Verstandig afvallen voor Jo-jo'ers deel5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elmira

Re: Verstandig afvallen voor Jo-jo'ers deel5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 11:18

Pff wat een rotweer inderdaad! Totaal geen zin om naar stal te fietsen :=
Duke wat balen zeg.. hopelijk is die halve kilo er snel af!

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 11:36

Ah jammer Duke maar je zal zien dat je volgende week je resultaat ziet.

Ik was maar 100 gr afgevallen daarna hebben ze mijn cm en mijn vetpercentage gemeten.
Er was maar liefst 4,5 cm van mijn buik af in 3 weken!en mijn vetpercentage was ook al verlaagd ik heb dus meer spiermasse gekregen!!!
Ben maandag weer benieuwd. Gisteren uit eten geweest bij Kasteel Heemstede ohhh wat veel kregen we daar.
Eerste 4 amuses,toen lam met schuim, toen zalmforel met asperges, toen lam met wat groente met een schuim, toen een mouse, toen nog een dessert van 5 kleine hapjes, toen thee met kleine hapjes maar zo ongelooflijk lekker :) gekukkig ook chique kleine porties :)en natuurlijk met lekkere wijn heb champagne, een witte wijn en een dessertwijn op en verder water.
en geen bakken friet dus weinig koolhydraten gelukkig. Vanvond even hardlopen als het regent ga ik ook gewoon maakt mij niet uit spring daarna gewoon onder de douch.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 11:42

Klinkt lekker hoor :D

Mijn dagje vandaag;
O: Bakje special flakes met halfvolle melk
T: mandarijn
M: 2 stuks brood met kipfilé
T: ?
A: ?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 11:59

wowDiana! goed bezig, ik wil nog zeker3 cm van mn buikomtrek afvallen..

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:02

Elmira schreef:
Zooo
Net bij vriendin gegeten, had speklapjes gemaakt en vind het niet beleefd om nee te zeggen :P
Daarna nog naar de bioscoop, pfff dat was echt moeilijk! Iedereen met M&Ms en dikke zakken popcorn :9

Maar ik was erop voorbereid, had zelf een zakje Japanse mix meegenomen :') en het heeft wel geholpen, had ik in elk geval wat te knabbelen.

Avondeten: rode kool met speklapje en een paar patatjes :o
T: paar handjes japanse mix

Popcorn kan je gewoon nemen! ;)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:02

Iedereen goed bezig zo te lezen! Volhouden dames (en ikzelf ook :+ ) !

vanmorgen was er toch al weer een half kilootje af... dus dat was een opstekertje. Merk echt dat met name als ik alleen ben of in de avond ik denk: HA! Snoepen! Wat valt er te snaaien... FOUT!! Ben nu bezig de onderliggende gevoelens te ontwarren en er wat aan te doen.

Tot nu toe:

O: ontbijtdrink
T: knijpfruitje
L: ga ik zo doen (2 roggebrood met kaas)

Heb het boek van de site valtaf.nl er maar weer bijgepakt om daar goede menu's en gerechten uit te halen.

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:05

Mijn eten voor vandaag:

O: 1 kiwi en 1 vk boterham met appelstroop
T: 1 kiwi
L: een krentebol en magere kwark
D: 2 vk boterhammen met een vegetarische burger

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:35

Diana_Mabel schreef:
Ah jammer Duke maar je zal zien dat je volgende week je resultaat ziet.

Ik was maar 100 gr afgevallen daarna hebben ze mijn cm en mijn vetpercentage gemeten.
Er was maar liefst 4,5 cm van mijn buik af in 3 weken!en mijn vetpercentage was ook al verlaagd ik heb dus meer spiermasse gekregen!!!
Ben maandag weer benieuwd. Gisteren uit eten geweest bij Kasteel Heemstede ohhh wat veel kregen we daar.
Eerste 4 amuses,toen lam met schuim, toen zalmforel met asperges, toen lam met wat groente met een schuim, toen een mouse, toen nog een dessert van 5 kleine hapjes, toen thee met kleine hapjes maar zo ongelooflijk lekker :) gekukkig ook chique kleine porties :)en natuurlijk met lekkere wijn heb champagne, een witte wijn en een dessertwijn op en verder water.
en geen bakken friet dus weinig koolhydraten gelukkig. Vanvond even hardlopen als het regent ga ik ook gewoon maakt mij niet uit spring daarna gewoon onder de douch.

