Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xChantal94 schreef:Okee,!
Ik heb hem zojuist weer schoongemaakt (auw..) . En ff onsmam laten kijken, en die zei dat hij dik en rood was. Nee goh, dat is logisch
. Het kloppen word nu weer erger (ik heb er net dus aangezeten, dus vrij logisch.. ) Kan ik evt een ibuprofen nemen
?
(het is te vergelijken als je zon kloppende hoofdpijn hebt, en als je dan beweegt gaat het even harder 'bonken') .
xChantal94 schreef:Dat zei iemand ook al tegen me.. Maar hoe kan ik dit zien? Persoon die dit ook heeft gehad zie ik morgen, en weet dus hoe ze dit kan zien (en kijkt morgen dus even).. Het is idd rood, dik en pijnlijk. (En het 'klopt' non-stop).
Marlis schreef:kYliieJ schreef:Ja vind ik dus ook Magnum.
Maarja Marlis wil blijkbaar niks aannemen van de wijze raad van leden hier in het topic die elkaar willen behoeden en helpen en tips geven...
Wat wil ik er nu nog van aannemen? Hij zit er al in dus het is al gebeurd.
kYliieJ schreef:Ja vind ik dus ook Magnum.
Maarja Marlis wil blijkbaar niks aannemen van de wijze raad van leden hier in het topic die elkaar willen behoeden en helpen en tips geven...
Magnummm schreef:Wat wil ik er nu nog van aannemen? Hij zit er al in dus het is al gebeurd.
Ayasha schreef:Jonges zijn jullie klaar met drammen? Jullie hebben je zegje gedaan en de piercing zit er. oliebol happens, life go's on. Laten we gewoon hopen voor Marlis dat het goed gaat en dat die piercer vroeg of laat tegen de lamp loopt.
Marlis: zit er een gewone oorbel in? Zo ja zou ik misschien even met je verhaal naar een andere goede piercer gaan en het hem voorleggen. Om er eventueel een goed juweel in te doen wat de kans op ontsteking enigszins inperkt..
kYliieJ schreef:een tragus mag niet geschoten worden, hij MOET gepierced worden. waarom? bij schieten wordt het kraakbeen kapot geschoten, bij piercen wordt er gepierct met een holle 'naald' dat ervoor zorgt dat het kraakbeen niet kapot gaat omdat het erdoor heengedrukt wordt met geen schietkracht en het kraakbeen wat eruit gedrukt wordt blift zitten in de naald zodat het niks beschadigt maar er wordt een tunneltje gemaakt wat voorkomt dat het wild gaat groeien en je een bloemkool oor krijgt
Caiitliin schreef:Hee, weet iemand nog een goed site voor goedkope piercings?
Ik heb voor mijn oren in totaal 6 gewone oorbelletjes nodig, maar omdat het laatste gaatje zo aan het etteren is van gewone oorbellen (van die vlinder achterkantjes) wilde ik iets anders proberen. Ik zat te denken aan een labaret of een spiral, dus ik wil allebei even proberen. Welk materiaal is trouwens het beste? Want ik heb nooit neppe oorbellen in, altijd echt zilver, maar toch worden ze zwart. Wat is dan beter, titanium of chirurgisch staal?
kYliieJ schreef:@Lindava1989 bij ons hier in limburg mogen ze niet geschoten worden, ik weet niet sins wannier die regel er is maar t zou raar zijn als het in de ene provincie wel mag en in de andere niet.
maar wat ze zegge over het risico kan ik goed begrijpen, ik wil ook absoluut niet zeggen dat het altijd fout gaat bij schieten want ikhoop dat het bij iedereen goed gaat want zon lelijk bloemkool oor wens je niemand toe.
ik wil gewoon uitleggen waarom het beter is om te piercen