Edit; I
ijsjes, dus I
jouw baas!@Juangi; zonnebank-kuurtje?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ijsjes, dus I
jouw baas!
SAKKIA schreef:mag ik vragen en hoe groot jullie allemaal zijn dan?
Ik hoef er trouwens niet veel af hooreen kilo of 5 á 6 is genoeg en dat moet voor de zomer toch wel haalbaar zijn denk ik
Welkom Tita
met mijn 48 kilo's
(ben dan ook nog maar 14 he
)SAKKIA schreef:Nou ja ik ben ook van 75 gekomen en ben ooit ook nog zwaarder geweest maar ik heb mezelf nu echt voorgenomen ook een keer vol te houden en niet altijd na 2 weken weer af te haken
Nou is het wel zo dat mensen echt geen idee hebben dat ik 70 kilo weeg hoorIk lijk namelijk wel slanker en dat komt dan weer door het sporten, de weegschaal zegt ook niet altijd alles

SAKKIA schreef:Ik heb de hik

en anders met 3/4 veels te koud zo'n kort broekje

maar ik moet dan ook volgende week zaterdag al in bikini 

.
zie het al voor me.
.
. Zaterdag ga ik weer met vriendinnetje, dus dat word een kort rondje want ja... Die wou gister ook al na 5M pauze houden
. 
Met dit weer ren in in een lange, maar erg dunne broek. Als het nog ietsjes warmer wordt ga ik in een 3/4 broek. Een korte broek vind ik op de een of andere manier niet fijn om in te rennen.. 
. Begreep ineens waarom dat kogelvrije glas er zit.
) met d'r mee naar huis gelopen, dat is ook 4KM ofzo.
gaat bij mij vrees ik niet werken, heb eczeem en kan daar denk ik niet tegen. dan maar zichtbaar in 't donker
val ik wel op 
. Het droogt nooit mooi op
. Plus, ik lig wel lekker hoor onder de zonnebank, scheelt dat ik er thuis eentje heb. Heerlijk muziekje op en dan denk ik bijna dat ik weer in Mexico ben (HEIMWEEEEEEEE).