[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:57

Ibruprofen kan geen kwaad

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:59

Magnummm schreef:
Waar heb je hem laten schieten? Die zaak is dan ook wel verkeerd bezig hoor.

Naam van de zaak ga ik hier niet noemen. Een erkende tatoo en piercingshop is het in iedergeval die ook goed bekend staat hier in de buurt.

Magnummm

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:00

Nou lekkere zaak dan als ie piercings gewoon gaat schieten, maar dat is mijn mening... :=

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:20

Ja vind ik dus ook Magnum.
Maarja Marlis wil blijkbaar niks aannemen van de wijze raad van leden hier in het topic die elkaar willen behoeden en helpen en tips geven...

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:32

xChantal94 schreef:
Okee, :j !
Ik heb hem zojuist weer schoongemaakt (auw.. O:) ) . En ff onsmam laten kijken, en die zei dat hij dik en rood was. Nee goh, dat is logisch _O- . Het kloppen word nu weer erger (ik heb er net dus aangezeten, dus vrij logisch.. ) Kan ik evt een ibuprofen nemen := ?

(het is te vergelijken als je zon kloppende hoofdpijn hebt, en als je dan beweegt gaat het even harder 'bonken' :+ ) .

Is de piercing niet te klein? Een collega van me had er ook een en daar was de piercing te klein waardoor het heel erg rood en pijnlijk werd. Zodra er een groter maatje in zat, had ze nergens meer last van

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:35

Dat zei iemand ook al tegen me.. Maar hoe kan ik dit zien? Persoon die dit ook heeft gehad zie ik morgen, en weet dus hoe ze dit kan zien (en kijkt morgen dus even).. Het is idd rood, dik en pijnlijk. (En het 'klopt' non-stop).

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:39

kYliieJ schreef:
Maarja Marlis wil blijkbaar niks aannemen van de wijze raad van leden hier in het topic die elkaar willen behoeden en helpen en tips geven...

Wat wil ik er nu nog van aannemen? Hij zit er al in dus het is al gebeurd.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:39

xChantal94 schreef:
Dat zei iemand ook al tegen me.. Maar hoe kan ik dit zien? Persoon die dit ook heeft gehad zie ik morgen, en weet dus hoe ze dit kan zien (en kijkt morgen dus even).. Het is idd rood, dik en pijnlijk. (En het 'klopt' non-stop).

Ik zou het niet weten := Ik zou gewoon even terug naar je piercer gaan! Die kan je het beste helpen

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:45

Nou.. dat is het probleem dus :+ .

Ik heb door de week nauwelijks tijd.. Even onspap maar lief aankijken dan of hij even mee wil rijden morgen.. Want dit is echt een vervelend gevoel :o . Heb net in de spiegel gekeken met nog een klein spiegeltje erbij. En er zit weinig tot geen ruimte meer tussen m'n oor en de piercing..

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:56

Marlis schreef:
kYliieJ schreef:

Had je bij voorbaat beter na moeten denken. Meid, dit brengt best een risico met zich mee. Wil niet zeggen dat je er per definitie last van krijgt, kans erop is groter.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:56

Dan is waarschijnlijk je piercing te klein.. :(:)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:00

kYliieJ schreef:

Wat wil ik er nu nog van aannemen? Hij zit er al in dus het is al gebeurd.[/quote]
Had je bij voorbaat beter na moeten denken. Meid, dit brengt best een risico met zich mee. Wil niet zeggen dat je er per definitie last van krijgt, kans erop is groter.[/quote]
Als je naar een piercer gaat verwacht je dat je goed geinformeerd word. En ik had gevraagd of die geschoten mog worden of gepierct en schieten mocht gewoon werd mijn verteld dus dan ga je daar van uit. Heb er nu nog geen last van er zit ook echt minimaal wel 3 mm ruimte nog tussen dus is ook niet echt dik geworden ofzo.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:03

Dat had ik ook Marlis. Mag blij zijn dat er met mijn neus niks geks gebeurd is!
Maar neem maar gewoon aan dat het slecht is en laat niet nog een keer een kraakbeen piercing schieten :)

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:04

Joonsel schreef:
Dan is waarschijnlijk je piercing te klein.. :(:)

Dan hoop ik dat onspap morgen mee kan rijden.. Anders gaat het pas van het weekend worden ;\ !
Is dat niet behoorlijk *blieb* gevoel, om hem nu te laten wisselen? (dik, rood, kloppend.. :+ )

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:07

Ja dat gaat wel ff zeer doen, ben ik bang. Maar daarna voelt het een stuk beter!

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:20

Nouja.. Dat moet dan maar.. Hopelijk kan ik morgen dan even langs :) .

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 23:26

Jonges zijn jullie klaar met drammen? Jullie hebben je zegje gedaan en de piercing zit er. oliebol happens, life go's on. Laten we gewoon hopen voor Marlis dat het goed gaat en dat die piercer vroeg of laat tegen de lamp loopt.

Marlis: zit er een gewone oorbel in? Zo ja zou ik misschien even met je verhaal naar een andere goede piercer gaan en het hem voorleggen. Om er eventueel een goed juweel in te doen wat de kans op ontsteking enigszins inperkt..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 01:41

Magnummm schreef:

Had je bij voorbaat beter na moeten denken. Meid, dit brengt best een risico met zich mee. Wil niet zeggen dat je er per definitie last van krijgt, kans erop is groter.[/quote]
Joh als jij als 'antipiercing' mens naar de piercer gaat en een helix of tragus laat zetten dan hga je er in de eerste instantie wel vanuit dat piercer weet waar die mee bezig is. En als je zelf niet beter weet...

