Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:43

Hihi hallo! :D Thanks voor het welkom allemaal :j en bedankt voor de in-ear oordopjes-tip. Ik zal eens even op zoek gaan, dat is toch fijner dan sporttape aan je oren, mhihi. Heb alleen vrij kleine oren dus ik hoop dat het past. Ik had laatst dingen gekocht met een beugeltje voor om je oren, maar dat paste ook niet :D

Ik heb zelf een Samsung Corby, die zou ik niet doen :Y) . Ik heb nu drie Samsungs gehad en ben daar altijd wel tevreden over geweest, alleen heeft de Samsung Corby een touchscreen waarvan het hold-knopje aan de zijkant zit. Als je dus aan het fietsen of lopen bent, ontgrendel je hem snel en voor je het weet ben je per ongeluk een hele leuke jongen "va34qpoif" aan het smsen of je bent weer aan het broekzakinternetten en zo. Niet zo praktisch :+

hetbommeke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:48

loveshadow, bij die in ear plug dingen zitten verschillende maten plugjes, voor kleine en grote oortjes ;)

en dank voor de tips.

ik zit te twijfelen tussen de samsung i5800 en de nokia c6. behalve mijn "eisen" heb ik ook nog een paar andere zaken waar ik rekening mee wil houden: gratis toestel bij 2 jaar, t-mobile relax 20 abo, zonder web 'n walk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:56

Die Samsung i5800 is de concurrent van de iPhone, toch? Vriend van mij heeft die ook en is er echt de hele dag mee bezig, hij is er superblij mee. Er zit zelfs een metaaldetector op dat ding :')

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:59

_O- wie weet vind ik nog een pot met goud :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:22

zo net 40 min gejogd en een afstand gelopen van 5,8 km, lekker rustig tempootje. ook iets tijd verloren omdat ik door de woonwijk liep en niet op het fietspad gebleven was. dus van die heerlijke woonerfstraatjes, die allemaal doodlopen >;)

nu nog 3 trainingen en dan zit het schema voor de 10 er ook op. wie had dat gedacht een jaar geleden :o

vanuit werk ook nog even bij belcompany binnengelopen maar denk dat ik gewoon een foon ga bestellen via een internetaanbieder :j gsmweb.nl heeft aanbiedingen en daar kwamen de andere foons ook vandaan. o o o wat een luxe probleem toch weer :D

angela, hoest eigenlijk met je enkel? en met huisje?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:29

Welkom Evelien! :)

Bommeke de paarden zijn echt fris nu he..! En kwa telefoon, ik ben erg blij met mijn nokia n95. Zijn leuke apps voor te downloaden maar echt ideaal daarvoor is denk ik de HTC! mijn vriend heeft er eentje, en die is echt super fijn! + hij loopt niet vast, heeft wifi, mp3.. maar gps weet ik zo even niet. het is iig een fijn toestel :)
Goed zeg dat je voor de 10 aan het trainen bent! maar het gaat wel goed dus?! :)

Wenk wat een gave foto's zeg!

Zag hier trouwens laatst een mooie hardloop outfit voorbij komen, maar wat zijn die kleren duur zeg :o echt jammer!
(mn moeder wordt er al een beetje gek van..Ik moet nl nog een nieuwe: wintersport jas, paardrij winter jas, normale winterjas.. en een hardloop jasje := )

Fanneke dat klinkt niet best!!! even een rust dagje nemen dus.

oja All in ear dopjes zijn ideaal voor te rennen.. ik heb nu nog 'normale' maar die floepen er steeds uit!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:32

hetbommeke schreef:
Goed, HTC valt af. Welke Samsung heb jij MissC?

Waarom valt HTC af? Ik heb de Desire en ben er helemaal happy mee! :j Goeie foto's, muziek doet t goed, fijn om mee te werken, Inet doet t keurig en je kan navigatie doen via maps oid :?

Ga zo rondje hollen, vriendje gaat mee := Lach me rot!

Morgen ees ik bij...

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:36

oh leuk dat je vriend mee gaat Janneke! moet die van mij ook maar eens een keer aan gaan geloven.. Ik ga wel leuk met hem krachttraining (bankdrukken) doen vanavond, maar hardlopen met mij.. ho maar :P

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:39

mijn vriend moet maar niet mee... die rent voor je het weet mij eruit... voel ik me zo opgelaten.

Ik ga wel ook altijd een tandje harder lopen als ik hardlopers/fietsers/hondenbezitters wat dan ook tegenkom... of de weg moet oversteken :P

Alhoewel... ik heb echt geen idee wat hard is met hardlopen... maar als ik google enzo moet geloven... loop ik (in de ren stukken) gemiddeld 12-13 km per evy uur (we kennen evy der minuten)... is dit erg hard/zacht? het klinkt zo alsof ik hard hardloop... en misschien het tempo omlaag moet schroeven en dat ik het daardoor misschien niet haal?

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:45

Hey Evelien, welkom!

