) zijn die ons aanmoedigen! wahha!@ Yonker, dat zijn altijd leuke dingen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tijden gaat het goed en dan ineens loop ik weer als een eend, lekker aan 't waggelen 
Ben 1.64 maar wel zo'n 70 kilo, ook net bevoordelijk voor de heupen, knieen en enkels. Dus we gaan er weer voor!!
Andere hond (kruising Duitse Pincher met nog iets) heeft de les 2 keer gelopen, die is niet moe te krijgen

Dan kan ik er nog harder achter aan rennen waarschijnlijk.
(bij wijze van). 

)...
Kom jij maar eens hardlopen hier, zal je verbazen
Mirkim schreef:Jep, ben ook benieuwd, dus met het mooie weer + koopzondag zullen vast veel ramptouristen () zijn die ons aanmoedigen! wahha!
Aaaaaaah zoveel bekijks hoeft voor mij ook weer niet
Ik loop thuis altijd in m'n eentje in de weilanden en dan nu een enorm publiek die mij met mijn rode bezwete hoofd mag aanschouwen 

) en vergeleken met vorige week 2 cm afgevallen in de taille, bovenbenen en heupen hetzelfde gebleven.
Assepoetster schreef:Hoorde trouwens vandaag dat je pas vanaf 20 minuten echt gaat verbranden, dus voor de afvallers onder ons.. Zelf merk ik daar nog niets van namelijk
Foutje vrees ik. Volgens mijn sportdokter begin je pas vet te verbranden vanaf een half uur! Maar goed, het is niet dat je daarvoor niets aan het doen bent natuurlijk, je spieren moeten hun werk ook doen en je verbrand wel kcal... alleen nog geen vet... Maargoed, ik loop momenteel rond de 35/40min, dus dat is dan toch 5-10minuutjes vetverbranding

Ik begin pas nu echt af te vallen, vanafhet moment dat ik constant die 34 minuten achter elkaar loop om die 5 km te halen. Ben dat nu twee weken en in die twee weken ben ik ook zeker 2 kilo afgevallen 
Ik ga me in elk geval niet meer uit de naad trainen, alleen vanavond nog een keer mijn pr proberen te verbreken