En dat bevalt mij prima. (Zeg maar dat ik een soort van tweede jeugd aan het leven ben)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Zidore schreef:*meldt zich*
helemaal mee eens
verademing dit
heb wel het idee dat ik als melaatste wordt aangekeken
alsof je niet normaal bent als je geen kinderen wil
en nu is het nog niet zo erg
maar op je 40e gaan mensen toch denken 'kan ze het niet, of is ze niet normaal, maar WIL ze het niet is geen optie'
tijdje geleden las ik dit artikel, en dat vond ik ook al zo'n verademing
http://www.dailymail.co.uk/femail/artic ... -done.html
Die reactiesHet artikel is heel interessant maar...
Only_Hellen schreef:Kun je dat ook met je werk zo makkelijk regelen?
Only_Hellen schreef:Nou, is zeker heel fijn. Helemaal als je de keus hebt. Ik kan ook vrij flexibel zijn, maar vind gewoon dat ik er moet zijn, omdat het bedrijf van mij is.
Only_Hellen schreef:Alet74 schreef:Dat is wel fijn, dat je werk hebt, wat in dat opzicht goed bij je leven (manier van leven) past. Dat treft niet iedereen zo goed!
Nou, is zeker heel fijn. Helemaal als je de keus hebt. Ik kan ook vrij flexibel zijn, maar vind gewoon dat ik er moet zijn, omdat het bedrijf van mij is.
unicorn_kiss schreef:Soms denk ik eens.. wat als we alle keuzes die je leven beïnvoeden eens berekenen... hoeveel versies van je leven kun je dan hebben (antwoord: héél veel)
Gelukkig ben ik al zéér tevreden totnogtoe met mijn levenskeuzes
Chiqa schreef:Wat niet weet wat niet deert, ik ben een mens van de dag, de toekomst maakt mij angstig.
Dus wat mij betreft hoeven er geen kansen berekend te worden zie wel wat het leven doet met mij.
Alleen geen kinderen alsjeblieftZou de boel zo overhoop gooien.
Only_ellen; ik denk dat je je geen raad zou weten als dit plots van de een op de andere dag weg zou vallen, jij bent dat leven gewoon helemaal gewent
unicorn_kiss schreef:Soms denk ik eens.. wat als we alle keuzes die je leven beïnvoeden eens berekenen... hoeveel versies van je leven kun je dan hebben (antwoord: héél veel)
Gelukkig ben ik al zéér tevreden totnogtoe met mijn levenskeuzes
Only_Hellen schreef:Ik moet bezig zijn, maar zie mijn paarden echt als rustpunt. Ook al kosten ze veel tijd, ik heb ze wel nodig.
Ibbel schreef:Wat Terry Pratchett The Trousers of Time noemt. Of je de ene broekspijp inglijdt of de andere, kan heel wat verschil uitmaken.