Bommeke, echt waar... als je de telefoon voor hardlopen wilt kunnen gebruiken, dan moet je echt voor een HTC Desire gaan. Ik heb de mijne nu sinds mei, en kan echt niet meer zonder :o :D Alles erop en eraan: agenda (gesynchroniseerd met Google Calendar), mail, muziek, GPS, WiFi, internet, bluetooth, navigatie, camera en natuurlijk alle soorten applicaties. Ik ren zelf met drie applicaties: MyTracks (via GPS en Google Maps berekent ie de afstand, snelheid en hoogte) , CardioTrainer (berekent calorieverbranding, stappenteller, trainingsagenda, calorieopname en ook GPStrack) en daarnaast natuurlijk ook met Evy in de MP3 functie. Ik vind het geweldig dat alles synchroniseerbaar is (en als ie crasht, dan ben je niets kwijt, want alles staat op je Google Account) .
I-de-aal.

Wenk, wat een gave foto's van Lis :D Ik rij Nigel met een dubbelgebroken HH GoldBrass van 16 mm, rijdt fijner dan een 21mm dikke dubbelgebroken.

Marije, goed dat je de 5km hebt uitgelopen, érg knap!!!

Angela, hoe is het nu met je enkel?

Net weer hardgelopen, 2 dagen te laat. Merkte het wel, vond de laatste keer rennen erg zwaar. Woensdag maar weer. Merk al wel resultaat gek genoeg aan mijn lichaam. Alles begint strakker te voelen.

Kirstin, volgens mijn GPS loop ik 7.6 km/u bij het rennen en loop ik 5.2 km/u als ik wandel.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 18:46

Ok de htc desire... Ik ga vanavond eens kijken of die ook gratiesj is ;)

En bij mij zit er ook wel eens meer dan een dag tussen met lopen. Soms omdat het niet uitkomt met de tijd en soms omdat ik te moe ben of spierpijn heb.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 18:54

Net gekeken maar de desire gaat m niet worden :n met mijn ABO mag ik nog iets van 150 euro betalen. De Wildfire is wel gratiesj evenals de Samsung i5800 galaxy. Denk dat die het wordt :j

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 19:50

:wave:

Welkom Evelien! :)
Ik betrap sommige lopers er ook wel eens op als ik ze in de verte zie aankomen, dat ze dan harder gaan lopen en kijken alsof er niets aan de hand is. :+ Ik vind het er altijd wel grappig uitzien. Zelf doe ik het nooit, men mag best zien dat ik net begonnen ben en dat mijn conditie nog niet zo goed is, ik vind het al goed genoeg dat ik ermee bezig ben. :D

Vanochtend een rondje gelopen, alleen ik kwam erachter dat op mijn route de weg eruit lag, dus dat ik moest omlopen. Kwam erop neer dat ik nog 1,5 kilometer moest wandelen na de training. Ik denk: Dat ren ik wel even. :D :n
Na 5 minuten kapot, had het niet moeten doen. Ik houd me toch maar lekker aan mijn schema.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 21:56

Puchje, je weet dat je daarmee geen KNHSwedstrijden mag starten he? Dan moet je bit minimaal 18mm of 20 mm zijn, daar ben ik niet zeker van.

Lis was weer fantastisch vandaag. Heeft enorm hard gewerkt en dat na gister, topknol!

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 07:19

oke, ik loop dus echt wel redelijk euhm hard... heb altijd al gehad dat ik een soort langeafstandssprinter werd/was...

vanavond maar weer even rennen; of misschien vanmiddag.. en dan een tandje terug.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 07:22

Dat versnellen als ik iemand aan zie komen doe ik eigenlijk ook nooit! Het maakt me niet uit, ik begin pas net met rennen en zodra ik beter ben zien ze dat zelf wel toch :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 08:18

Yeah, ik ga mij inschrijven voor de drechtstedenloop as zondag. Al loop ik de 5km nog niet aan één stuk, als ik in mijn geboortstad mijn eerste run kan lopen, dan maar even bikkelen! :D Heb er nu al zin in! *\o/* Die zin komt ook door de weegschaal, nu 6 dagen bezig en er is al 1.9 kilo af. *\o/* Mijn humeur kan niet meer stuk! Nieuwe Asics set, here I come! :):)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 08:42

Fanneke dat is nog eens leuk zeg!!! wanneer is het? heb je nog genoeg tijd om ervoor te trainen :)?

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 08:46

Goed zeg, Fanneke!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 08:52

*\o/* *\o/* You Go Girl!!! *\o/* *\o/*

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 09:40

Fan, +:)+ +:)+ +:)+ *\o/* *\o/* *\o/*

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 10:20

Goedemorgen!

@Fanneke GA ZO DOOR!
Met een beentje consequent trainen loop je vrij snel en makkelijk 5 km uit! En het gaat niet om de snelheid, maar je eigen prestatie!

Even een egoberichtje...
Ben zo trots op mijn knollie!
Ondanks dat het nu een stuk kouder is blijft hij zo fijn lopen!!! Dit geeft mij moed voor de winter!
Hoop dat ik hem straks weer lekker kan starten en nog wat indoorwedstrijdjes kan meepakken. Heb er in ieder geval wel zin in.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 10:22

Juud, wat heb je eigenlijk voor knollie?

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 10:40

hetbommeke schreef:
Juud, wat heb je eigenlijk voor knollie?

Ik heb een lekkere dikke ronde fries!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 10:48

Aha, was gewoon schieuwnierigheid :=