Hihi.Yasemin slaapt al iets langer dan 2 uur!! Ze begint nu een beetje wakker te worden, mag ook wel, want we zitten al 4 uur en een kwartier na de laatste voeding.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hihi.

Het geeft zoveel stress bij mij, en als ik dan denk 'morgen koop ik KV en dan krijgt ze de laatste fles KV' dan voel ik me helemaal opgelucht, maar vlak daarna ga ik al meteen twijfelen.
Is dit een tijdelijke dip of wat?

zeg maar.

Nathalie schreef:Kom net allemaal berichten tegen over de 4 maanden dip.... Ik hoop stiekem dat dat het misschien is (3 maanden en 3 weken is ze nu)....
Hebben jullie hier ook last van gehad?
Nathalie schreef:Kom net allemaal berichten tegen over de 4 maanden dip.... Ik hoop stiekem dat dat het misschien is (3 maanden en 3 weken is ze nu)....
Hebben jullie hier ook last van gehad?
somokkele schreef:Nathalie, heb je al geprobeerd te wisselvoeden? Op het moment dat ze niet meer actief drinkt de volgende borst geven en ipv 1 of 2 iig 4 of meer borsten geven? Dan krijg je makkelijker een toeschietreflex. Het is alleen niet handig als je snel overproduceert. En bij de nieuwe borst gelijk compressie geven zodat ze gelijk melk krijgt....
anneliesdj schreef:somokkele schreef:Nathalie, heb je al geprobeerd te wisselvoeden? Op het moment dat ze niet meer actief drinkt de volgende borst geven en ipv 1 of 2 iig 4 of meer borsten geven? Dan krijg je makkelijker een toeschietreflex. Het is alleen niet handig als je snel overproduceert. En bij de nieuwe borst gelijk compressie geven zodat ze gelijk melk krijgt....
4 borsten?? Waar haal je die vandaan? Ik dacht dat alle vrouwen er 2 hadden![]()
Wat bedoel je met compressie?
Ziet een vrouw voor zich met 6 dansende borsten op een rij.
en ook nog in haar eigen bed, wat een heerlijkheid zeg, gewoon liggen zoals ik zelf wil liggen
. Dan heb ik ook nog een vraagje, want tja, ik wil graag sparen voor later zeg maar. Alleen lukt dat niet echt. Ik weet niet zo goed waar ik de melk in moet bewaren na het kolven. Vooral ook omdat het zo weinig is. Na een voeding kolf ik nl hooguit 20 cc (uit 2 borsten dus he
) Oftewel nagenoeg niets..... Ze drinkt ze echt nagenoeg leeg (zie ook eerste post ik = vleeskoe
) Hebben jullie een idee hoe ik dat zou kunnen vermeerderen? Ik durf niet langer als een kwartier na de voeding (ook weer op advies van de lk) te kolven omdat het dan weer van de voeding van Bente afgaat, en aangezien ik al niet overloop....