helaas gaat ze morgen wel alweer weg maargoed haha.
 helaas gaat ze morgen wel alweer weg maargoed haha.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wendy_Komen schreef:Lees je waarschijnlijk niet meer, maar heel veel succes Melanie!!! Hoop dat alles voorspoedig gaat!!!
Zit op dit moment ook in het ZH, maar dan voor me oor

trommelvlies dat naar binnen getrokken staat :-( maar gaan nu volgende week woensdag een buisje erin gooien...
 trommelvlies dat naar binnen getrokken staat :-( maar gaan nu volgende week woensdag een buisje erin gooien...                                                         

Lekker met zn 3en praten
 Lekker met zn 3en praten  

dacht even da'k niks meer had
 dacht even da'k niks meer had 

dat er dadelijk helemaal niets meer zit... En we willen natuurlijk wel een beeeeetje "vrouw" blijven
 dat er dadelijk helemaal niets meer zit... En we willen natuurlijk wel een beeeeetje "vrouw" blijven 

ik had na de operatie sportbh 75d aan en van gewone bh is dat nu E. ( kom van g/h, dus is alsnog wel een groot verschil, maar helaas iets groter dan ik in gedachten had qua maat. Maar ik mag niet zeuren, want het staat gewoon erg mooi en voelt zoveel lichter en fijner aan
 ik had na de operatie sportbh 75d aan en van gewone bh is dat nu E. ( kom van g/h, dus is alsnog wel een groot verschil, maar helaas iets groter dan ik in gedachten had qua maat. Maar ik mag niet zeuren, want het staat gewoon erg mooi en voelt zoveel lichter en fijner aan  ) er was toch -370 en - 410 af, wat ik minder meezeul.
 ) er was toch -370 en - 410 af, wat ik minder meezeul.