[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 09:51

Die van mij staat er ook op, ben er erg blij mee

[img][http://www.mijnalbum.nl/Foto-RKPNH7UB.jpg/img]
Afbeelding
[img][http://www.mijnalbum.nl/Foto-3D7NH3SS.jpg/img]

Afbeelding
Afbeelding

ninjahoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 09:57

_Ismay__ schreef:
ninjahoen schreef:
ik ben vandaag ook bij de shop langs geweest (South-side tattoo in Valkenburg, iemand ervaringen?) ik vond het fijn overkomen, netjes en ze hadden er verstand van. Ze gaan nu een ontwerp maken, maar dit gaat nog even duren, ze gaan volgende week naar spanje voor een conventie, zijn daarna 2 weken dicht, en zijn qua afspraken sowieso volgeboekt tot begin 2011, dus nog even afwachten...

Hier hebben ik, mijn zus en haar (ex)vriend die van ons ook allemaal laten zetten! Prima shop hoor :), heel erg netjes en je wordt goed gerust gesteld enzo :). Heb je in die boeken gekeken die daar staan? Staan echt een paar heeele mooie ontwerpen in :9 ..

Heb er misschien overheen gelezen, maar wat voor tattoo wil je laten zetten :)?

Ik heb een eigen ontwerp gemaakt, maar ik wil graag dat hun er nog naar kijken en ook een totaal ander ontwerp maken, zodat ik kan kiezen:

In het ontwerp zitten 2 handbogen, ik ben naast natuurlijk fanatiek paardenliefhebber, ook al mijn hele leven bezig met handboogschieten, als hobby/sport, en ik heb er ook mijn werk van gemaakt, ook mijn vader doet dit, en de 2 bogen symboliseren onze relatie (helaas is mijn vader ernstig ziek, en ik wil dit ter ere van hem laten zetten) hiervoor staat ook de M in de tattoo, voor mijn vader (Menno) en Mam.
Afbeelding

Cleo12

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 10:49

Mijn man was giteren al aan de beurt bij Tatoo Mania, het is erg mooi geworden. Ikzelf moet nog even wachten tot december. Ben zo benieuwd.... Grappig is dat mijn zoontjes ( 5 en 3) nu ook willen. Gelukkig vinden ze het goed om te wachten tot ze 18 zijn ;)

Zie een aantal mooie tattoos langskomen hier hoor.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 11:24

Ik denk soms aan een tattoo, maar dan wel 2 of 3 kleine sterretjes op m'n hand net bij m'n duim.
Maarja, zal toch niks van komen! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 11:17

Ik ga nu mijn 3e laten zetten :D

Tot straks!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 11:48

Weten jullie of het verstandig is om al te gaan paardrijden met een tattoo van 2 dagen oud op de voet?

Heb er tot nu toe nog geen sok overheen gehad, maar ik twijfel of het wel helemaal goed zal gaan.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:48

onne, echt heel erg mooi.

suze_ Wauw!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 13:15

Siets schreef:
Weten jullie of het verstandig is om al te gaan paardrijden met een tattoo van 2 dagen oud op de voet?

Heb er tot nu toe nog geen sok overheen gehad, maar ik twijfel of het wel helemaal goed zal gaan.

Uitlopen doet die niet meer hoor :')

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 13:22

Ben gisteren bij Skinart geweest en een afspraak gemaakt voor vrijdag 10-09-10!
Service was half half haha, maar dat is altijd zo. Als de tattoo maar mooi gezet word!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 13:42

Caye schreef:
Siets schreef:

k denk dat ze het eerder op de korstjes heeft die kunnen loskomen door de wrijving enz....
Kan je helaas niet antwoorden Siets, ik vrees dat ik in jouw geval dezelfde vraag zou hebben :=
Misschien een verbandje op doen voor zolang je de laars aan hebt? Dan kan het niet schuren op je voet..

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 14:03

Ik heb de dag nadat mijn tattoo was gezet gewoon gewerkt Siets. :)
(8 uur aan een stuk lopen met dichte, niet ademende schoenen.. :P)

De tatoeƫerder raadde me toen aan om sokken te dragen van katoen en ze mochten niet pluizen. Hij zei dat je er beter geen folie of iets overheen kon doen, omdat het dan alleen maar ging zweten en dat was er ook weer niet goed voor.

