Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 16:55

@ Chan; heet inderdaad Cambridge. Je loopt alleen achter, mn vader doet het nu ook en mn moeder doet het WEER haha. Ik mag het niet van ze, dus ik ben nu een beetje bezig a la Weight Watchers. Let niet vreselijk op de punten maar ben me wel bewust wat je ongeveer op een dag mag eten.

Edit; I <3 ijsjes, dus I <3 jouw baas!

@Juangi; zonnebank-kuurtje?
Laatst bijgewerkt door Cherellee_ op 08-04-10 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 16:56

haha heb ik ook. Maarja, ze moeten toch een keertje bruin worden! Lekker gaan joh, ben je actief bezig en ondertussen je benen ook aan het zonlicht laten wenne. Wordt je ook nog 'bruin' tijdens het hardlopen :D

Cherellee_

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 16:57

@ hetbommeke; Jij dus ook aan de WW, volgens mij ben ik jou ook tegengekomen in het WW-topic. Ben er alleen niet echt meer actief meer..

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 16:58

Haha.. das waar... Maar zonnebank hebben we hier niet, en ben er te jong voor. Maar... straks vallen al die mensen flauw omdat ze worden verblind...

Nou, ga vandaag dan maar een zelfbruiner gebruiken.. en dan heeeeeeel vaak de zon in :)

Kleinester

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 16:59

SAKKIA schreef:
mag ik vragen en hoe groot jullie allemaal zijn dan?

Ik hoef er trouwens niet veel af hoor :+ een kilo of 5 á 6 is genoeg en dat moet voor de zomer toch wel haalbaar zijn denk ik :j

Welkom Tita

1.66 ongeveer :) met mijn 48 kilo's :) (ben dan ook nog maar 14 he O:) )

SAKKIA schreef:
Nou ja ik ben ook van 75 gekomen en ben ooit ook nog zwaarder geweest maar ik heb mezelf nu echt voorgenomen ook een keer vol te houden en niet altijd na 2 weken weer af te haken :+

Nou is het wel zo dat mensen echt geen idee hebben dat ik 70 kilo weeg hoor :+ Ik lijk namelijk wel slanker en dat komt dan weer door het sporten, de weegschaal zegt ook niet altijd alles ;)

en spieren wegen zwaarder dan vet! :j

SAKKIA schreef:
Ik heb de hik ^)

weetje wat je dan moet doen ?? :D
Werkt echt!inademen, slokje water, doorslikken, uitademen 5 tot 7 x :D

@Juangi; ik denk dat ik morgen nog met lange broek doe :j en anders met 3/4 veels te koud zo'n kort broekje :+

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:00

Jaa.. helemaal kort gaat me wel een beetje ver...

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:04

Ik zou gaan voor een dunne lange broek of anders een korte broek met bondvoering :D Ga morgenochtend ff met mn moeder rennen, die is ook net weer begonnen. Hoor net alleen dat er een mannetje van de belasting komt tussen 9 en 12, dus ik moet wel even voor 9'en gaan rennen op mn vrije ochtend :+

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:13

Hee meiden,

Komt er iemand van jullie hier toevallig ook uit Noord-Friesland die een run gaat lopen? Want dat is natuurlijk een heel mooi streven en werkt extra motiverend! En ik weet toevallig dat er straks een van 10km in Leeuwarden is, maar daar ben ik nooit op tijd klaar voor, met m'n nul-komma-nulconditie. Dus ik vroeg me af of er mensen zijn die hier iets anders weten!

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:53

Ik heb besloten dat ik volgend jaar de halve marathon wil doen! Trainen dus hihi.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:01

Cherellee dat ben ik inderdaad :j ik probeer me aan de puntjes te houden maar soms is dat erg moeilijk :o paas eitjes roseetje :9

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:15

wat gaat het hier snel zeg! ik wil niet persee iets van mijn gewicht af maar strakker in mijn lijf vind ik wel fijn, maar dat lukt al aardig :) maar ik moet dan ook volgende week zaterdag al in bikini :)
moet zo nog naar een overleg van mijn werk, maar misschien daarna rondje lopen als ik nog puf heb

Kleinester

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:18

Och ik ga me nog schuldig voelen ook met al die dieëters :D
net flink bij de mac donald gegeten omdat mams geen zin had om te koken O:)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:19

hahaha, daar voel ik me ook altijd schuldig over...

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 19:50

Jeetje wat praten jullie veel!

Kijk maar uit, anders worden we verplaatst naar de HK ;)

Ik heb vandaag een dagje vrij. Ik zou wel willen lopen, maar heb al 3 dagen achterelkaar elke avond hoofdpijn. Dus ga vanavond ook niet naar de paarden, maar eens vroeg naar bed.

