hier ook (voor mijn moeder), maar waarom is het eigenlijk dat je bepaalde mascara's niet kan dragen als je lenzen hebt? Dat heb ik nooit goed begrepen, denk ik :D

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:29

Naar mijn idee omdat de ene mascara wat vettiger is dan de andere, of makkelijker doorloopt. Het is in ieder geval totaal niet lekker als er mascara op of onder je lenzen beland. Zonder lenzen traant dat er wel weer uit, maar bij mij gaat het echt aan de lens plakken soms, bah!

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:32

Ik heb nergens last van vanwege mijn lenzen maar krijg echt eczeem rond mijn ogen enzo, heel pijnlijk ook. Maar nu gaat het momenteel wel goed met de eczeem, zolang ik mijn cremepjes maar blijf smeren haha

Het merk Zarqa is voor mij ook goed, is van de tuinen. Daar heb ik body lotion en schampoo en creme spoeling enzo van (jaja ook eczeem op mijn hoofdhuid...)

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:40

Weet iemand een tip om het allemaal een beetje naturel maar wat minder hard te maken, Ik heb namelijk echt mega donker bruine ogen met donkere wenkbrauwen en zodra ik ook maar alleen mascara met eyeliner/potlood op doe vind ik het al snel hard over komen.

Dus eigenlijk is mijn vraag, wat kun je met hele donkere ogen doen maar het geen zwart gat maken en ook niet met mega felle kleuren? Of is dat juist wat je wél moet doen bij hele donkere ogen?

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 00:02

kanaal panacea81 @ youtube heeft echt hele leuke inspirerende filmpjes met aan het eind duidelijke foto's :)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 00:58

superlise schreef:
Weet iemand een tip om het allemaal een beetje naturel maar wat minder hard te maken, Ik heb namelijk echt mega donker bruine ogen met donkere wenkbrauwen en zodra ik ook maar alleen mascara met eyeliner/potlood op doe vind ik het al snel hard over komen.

Dus eigenlijk is mijn vraag, wat kun je met hele donkere ogen doen maar het geen zwart gat maken en ook niet met mega felle kleuren? Of is dat juist wat je wél moet doen bij hele donkere ogen?

Bruine oogpotlood?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 01:07

Roosch schreef:
Even om goed samen te vatten dat we het over hetzelfde hebben.. :')
Jij vindt dus dat ik lichtgroen onder zou moeten doen en donkerdergroen bovenop?

Plaatje bovenaan de pagina vind ik mooi, maar daar is ten eerste heel veel aan gephotoshopt.
Volgens mij zijn er ook nepwimpers aan te pas gekomen.
En er is met eyeliner gewerkt, dat vind ik ook niet zo mooi.

ja ok, maar wat ik bedoelde was dat daar op het bewegend ooglid ook licht grijs is genomen en in de crease een donkerdere kleur... Dat is naar mijn weten een beetje de 'standaard' ... Niet dat je daar niet van af mag wijken (hoewel het wel een reden heeft, door licht op je wenkbrauw bot te gebruiken breng je het wenkbrauwbot naar voren en ' druk' je je oogleden naar achter waardoor je je oogkassen dieper lijken... Maar da's puur theorie :') En make-up en theorie gaan toch niet samen vind ik ... ) :D Maar jij doet het idd andersom :j ;)

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 01:57

Menino schreef:
Roosch schreef:
11,90 voor dit trio

Afbeelding
Oefening baart kunst!

Die roze is oook mooi zeg :~

Die blauwe vind ik echt heel gaaf! Zou dat mij staan? :+ Heb groen/grijs/blauwe ogen namelijk.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 13:35

Roosch schreef:
11,90 voor dit trio

Afbeelding
Oefening baart kunst!

gave kleurtjes! <3 ga daar binnenkort ook maar eens een of meer van halen
wat past er bij blauwe ogen?

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 14:24

Yasmine schreef:
Zo'n mascara speciaal voor lenzendragers ligt hier ook (voor mijn moeder), maar waarom is het eigenlijk dat je bepaalde mascara's niet kan dragen als je lenzen hebt? Dat heb ik nooit goed begrepen, denk ik :D

ik gebruik altijd normale mascara met lenzen... heb er nooit last van.

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 14:26

ik heb ook normale mascara met lenzen alleen kan ik geen oogpotlood op de waterline aanbrengen dan zie ik na een half uur niets meer als mist....

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 14:28

Die roze is oook mooi zeg :~[/quote]
Die blauwe vind ik echt heel gaaf! Zou dat mij staan? :+ Heb groen/grijs/blauwe ogen namelijk.[/quote]

Denk het wel, ik heb groen/grijs, heb mij laten adviseren dat blauw mooi is ;)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 14:50

Iris1702 schreef:
ik heb ook normale mascara met lenzen alleen kan ik geen oogpotlood op de waterline aanbrengen dan zie ik na een half uur niets meer als mist....

Ik ook.
Merkte ik gisteren inderdaad.
Maar mascara heb ik ook gewone. Ik kan niet tegen alle mascara's overigens, maar heb geen speciale mascara voor lenzen.