Apart is dat vetpercentage meten he? Hoe hebben ze dat bij jou gedaan en wat kwam eruit?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:36

mijn lijstje van vandaag gaat al aardig goed

O; 2 bolletjes likkepot met optimel
T; 30 min sporten
M; 2 bolletjes filet american
T;?
A; macaroni

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 14:40

Hier wat Zumba filmpjes, van Special K.
Ik heb er een paar gedaan en ze zijn best intensief :D je voelt gelijk je heupen en je buik.

Deze is wel effectief denk ik:

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 14:55

Thanks Almira, best chill Zumba :D

Voor vandaag:

O: kellogs special K cornflakes met magere yogurt en vers geperste jus.
T: plakje VK ontbijtkoek
* uur met hond wandelen
M: 2 vk vruchtenhagel, klein puntje turks brood met gesmolten kaas erop, vk beschuitje met 2 verse aardbeien.
* stukje fietsen
T: -
A: verse spinazi, 1 gekookte aardappel, vegetarisch burgertje ofzo.
* uurtje paardrijden
T: appeltje

Wou eigenlijk vandaag gaan hardlopen, maar ik merk dat ik nog wat last heb van mijn spieren. Dus ik laat het voor vandaag even zitten zodat ik mijn spieren niet ga overbelasten.

Eigenlijk at ik vanavond bij de spinazi een gemarnineerd speklapje :9 , maar ik heb toch maar gekozen voor een mager vergetarisch burgertje. Ookal vindt ik dat wel echt lekker.. ( zie mijn moeder nu die speklapjes marineren :roll: )

Vandaag trouwens weer eventjes gewogen, nog steeds 54,2. Terwijl ik in de vakantie ook een paar dagen slecht heb gegeten!
Laatst bijgewerkt door _Lizzy_ op 12-05-10 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

marinkaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 15:00

Ik had een vraag: Wanneer wegen jullie je? :)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:33

Op zaterdagochtend voor het ontbijt met het hele gezin.
(neeeee, niet tegelijk op de weegschaal!)

Maar heel eerlijk weeg ik me regelmatig 's ochtend voor ik ga douchen... :o

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 18:15

Ik weeg me altijd op maandagavond na mijn vaste zumba half uurtje :)

Ik ben vandaag bij de assistente van de huisarts geweest om suiker, hb en bloeddruk te meten, maar alles is helemaal goed. Dus vrijdagmiddag een afspraak bij de huisarts, zal wel een uitgebreid bloedonderzoek worden zoals gewoonlijk.
's Middags naar de osteopaat geweest en weer 3 wervels recht laten zetten.

Mijn lunch is verandert in een ham/kaas croissant en een frikandelbroodje :o Appel is geskipt want geen tijd meer voor.
Heb nu net de gebakken krieltjes op, half 7 neem ik m'n sla en 7 uur mijn yoghurt met fruit. (ik zit vol maar wil wel mijn groente en yoghurt binnen krijgen dus laat het eerst even zakken :+ ).
Ga vanavond ook nog even een half uurtje Zumba doen.

En ik zit er weer erg over na te denken om een klein hondje te nemen, ik mis het wandelen met de hond zo ontzettend en voor mijn (steeds weer opspelende) rug is het ook goed als ik meer loop. Ik heb tot september nog de tijd om een pup op te voeden, daarna ga ik 2 volledige dagen naar school en nog 6 uurtjes werken. Tegen de tijd dan ik 35 uur per week weg ben is de hond al 1 jaar en kan ze, als het goed is, prima overdag alleen zijn.
Enige waar ik een beetje mee zit is de financien, maar ik wil zowiezo een teefje en een klein hondje dus kwa voedingskosten valt het wel mee. Ziektekosten lukt ook wel, mits het niet in 1x 700 euro is.....

Moeilijk moeilijk!

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 18:20

Handig dt zumba! misschien kan ik het morgen thuis eens doen

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 20:46

leuk en handig die zumba het lijkt een beetje op go go dance

zo waarschijnlijk ga ik toch maar aan de SB proberen me vriendin is der in een jaar 10 kilo mee af gevallen zonder daar bij te sporten dus dat klinkt al weer positief

zo weet ik misschien wel al waar een beetje mijn fout zit ik drink veel te weinig dus eens kijken of de SB mij meer op weg kan helpen en dat het natuurlijk ook resultaat oplevert

zo merk ik vandaag dat ik alleen weer last heb van me buik na het eten dus toch maar even op letten waar dat vandaan komt en als het weer aanhoud maar eens naar de dokter toe

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:39

Zo mijn dag :D
O: Bakje special flakes met halfvolle melk
T: mandarijn
M: 2 stuks brood met kipfilé
T: appel en stuk ontbijtkoek
A: Kippensoep met twee stuks brood

Zo lekker luchtig avondeten gegeten, had niet zo'n honger :)

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:41

Anna-Jelly schreef:
Ik weeg me altijd op maandagavond na mijn vaste zumba half uurtje :)

Ik ben vandaag bij de assistente van de huisarts geweest om suiker, hb en bloeddruk te meten, maar alles is helemaal goed. Dus vrijdagmiddag een afspraak bij de huisarts, zal wel een uitgebreid bloedonderzoek worden zoals gewoonlijk.
's Middags naar de osteopaat geweest en weer 3 wervels recht laten zetten.

