Yasemin slaapt al iets langer dan 2 uur!! Ze begint nu een beetje wakker te worden, mag ook wel, want we zitten al 4 uur en een kwartier na de laatste voeding.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nathalie schreef:Kom net allemaal berichten tegen over de 4 maanden dip.... Ik hoop stiekem dat dat het misschien is (3 maanden en 3 weken is ze nu)....
Hebben jullie hier ook last van gehad?
Nathalie schreef:Kom net allemaal berichten tegen over de 4 maanden dip.... Ik hoop stiekem dat dat het misschien is (3 maanden en 3 weken is ze nu)....
Hebben jullie hier ook last van gehad?
somokkele schreef:Nathalie, heb je al geprobeerd te wisselvoeden? Op het moment dat ze niet meer actief drinkt de volgende borst geven en ipv 1 of 2 iig 4 of meer borsten geven? Dan krijg je makkelijker een toeschietreflex. Het is alleen niet handig als je snel overproduceert. En bij de nieuwe borst gelijk compressie geven zodat ze gelijk melk krijgt....
anneliesdj schreef:somokkele schreef:Nathalie, heb je al geprobeerd te wisselvoeden? Op het moment dat ze niet meer actief drinkt de volgende borst geven en ipv 1 of 2 iig 4 of meer borsten geven? Dan krijg je makkelijker een toeschietreflex. Het is alleen niet handig als je snel overproduceert. En bij de nieuwe borst gelijk compressie geven zodat ze gelijk melk krijgt....
4 borsten?? Waar haal je die vandaan? Ik dacht dat alle vrouwen er 2 hadden![]()
Wat bedoel je met compressie?