Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rock schreef:Een echo waar ze niet naar heeft gekeken, en dat vind ik nogal een kwalijke zaak zowel tegenover het kind, maar ook zeker in haar psychische situatie.
Billy schreef:Dan kun je in ieder geval een weloverwogen keuze maken.
Ik vind dat je best geconfronteerd mag worden met het kind wat je zomaar weg laat halen...
Dan weet je tenminste waar je mee bezig bent..
Ik vind dat je best geconfronteerd mag worden met het kind wat je zomaar weg laat halen...
Anoeska schreef:Ik kan gewoon niet begrijpen waarom je iemand die zich al zo ellendig moet voelen (een depressie en een abortus gaat niemand in de koude kleren zitten) nog zo moet natrappen op een forum. Wat geeft al die posters hier het gevoel dat zij de TS moeten laten boeten voor haar fouten. Waar bemoei je je mee! Het is de keuze van de TS, en als je daar niet op een respectvolle manier mee om kan gaan, geef je mening dan niet.
Ook het herhaaldelijk plaatsen van echo's/foto's vind ik echt zo ongepast! Waarom MOET de TS nou perse het nog moeilijker hebben dan ze al heeft. Alleen omdat jullie het niet met haar keuze eens zijn?
Frozenstar schreef:Misschien moeten jullie even dit lezen:
Ik heb de zwangerschap op een forum vanaf week 1 tot aan de geboorte opgezet, wat er wanneer ontwikkeld word.
Het kind is nog niet helemaal ontwikkeld. In week 16 beginnen de nageltjes en stembanden zich pas te ontwikkelen. En ook zijn er nog geen witte bloedlichaampjes gevormd en heeft de foetus dus nog geen enkele vorm van weerstand, de tong is nog niet gevormd . En in week 18 gaat de foetus pas licht en donker onderscheiden.
In week 24 zijn pas de organen geheel ontwikkeld, behalve de longen.
Zie hier maar:
http://miracles.yourbb.nl/viewtopic.php ... sc&start=0
Heino schreef:Frozenstar schreef:Misschien moeten jullie even dit lezen:
Ik heb de zwangerschap op een forum vanaf week 1 tot aan de geboorte opgezet, wat er wanneer ontwikkeld word.
Het kind is nog niet helemaal ontwikkeld. In week 16 beginnen de nageltjes en stembanden zich pas te ontwikkelen. En ook zijn er nog geen witte bloedlichaampjes gevormd en heeft de foetus dus nog geen enkele vorm van weerstand, de tong is nog niet gevormd . En in week 18 gaat de foetus pas licht en donker onderscheiden.
In week 24 zijn pas de organen geheel ontwikkeld, behalve de longen.
Zie hier maar:
http://miracles.yourbb.nl/viewtopic.php ... sc&start=0
Dus? Waarom denk je dat TS onvoldoende kennis over zwangerschap heeft?
Frozenstar schreef:Dit is juist niet tegen de TS! Tegen de mensen die zeggen dat de foetus met 16,5 week al volledig ontwikkeld is en enkel nog maar moet groeien.
Als je mijn eerdere posts had gelezen had je gezien dat ik achter de TS sta
Heino schreef:Frozenstar schreef:Dit is juist niet tegen de TS! Tegen de mensen die zeggen dat de foetus met 16,5 week al volledig ontwikkeld is en enkel nog maar moet groeien.
Ok, mijn excuses danAl vind ik dat soort info niet echt in een topic als dit passen
Heino schreef:Frozenstar schreef:Dit is juist niet tegen de TS! Tegen de mensen die zeggen dat de foetus met 16,5 week al volledig ontwikkeld is en enkel nog maar moet groeien.
Ok, mijn excuses danAl vind ik dat soort info niet echt in een topic als dit passen :)
Sophie_midas schreef:Rock schreef:Een echo waar ze niet naar heeft gekeken, en dat vind ik nogal een kwalijke zaak zowel tegenover het kind, maar ook zeker in haar psychische situatie.
Als ze een echo maken in een abortuskliniek hebben ze standaard de apparatuur van je af gekeerd.. Lijkt me niet meer dan logisch?
Rock schreef:Sophie_midas schreef:
Als ze een echo maken in een abortuskliniek hebben ze standaard de apparatuur van je af gekeerd.. Lijkt me niet meer dan logisch?
Eigenlijk vind ik dit vrij onlogisch, maar misschien ligt dat aan mij. Ze geven je 5 dagen bedenktijd zodat je een weloverwogen beslissing kan nemen... maar hoe kan je een écht weloverwogen beslissing nemen als je geen toegang hebt tot álle informatie? Dat is wat me bij TS zorgen baart.