Mijn lunch is verandert in een ham/kaas croissant en een frikandelbroodje :o Appel is geskipt want geen tijd meer voor.
Heb nu net de gebakken krieltjes op, half 7 neem ik m'n sla en 7 uur mijn yoghurt met fruit. (ik zit vol maar wil wel mijn groente en yoghurt binnen krijgen dus laat het eerst even zakken :+ ).
Ga vanavond ook nog even een half uurtje Zumba doen.

En ik zit er weer erg over na te denken om een klein hondje te nemen, ik mis het wandelen met de hond zo ontzettend en voor mijn (steeds weer opspelende) rug is het ook goed als ik meer loop. Ik heb tot september nog de tijd om een pup op te voeden, daarna ga ik 2 volledige dagen naar school en nog 6 uurtjes werken. Tegen de tijd dan ik 35 uur per week weg ben is de hond al 1 jaar en kan ze, als het goed is, prima overdag alleen zijn.
Enige waar ik een beetje mee zit is de financien, maar ik wil zowiezo een teefje en een klein hondje dus kwa voedingskosten valt het wel mee. Ziektekosten lukt ook wel, mits het niet in 1x 700 euro is.....

Moeilijk moeilijk!

Ik zou er gewoon voor gaan, of misschien een wat oudere hond uit het asiel?
Het wandelen met een hond is heerlijk :D je loopt heel ver zonder dat je het door hebt, en je krijgt lekker veel beweging

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:45

Ben nu trouwens SOS sonja aan het kijken op RTL4, misschien kan ik wat extra motivatie opdoen :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 22:28

vind het wel knap van die mensen wat ze bereikt hebben bij SB

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 22:31

Vandaag een zeer drukke dag gehad. Niet heel gezond gegeten.
O: reuze rozijnen bol
L: kop groentensoep
T: croissant
A: 3bolletjea met grilworst en een bak vruchtenyoghurt.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 22:38

SdaphneS schreef:
Vandaag een zeer drukke dag gehad. Niet heel gezond gegeten.
O: reuze rozijnen bol
L: kop groentensoep
T: croissant
A: 3bolletjea met grilworst en een bak vruchtenyoghurt.

Ook vrij weinig!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 09:11

Elmira, een wat oudere hond durf ik niet zo goed met mijn zoontje.
Maar inderdaad, ik ga heel graag te wandelen maar in je eentje doe je het niet zo snel.

Mijn dag:
O: 3 Volkoren boterhammen 1 appelstroop, 1 light jam, kopje thee
T: 2 kopjes koffie
L: 3 Volkoren boterhammen 1 achterham, 1 anijshagel, mok optimel
T: Appel
A: ? Nog geen idee, eet bij mijn oma.

Gisteravond nog 30 minuten Zumba gedaan en vanavond ook weer 40 minuten Zumba. :)

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 09:56

Ze hebben het gemeten op de weegschaal met mijn blote voeten en dan nog een aparaat dat ik in mijn handen moest houden.
Mijn vetpercentage was van 46,3 naar 44, gegaan.

Zumba is leuk!

Gisteren een dag gehad om snel te vergeten alles gegeten wat los en vast zat ik kon het niet tegen houden was moe en hangerig en de kids waren lastig echt frustratie.
Vandaag een nieuwe kans

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 10:00

Gisteren hele goede dag gehad qua eten (enige zonde is een handje Japanse Mix 's avonds en een honingdropje in de auto). Ook nog wezen sporten (3de keer al deze week)... en vanochtend weeeeer aangekomen ;( Ook vetpercentage iets hoger dan vorige week. -O- Ben nu al een kilo zwaarder dan vorige week op dit moment (ga niet mijn onderschrift aanpassen, word ik helemaal depri van dan). Ik verval weer in het patroon om bijna iedere dag te wegen omdat ik hoop dat de dag ervoor dan een verkeerd moment was ofzo en zoek dan bevestiging dat het wel meevalt. Maar het tegenovergestelde gebeurt iedere keer. Ik moet gewoon voorlopig niet meer wegen.