Er zijn ook genoeg mensen waarbij een geschoten kraakbeen piercing goed gaat, zoals ze zegt bij d'r zus en moeder ook. Ik zou daarom pas lang een piercer gaan als die begint te vervelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 01:52

Um, is het niet gewoon met zo'n druk pistooltje gedaan? :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 09:08

:)) Kan ook.

Ik wilde een 2e industrial maar ik denk eigenlijk dat mn baas daar niet zo blij mee is.

Dan maar 2e tepel die ik heel lang wil maar dat durf ik niet meeeeeeeeeer.
:')

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 09:46

Ayasha schreef:
Jonges zijn jullie klaar met drammen? Jullie hebben je zegje gedaan en de piercing zit er. oliebol happens, life go's on. Laten we gewoon hopen voor Marlis dat het goed gaat en dat die piercer vroeg of laat tegen de lamp loopt.

Marlis: zit er een gewone oorbel in? Zo ja zou ik misschien even met je verhaal naar een andere goede piercer gaan en het hem voorleggen. Om er eventueel een goed juweel in te doen wat de kans op ontsteking enigszins inperkt..

Er zit een knopje in die heel vaak worden gebruikt. ik heb er nu geen last van dus ga nu ook nog nergens heen om er bijvoorbeeld een ringetje in te laten zetten. Er zit voldoende ruimte tussen dus er is nu nog niks aan de hand, pijn of irritant voelt die ook niet aan.

Caiitliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 16:39

Hee, weet iemand nog een goed site voor goedkope piercings?
Ik heb voor mijn oren in totaal 6 gewone oorbelletjes nodig, maar omdat het laatste gaatje zo aan het etteren is van gewone oorbellen (van die vlinder achterkantjes) wilde ik iets anders proberen. Ik zat te denken aan een labaret of een spiral, dus ik wil allebei even proberen. Welk materiaal is trouwens het beste? Want ik heb nooit neppe oorbellen in, altijd echt zilver, maar toch worden ze zwart. Wat is dan beter, titanium of chirurgisch staal?

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:14

kYliieJ schreef:
een tragus mag niet geschoten worden, hij MOET gepierced worden. waarom? bij schieten wordt het kraakbeen kapot geschoten, bij piercen wordt er gepierct met een holle 'naald' dat ervoor zorgt dat het kraakbeen niet kapot gaat omdat het erdoor heengedrukt wordt met geen schietkracht en het kraakbeen wat eruit gedrukt wordt blift zitten in de naald zodat het niks beschadigt maar er wordt een tunneltje gemaakt wat voorkomt dat het wild gaat groeien en je een bloemkool oor krijgt

Weet ook dat piercen veiliger is,, maar ik heb ze in beide tragussen laten schieten, nergens last van gehad! En bij mn vriendin ook niet.. Hier in Dord schieten ze, en bij tattoo BOB geloof ik ook. En is toch best een grote naam dacht ik zo.. ;)

Caiitliin schreef:
Hee, weet iemand nog een goed site voor goedkope piercings?
Ik heb voor mijn oren in totaal 6 gewone oorbelletjes nodig, maar omdat het laatste gaatje zo aan het etteren is van gewone oorbellen (van die vlinder achterkantjes) wilde ik iets anders proberen. Ik zat te denken aan een labaret of een spiral, dus ik wil allebei even proberen. Welk materiaal is trouwens het beste? Want ik heb nooit neppe oorbellen in, altijd echt zilver, maar toch worden ze zwart. Wat is dan beter, titanium of chirurgisch staal?

Titanium is helemaal in opkomst, piercer vertelde mij dat je nog minder kans op ontstekingen en afstoting hebt met titanium ;)

---
Mijn industrial is aan de buitenkant nu ook wat opgezet en aan het kloppen,, Iemand nog een tip om zwelling tegen te gaan?
ben bang dat ik terug moet voor een langer staafje.. :?
Laatst bijgewerkt door Lindava1989 op 11-10-10 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:23

@Lindava1989 bij ons hier in limburg mogen ze niet geschoten worden, ik weet niet sins wannier die regel er is maar t zou raar zijn als het in de ene provincie wel mag en in de andere niet.

maar wat ze zegge over het risico kan ik goed begrijpen, ik wil ook absoluut niet zeggen dat het altijd fout gaat bij schieten want ikhoop dat het bij iedereen goed gaat want zon lelijk bloemkool oor wens je niemand toe.
ik wil gewoon uitleggen waarom het beter is om te piercen

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:28

kYliieJ schreef:
@Lindava1989 bij ons hier in limburg mogen ze niet geschoten worden, ik weet niet sins wannier die regel er is maar t zou raar zijn als het in de ene provincie wel mag en in de andere niet.

maar wat ze zegge over het risico kan ik goed begrijpen, ik wil ook absoluut niet zeggen dat het altijd fout gaat bij schieten want ikhoop dat het bij iedereen goed gaat want zon lelijk bloemkool oor wens je niemand toe.
ik wil gewoon uitleggen waarom het beter is om te piercen

Ja dat snap ik ook wel ;) Veel shopt schieten ook niet meer hoor! Zelf wist ik het ook pas na het zetten van de 2e.. Blijkbaar zijn er een paar eigenwijzen die lekker door gaan met schieten, is volkomen pijnloos en lekker makkelijk natuurlijk!..