Ik had alleen geen korstjes.. Dat is inderdaad wel vervelend, want het schuurt natuurlijk wel een beetje. :=

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 14:16

Caye schreef:
Siets schreef:

Nou wat bijdehand... Aan zo'n antwoord heb ik niets. Ik bedoelde inderdaad qua kapot maken met
korstjes en dergelijke, omdat het ook nog gevoelig is met schoonmaken.

Thanx Ayasha en Marloe, dan waag ik gewoon de gok :D. Had veel gevraagd in de shop, maar deze
vraag had ik nu net niet gesteld, handige ik ;).

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 15:33

Kan je niet bellen oid Siets? Zulke vragen kunnen ze vaak we via telefoon beantwoorden.. Weet niet of dat een optie is?

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 15:35

Ik ga volgende week dinsdag naar een tattooshop in Utrecht. Aanraders?

Ik ga een tattoo laten zetten ter nagedachtenis aan m'n moeder. Hij komt onder m'n sleutelbeen.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 15:39

Had vanochtend al geprobeerd te bellen Ayasha, maar toen namen ze niet op. Druk denk ik ;).
Maar het leed is al geschied O:).

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 15:40

En is het goed gegaan?
Zullen inderdaad bezig geweest zijn. :D

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 15:45

Ja goed hoor! Niets aan het handje. Ben denk ik te voorzichtig. Is natuurlijk allemaal nog nieuw :).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 15:45

Ik ben laatst voor een uitbreiding van mijn tatoeage naar een shop gegaan, alleen is de (kleine) uitbreiding duurder dan mijn hele tatoeage was. 140 euro voor een paar piepkleine sterretjes, wel ingekleurd

Klopt dat?

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 15:46

Ik was 80 euro kwijt voor die van mij afgelopen week (foto staat onderaan op vorige pagina).
Denk dat de prijs ook aan het inkleuren ligt inderdaad.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 15:47

Is normaal denk ik. :) Ben nog steeds erg voorzichtig met mijn tattoo en die staat onderhand al meer dan een maand, kan je nagaan hoe ik was toen ie net stond. :)) Je kijkt er nu eenmaal heel erg naar uit en als ie dan eenmaal staat wil je'm ook goed houden!

Lieveli: Hm.. Als je naar een andere shop bent gegaan dan waar de oorspronkelijke tattoo gezet is vermoed ik dat het wel "kan" gezien elke shop andere prijzen zal hebben... maar 140 euro voor sterretjes vind ik erg veel, mijn hele tattoo kostte maar 75 euro... :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 15:49

Mijn rug was 120 pond, daar zit iets meer dan 2 uur werk in. Maar dat was dus in Londen...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 15:53

Hoe lang zijn ze bezig geweest aan die sterretjes Lieveli?

Mijn tattoo was een dikke 40 minuten werk, in grijswaarden, zwart en een heel klein stipje wit. :)

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 16:23

Waar ik ga, werken ze met een uurtarief van 60,-
Kom je ook niet voor verrassingen te staan en ze nemen in de tijd dat je geholpen wordt ook de telefoon niet aan. Alle aandacht is dan voor de klant :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 16:42

Ik heb met mijn voet tattoo gewoon meteen wer alles gedaan!

Nou, hij staat hoor, ben er zo blij mee!
Afbeelding

Over 3-4 weken even terug om te kijken hoe goed hij gedekt heeft en anders werkt hij hem gratis bij :))

Ik had me hem niet mooier kunnen voorstellen...

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 17:10

Mooi Robijntjah!

@ Peuk:
Ik ga 10-09-10 naar Skinart op de amsterdamse straatweg. www.skinart.nl
Alleen kunnen ze soms wel een beetje uuhm, ongeinstresseerd over komen. Ze tattoeeren wel erg mooi!
Verder heb je ook studio Remi, erg lieve mensen. Ervaring met hun tattoo's heb ik niet. www.studioremi.nl