Duke wat balen zeg.. hopelijk is die halve kilo er snel af!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elmira schreef:Zooo
Net bij vriendin gegeten, had speklapjes gemaakt en vind het niet beleefd om nee te zeggen
Daarna nog naar de bioscoop, pfff dat was echt moeilijk! Iedereen met M&Ms en dikke zakken popcorn
Maar ik was erop voorbereid, had zelf een zakje Japanse mix meegenomenen het heeft wel geholpen, had ik in elk geval wat te knabbelen.
Avondeten: rode kool met speklapje en een paar patatjes
T: paar handjes japanse mix
Diana_Mabel schreef:Ah jammer Duke maar je zal zien dat je volgende week je resultaat ziet.
Ik was maar 100 gr afgevallen daarna hebben ze mijn cm en mijn vetpercentage gemeten.
Er was maar liefst 4,5 cm van mijn buik af in 3 weken!en mijn vetpercentage was ook al verlaagd ik heb dus meer spiermasse gekregen!!!
Ben maandag weer benieuwd. Gisteren uit eten geweest bij Kasteel Heemstede ohhh wat veel kregen we daar.
Eerste 4 amuses,toen lam met schuim, toen zalmforel met asperges, toen lam met wat groente met een schuim, toen een mouse, toen nog een dessert van 5 kleine hapjes, toen thee met kleine hapjes maar zo ongelooflijk lekkergekukkig ook chique kleine porties
en natuurlijk met lekkere wijn heb champagne, een witte wijn en een dessertwijn op en verder water.
en geen bakken friet dus weinig koolhydraten gelukkig. Vanvond even hardlopen als het regent ga ik ook gewoon maakt mij niet uit spring daarna gewoon onder de douch.
Anna-Jelly schreef:Ik weeg me altijd op maandagavond na mijn vaste zumba half uurtje
Ik ben vandaag bij de assistente van de huisarts geweest om suiker, hb en bloeddruk te meten, maar alles is helemaal goed. Dus vrijdagmiddag een afspraak bij de huisarts, zal wel een uitgebreid bloedonderzoek worden zoals gewoonlijk.
's Middags naar de osteopaat geweest en weer 3 wervels recht laten zetten.
Mijn lunch is verandert in een ham/kaas croissant en een frikandelbroodjeAppel is geskipt want geen tijd meer voor.
Heb nu net de gebakken krieltjes op, half 7 neem ik m'n sla en 7 uur mijn yoghurt met fruit. (ik zit vol maar wil wel mijn groente en yoghurt binnen krijgen dus laat het eerst even zakken).
Ga vanavond ook nog even een half uurtje Zumba doen.
En ik zit er weer erg over na te denken om een klein hondje te nemen, ik mis het wandelen met de hond zo ontzettend en voor mijn (steeds weer opspelende) rug is het ook goed als ik meer loop. Ik heb tot september nog de tijd om een pup op te voeden, daarna ga ik 2 volledige dagen naar school en nog 6 uurtjes werken. Tegen de tijd dan ik 35 uur per week weg ben is de hond al 1 jaar en kan ze, als het goed is, prima overdag alleen zijn.
Enige waar ik een beetje mee zit is de financien, maar ik wil zowiezo een teefje en een klein hondje dus kwa voedingskosten valt het wel mee. Ziektekosten lukt ook wel, mits het niet in 1x 700 euro is.....
Moeilijk moeilijk!