Zaterdag weer lopen, rondje 6 km en kijken of het in 1x lukt.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:03

Ik heb een lange broek met smalle pijpjes.

@ Pris: Geef iedereen die langskomt gewoon een zonnebril _O-.

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:04

ik had in de planning om vandaag een rondje te maken. Maar redde het allemaal niet met de tijd. Had om 19.00 les en moest nog kaartje in enveloppen doen voor een bruiloft dus moet morgen maar mijn rondje maken.

Zonnebril vind ik trouwens goed idee :D zie het al voor me.

Ik heb trouwens een lange, een driekwart en een korte. De korte bewaar ik voor de zomer :)

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:06

Ik moet nog even nieuwe kopen, maar ik koop m'n nieuwe driekwart en korte wel als ik een zonnebankkuurtje heb gehad, geld heb en iets ben afgevallen :o.

Ik zou morgen gaan met Pris, maar ik ga nu morgen zelf even. Misschien neem ik Baloutje wel mee :). Zaterdag ga ik weer met vriendinnetje, dus dat word een kort rondje want ja... Die wou gister ook al na 5M pauze houden :=.

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:07

Zo net even wezen rijden, ging lekker. Dacht even lief te zijn voor paard door hem na het rijden nog even lekker buiten te zetten. Was ie inderdaad heel blij mee en kreeg hem mooi niet meer te pakken.. Ik heb mn nodige hardloop-ronde van vandaag al weer gehad dus ;)

Ik vind de zonnebril ook een goed idee :D Met dit weer ren in in een lange, maar erg dunne broek. Als het nog ietsjes warmer wordt ga ik in een 3/4 broek. Een korte broek vind ik op de een of andere manier niet fijn om in te rennen..

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:10

Meiden, help me! _O-

Ik heb een MP-3speler gekocht maar hoe werkt dat, hoe zet ik muziek erop... I know! Ben blonT! :D

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:13

Meestal moet je muziek vanuit het mapje op je computer slepen naar het mapje van je mp3-speler. Heb je daar wat aan of heb je geen idee waar ik het over heb? :D

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:21

Ik heb mijn portie lopen/rennen ook wel gehad hoor vandaag.

Eerst naar de bus op Amsterdam Sloterdijk, die lúl reed dus gewoon weg voor onze neus, wij naar Arlandaweg (volgende halte, bus moet eerst een rondje rijden, die halte is niet gek ver wer weg, denk 1KMtje?!) rennen en zwaaien en doen joh, hij kijkt ons aans, zwaait en rijd zo door :\. Begreep ineens waarom dat kogelvrije glas er zit.

Toen dus weer terug, de metro gepakt naar de een andere bus, die bus gepakt en dan nog een paar KM (zeg 2/2,5) naar huis gelopen. En toen ik op het punt stond om naar Razje te vertekken toen belde een vriendinnetje 'Help mijn scooter doet 't niet meer'. Dus zo lief als ik ben ben ik naar dr toe gereden en met mijn scooter (die het dus wél doet :Y)) met d'r mee naar huis gelopen, dat is ook 4KM ofzo.

Daarna dus nog gereden, dus ik ben kapot!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:21

Cherellee_ schreef:
Meestal moet je muziek vanuit het mapje op je computer slepen naar het mapje van je mp3-speler. Heb je daar wat aan of heb je geen idee waar ik het over heb? :D

Ik weet het anders ook niet :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:28

ik loop momenteel in een strakke capri broek, zo een net onder mijn knieen. met melkflesjes eronder. je hoeft niet onder de zonnebank, je kunt ook van die zelfbruinende creme erop smeren :D gaat bij mij vrees ik niet werken, heb eczeem en kan daar denk ik niet tegen. dan maar zichtbaar in 't donker := val ik wel op :D

ik klik met rechtermuisknop op het bestand en dan staat er in het menu iets van kopieren naar *naam mp3 speler* bij mij is dat een philips nogwat

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:34

Zelfbruinende creme vind ik lelijk :+. Het droogt nooit mooi op :n. Plus, ik lig wel lekker hoor onder de zonnebank, scheelt dat ik er thuis eentje heb. Heerlijk muziekje op en dan denk ik bijna dat ik weer in Mexico ben (HEIMWEEEEEEEE).

Nou, ik ga slapen! Weltrusten allemaal!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:59

het werd een laatertje vandaag maar ben erg blij dat ik toch nog ben gegaan!
les 26 succesvol volbracht :D zondag de aller laatste les!!!!