Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ze heeft geen woord gerept over injecties dus daarom ga ik uit van tabletten....
Ik heb nl geen zin om maanden aan het lijntje gehouden te worden hiermee...
Gezien ik inderdaad al las van injecties enz vraag ik me ook af hoe "ernstig" dat te kort kan zijn en in hoeverre dat mijn klachten kan veroorzaken....

Dan ga ik toch voor een second opinion
Ik heb geen probleem met pillen pakken maar als het daarmee niet betert dan zoeken ze verder....

Lichaam heeft het nodig dus dat staat buiten kijf... Maar ik betwijfel ten zeerste dat, als ik het met tabletten kan redden, dat het dan mijn klachten kan veroorzaken... 

Sinds september ongeveer kwam daar ook enorme vermoeidheid bij (ik geraak maar niet bij geslapen, kom met 10 uur per nacht gewoon niet toe terwijl ik "vroeger" met 7 a 8 uur gewoon uitgeslapen was.) en sinds een week of drie kreeg ik heel vaak kramp. Ik weet dat oa vit B zorgt voor je spieren enz dus bloed laten trekken en daar kwam dit inderdaad uit. Ik ben nu alleen bang dat het dus vnl gaat werken voor de vermoeidheid en de kramp....
Ik weet dat B vit te kort echt heel lang kan duren voor dat het "op speelt". Maar de spierpijnen enz zijn eigenlijk heel recent terwijl de pijn aan mijn gewrichten al van mijn 15e speelt.
Mijn dokter weet dat ook en ze zei zelf ook dat ze niet zeker was of het tekort oplossen ook de klachten ging oplossen... Het kon, maar het kon ook zijn dat we verder moeten zoeken wb de klachten maar dat ik me iig wel beter in mijn vel ging voelen als het te kort weg was...
Ayasha schreef:Het kan zijn dat mijn dokter daarom gewoon eerst met tabletten probeert... Ze weet dat ik niet zo'n held ben met onderzoeken dus ik denk dat ze me die wil besparen ?
Ik heb al jaren rugklachten, al van mijn 15e eigenlijk.Sinds september ongeveer kwam daar ook enorme vermoeidheid bij (ik geraak maar niet bij geslapen, kom met 10 uur per nacht gewoon niet toe terwijl ik "vroeger" met 7 a 8 uur gewoon uitgeslapen was.) en sinds een week of drie kreeg ik heel vaak kramp. Ik weet dat oa vit B zorgt voor je spieren enz dus bloed laten trekken en daar kwam dit inderdaad uit. Ik ben nu alleen bang dat het dus vnl gaat werken voor de vermoeidheid en de kramp....
Ik weet dat B vit te kort echt heel lang kan duren voor dat het "op speelt". Maar de spierpijnen enz zijn eigenlijk heel recent terwijl de pijn aan mijn gewrichten al van mijn 15e speelt.
Mijn dokter weet dat ook en ze zei zelf ook dat ze niet zeker was of het tekort oplossen ook de klachten ging oplossen... Het kon, maar het kon ook zijn dat we verder moeten zoeken wb de klachten maar dat ik me iig wel beter in mijn vel ging voelen als het te kort weg was...

Daar heeft ze iig niets van gezegd... Vandaag wel weer rond een uur of half vijf 's ochtends wakker geworden omdat mijn kuit verkrampt.
En dusdanig dat ik mijn voet niet eens omhoog getrokken krijg....
We zijn ondertussen een weekje aan de B12 en het ijzer.
Zijn zakjes die je in water oplost (zijn nog eens heel lekker ook
) Is een veel sterkere samenstelling dan de pilletjes hier!
)Ayasha schreef:Crohn is hier sowieso al uitgesloten toen ik voor wat anders moest.
Ik geloof dat magnesium enz ook gecontroleerd is met het bloed?Daar heeft ze iig niets van gezegd... Vandaag wel weer rond een uur of half vijf 's ochtends wakker geworden omdat mijn kuit verkrampt.
En dusdanig dat ik mijn voet niet eens omhoog getrokken krijg....
We zijn ondertussen een weekje aan de B12 en het ijzer.

Hannanas schreef:hmm.. ik zou je resultaten maar eens in eigen handen krijgen. Dan weet je er het fijne van.
met al serieuse littekenvorming in mijn darmen dus ik had het al een hele tijd.